abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61994113
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef Timmehhh het volgende:
Indrukwekkende speech.

maandag 29 september 2008 @ 13:15:19 #77
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61994184
The shops have signs you and I cannot read. You will be hard-pressed to find any economic activity.

Did vind ik wel grappig, hoe jezelf tegen te spreken in twee zinnen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_61994269
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef Viajero het volgende:
The shops have signs you and I cannot read. You will be hard-pressed to find any economic activity.

Did vind ik wel grappig, hoe jezelf tegen te spreken in twee zinnen.
Dat en het geeft aan hoe weinig Wilders eigenlijk weet van de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_61994667
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat en het geeft aan hoe weinig Wilders eigenlijk weet van de VS.
Kan hij zelf de engels teksten bij de winkels niet lezen. is het al zo erg met hem gesteld.

Of heeft hij problemen met het spaans lezen in gedeeltes van de VS.
pi_61994668
dubbelpost
  maandag 29 september 2008 @ 13:33:43 #81
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61994682
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het nog niet helemaal gelezen maar onderstaande alinea is nogal lachwekkend vanwege de veren in de reet van Amerika.
[..]

Een nogal pessimistisch scenario. Als Amerika de last man standing moet zijn is het slecht gesteld met het Westen. De zogenaamde last man standing van de toekomst heeft het op dit moment vrij lastig en zit eerder op zijn knieën dan dat het fier recht overeind staat als hoeder van het Westen .

Daarnaast Amerika als bastion of Western civilization. Wilders gaat nogal gemakkelijk voorbij aan het feit dat Amerika demografisch nogal aan het veranderen is met de toestroom en geboortecijfers van Hispanics.
Katholieke, Spaans sprekende Hispanics zijn ook gewoon westers hoor.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 29 september 2008 @ 13:37:23 #82
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61994785
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vanwege het katholicisme zijn ze Westers dat zou wel stupide zijn. Wilders verwacht toch niet dat Hispanics In a generation or two, the US will ask itself: who lost Europe? zich dit gaan afvragen .
Ik heb een jaar in een Hispanic wijk in de VS gewoond. De meesten zijn enorm trots op de VS, en ze integreren snel.
  maandag 29 september 2008 @ 13:40:17 #83
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61994852
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar eh zeg je nu dat Uncle Sam's melting pot een succes is?
Ja. In elk geval een stuk meer succesvol dan Europa. Amerikaanse Moslims zijn een stuk beter geintegreerd dan Europese Moslims bijvoorbeeld.
pi_61994938
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kan hij zelf de engels teksten bij de winkels niet lezen. is het al zo erg met hem gesteld.

Of heeft hij problemen met het spaans lezen in gedeeltes van de VS.
Een bezoekje aan Chinatown in Manhattan zou ook geen kwaad kunnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_61995010
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:37 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik heb een jaar in een Hispanic wijk in de VS gewoond. De meesten zijn enorm trots op de VS, en ze integreren snel.
Klopt. En dat is in Nederland heel anders.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61995448
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:37 schreef Viajero het volgende:

[..]

In het noorden of het zuiden van de VS?

Ik heb wel eens verhalen gelezen van hispanic wijken waar toch grote taalproblemen zijn.
pi_61995664
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:04 schreef Basp1 het volgende:

Ik heb wel eens verhalen gelezen van hispanic wijken waar toch grote taalproblemen zijn.
Die waren er ook met Italianen, Duitsers, Russen en Polen zeventig jaar geleden en daar merk je in de VS nu ook niks meer van.
pi_61996101
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die waren er ook met Italianen, Duitsers, Russen en Polen zeventig jaar geleden en daar merk je in de VS nu ook niks meer van.
Daarvan stromen er niet zoveel meer binnen, duh....

De mexicanen die nog steeds binnen komen is een ander verhaal.

In nederland kan ik bij de nieuwe poolste toko's die als paddestoelen uit de grond schieten ook niets begrijpen van de bistka en andere vreemde gerechten op de kaart.
pi_61996454
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Er komen ook minder Mexicanen, er zijn in Mexico steeds meer banen en er is daar nu zelfs een tekort aan werklui vandaar dat ze nu mensen uit Hondura daar weer heen halen.
Wat je ook in de VS ziet is dat Mexicanen zich verspreiden van alleen de staten aan de grens naar het Noorden en het midden dus ik denk dat de integratie ook in die zin wel goed gaat verlopen integenstelling tot die van de moslims in Europa.
quote:
In nederland kan ik bij de nieuwe poolste toko's die als paddestoelen uit de grond schieten ook niets begrijpen van de bistka en andere vreemde gerechten op de kaart.
Ik ook niet maar het is over het algemeen smakelijk maar wat machtig voedsel, leuk voor als het min 10 is
  maandag 29 september 2008 @ 14:47:31 #90
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61996636
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In New Mexico. Er zijn inderdaad taalproblemen bij de eerste generatie, maar de tweede generatie beschouwd zichzelf als volledig Amerikaan.
  maandag 29 september 2008 @ 14:49:10 #91
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61996686
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vandaar dus de vergelijking. Polen, Italianen etc hadden ook aanloopproblemen, maar zijn nu volledig geintegreerd. Zo gaat het met Hispanics ook.
  maandag 29 september 2008 @ 15:05:59 #92
798 voyeur
bemoeit zich
pi_61997121
Die Amerikanen zullen wel geschrokken zijn dat Darwin op sommige scholen in Europa niet meer onderwezen wordt
Here we are now, entertain us.
pi_61997155
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef Viajero het volgende:

Vandaar dus de vergelijking. Polen, Italianen etc hadden ook aanloopproblemen, maar zijn nu volledig geintegreerd. Zo gaat het met Hispanics ook.
Zolang ze illegaal in de VS blijven zal het niet zo snel gaan als je nu schetst, aangezien een illegaal nogal moeilijk op een school kan komen.

En zoals monolith hierboven ook al mooi zei ga eens naar een chinatown in de VS.

Verder gaat het typische wilders schoppen tegen onze medelanders echt geen zoden aan de dijk zetten om deze verder te laten integreren. Hoe denkt meneer wilders deze groep wel te laten integreren.
  maandag 29 september 2008 @ 15:14:02 #94
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61997315
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zolang ze illegaal in de VS blijven zal het niet zo snel gaan als je nu schetst, aangezien een illegaal nogal moeilijk op een school kan komen.
Het overgrote deel van de Hispanics is legaal in de VS. Daarnaast zaten er bij mij op school vele illegalen. Scholen mogen in veel staten niet vragen of iemand illegaal is of niet. In California kan je bv als illegaal ook je rijbewijs halen.

De regels zijn veel minder streng dan in Europa, en daarom integreren immigranten in de VS ook veel sneller.
quote:
En zoals monolith hierboven ook al mooi zei ga eens naar een chinatown in de VS.
Been there, done that. Je kan er met Engels prima terecht hoor. Zelf ooit geweest?
quote:
Verder gaat het typische wilders schoppen tegen onze medelanders echt geen zoden aan de dijk zetten om deze verder te laten integreren. Hoe denkt meneer wilders deze groep wel te laten integreren.
Hier heb je volledig gelijk. De reden dat immigranten in de VS sneller integreren is dat ze ook veel sneller als Amerikaan worden geaccepteerd door de Amerikanen.
pi_61997580
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef Viajero het volgende:

Been there, done that. Je kan er met Engels prima terecht hoor. Zelf ooit geweest?
[..]
Yes sil.
quote:
Hier heb je volledig gelijk. De reden dat immigranten in de VS sneller integreren is dat ze ook veel sneller als Amerikaan worden geaccepteerd door de Amerikanen.
Maar wij moesten onze immigranten zo nodig met zijn allen in wijken bij elkaar stoppen, dat bevorderde de integratie ook niet echt.
pi_61997600
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:41 schreef Monolith het volgende:
Hij slaat de plank al finaal mis door de problematiek rond straattuig op één hoop te gooien met Islamitisch extremisme. Ondanks die geweldige "Islamisering" van Wilders blijkt uit een recente enquete bijvoorbeeld dat 73% van Marokkaanse jongeren niet of nauwelijks in een moskee te vinden is.
Jij hebt blijkbaar nooit een moskee van binnen gezien, dat zijn allemaal mannen. Dus 27% * 2 = 54% van de Marokkaanse mannelijke jongeren zit regelmatig in de Moskee. En daar nog niet bij opgeteld het aantal marok forums waar meer dan de helft van de bezoekers in het Islam topic zit of non stop religieuze en anti-westerse uitspraken doet.
pi_61998423
Ik vind het inderdaad - vreemd genoeg - een bijzonder goede speech. Waarom doet hij dat hier niet eens? Al spreekt ie met dom blaten natuurlijk meer mensen aan in Nederland. Op zich ook wel te begrijpen

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenman op 29-09-2008 16:16:59 ]
pi_61998515
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:33 schreef Viajero het volgende:
Katholieke, Spaans sprekende Hispanics zijn ook gewoon westers hoor.
Nee naast de religie en taal is hun culturele achtergrond veel eerder Indiaans.
pi_61998669
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Toch zien ze hun loyaliteit eerder bij de Islam dan bij het Nederlanderschap.
Dat betekent nog niet dat die loyaliteit bij de islam criminaliteit stimuleert.
pi_61998691
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar exponent van de Islamitische culturele stroming.
Welke islamitische stroming spoort aan om oude vrouwtjes te beroven en herrie te schoppen in het uitgaansleven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')