Maar exponent van de Islamitische culturele stroming.quote:Op maandag 29 september 2008 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
Dan faalt hij daar aanzienlijk in, gezien het feit dat de voorbeelden die hij aanhaalt meer te maken hebben met niet-religieuze geïnspireerde rellende jongeren.
quote:Without the Dutch you would have been nowhere, still figuring out how to buy this island from the Indians. But we are glad we did it for you. And, frankly, you did a far better job than we possibly could have done.
Ze zijn misschien niet blank, maar hebben meer gemeen met het Westen dan met de Moslims. De problematiek rond Spaanse immigranten gaat in de VS ook meer om werk, niet om de Islamitische immigranten en een botsing van culturen zoals hier.quote:Op maandag 29 september 2008 11:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vanwege het katholicisme zijn ze Westers dat zou wel stupide zijn. Wilders verwacht toch niet dat Hispanics In a generation or two, the US will ask itself: who lost Europe? zich dit gaan afvragen.
echter gaat hij te ver, het is zoals met alles er is een kern van waarheidquote:Op maandag 29 september 2008 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
De man heeft ergens een punt, iets wat ik nooit zou hebben gedacht dat ik dit zou zeggen
Het culturele aspect van de taal en religie maar gevoelsmatig lijkt me de band met Latijns-Amerika veel sterker dan dat ze dat hebben met Europa.quote:Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Ze zijn misschien niet blank, maar hebben meer gemeen met het Westen dan met de Moslims. De problematiek rond Spaanse immigranten gaat in de VS ook meer om werk, niet om de Islamitische immigranten en een botsing van culturen zoals hier.
Jij blijft lekker thuis of wat?quote:Op maandag 29 september 2008 12:14 schreef JohnDope het volgende:
Ga nou eens een keertje aan jullie werk mensen
Maar eh zeg je nu dat Uncle Sam's melting pot een succes is?quote:Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ze zijn misschien niet blank, maar hebben meer gemeen met het Westen dan met de Moslims. De problematiek rond Spaanse immigranten gaat in de VS ook meer om werk, niet om de Islamitische immigranten en een botsing van culturen zoals hier.
Ik lees het er niet in terug...quote:Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar eh zeg je nu dat Uncle Sam's melting pot een succes is?
Als dat zo was, was het veel meer wijdverbreid en zou dan onder alle leeftijdscategorieën voorkomen. De stelselmatigheid daarin ontbreekt, het is dus overduidelijk geen "Islamitische culturele stroming", noch een exponent daarvan. Het is een exponent van gebrekkig opvoeding in een totaal andere omgeving zonder enige vorm van houvast (taal en in sommige gevallen zelfs werk). Er is niets cultureels aan het vernielen van zaken, of het roepen van "hoer". Het is juist de fout van veel intellectuelen om het maar af te doen als cultuur, zodat elke vorm van zelfstandige verantwoordelijkheid voor het gedrag, weggemoffeld wordt onder het collectief.quote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar exponent van de Islamitische culturele stroming.
Ik zou zeggen, zoek eens wat youtube filmpjes hierover op. De botsingen in Europa tussen de migrantengroepen en "lokale" bevolking valt in het niets vergeleken met wat daar gebeurd.quote:Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet dat er geen problemen zijn daar, en ik ben ook bekend met de beelden van de 'rassenrellen' van eind vorige eeuw, maar momenteel kan ik echt niet beweren dat het in Europa veel beter gaat rond migranten.quote:Op maandag 29 september 2008 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek eens wat youtube filmpjes hierover op. De botsingen in Europa tussen de migrantengroepen en "lokale" bevolking valt in het niets vergeleken met wat daar gebeurd.
Om precies te zijn: Wilders = Fortuyn 2.0.quote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Darklight het volgende:
Wat Israel betreft, herhaald die gewoon Fortuyn, die er een heel boek over heeft geschreven
Dat was de gangbare term voor lange tijd, alle nationaliteiten gaan in Ome Sams smeltpot en er komt 1 Amerikaanse burger uit, dat die term is aangepast aan de werkelijkheid getuigt van realiteitszin.quote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik lees het er niet in terug...
'Melting pot' zou ik sowieso niet gebruiken, de hippe term is 'Salad bowl'
En Fok!ken = werken 2.0?quote:Op maandag 29 september 2008 12:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Om precies te zijn: Wilders = Fortuyn 2.0.
Goed he.quote:
Alleen Sudan al heeft de laatste jaren een veelvoud van het aantal VS slachtoffers gemaakt.quote:Op maandag 29 september 2008 03:43 schreef santax het volgende:
[..]
Helemaal niets. Het zijn dan ook zijn normen en waarden.
Walgelijke speech trouwens. Alleen dat begin al. Effe vuistdiep de aars in van een land dat toch echt veel meer slachtoffers veroorzaakt de laatste jaren dan de Moslims waartegen Wilders zich zo fel verzet.
Dat kan niet, want Wilders is een vriend van Israel.quote:Op maandag 29 september 2008 12:58 schreef Monidique het volgende:
Het is niets meer dan een nazi. Boeiend.
Producten aanschaffen is een keuze en dat is belasting betalen niet.quote:Op maandag 29 september 2008 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed he.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel productieve uren wel niet verloren gaan aan fokken, door mensen die niet bij een overheid werken maar hierdoor ons wel duurdere producten bezorgen.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De banden met de arabische wereld en de VS zijn groter dan die met Europa.quote:Op maandag 29 september 2008 12:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het culturele aspect van de taal en religie maar gevoelsmatig lijkt me de band met Latijns-Amerika veel sterker dan dat ze dat hebben met Europa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |