Het is echt net een mongooltje, die Hofs.quote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Enoh de vliegende Kameroener
Elleboog keihard naar achter en hij had al een standbeeld mogen hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Enoh de vliegende Kameroener
Blijft ook mooi:quote:Op maandag 29 september 2008 11:42 schreef Suijk het volgende:
Oja, die goal van Vertonghen in die bekerwedstrijd. Die kop ook die hij daarna heeft
Dus toch!quote:Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Overigens, is het iemand al opgevallen dat Sno wéér niet mee liep om Zuid te bedanken? Pas halverwege Oost kwam hij terug om de ronde te lopen. Zou wel teruggestuurd zijn door Van Basten ofzo. Waardeloze gast die Sno.
Dat idee heb ik juist helemaal niet van het huidige psv. Ze ogen minder solide/degelijk dan de vorige jaren en de spitsen vallen ook gigantisch door de mand.quote:Op maandag 29 september 2008 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, het gaat om de punten. Idd heel jammer dat PSV het nog steeds kan, dramatisch spelen en toch 100% weten dat je wint.
1-0 thuis tegen Volendam in het laatste kwartier is gewoon dramatisch hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef Komakie het volgende:
PSV was wel echt veel beter dan Volendam. Dat ze pas zo laat scoorde (en dan ook maar 1) mag een wonder heten. Vooral het scoren ging ze dus echt slecht af.
Ik zat echt op die ene uitbraak van Volendam te wachten waar ze uit zouden scoren. PSV90min lang aanvallen en Volendam 1 counter en dan scoren.
Maar PSV he.... mazzelaars...
Dat vind ik wel meevallen. Het was niet denderend, maar ze creerenden wel heel veel kansen. Ze schoten er alleen niet 1 in. Als dat wel gebeurd in het eerste kwartier ofzo heb je kans dat ze er zomaar 5 bijschieten. Nu gebeurde het niet en dan is het niet best als je maar met 1-0 wint. Wil niet zeggen dat ze gewoon veel beter waren dan Volendam en verdiend hebben gewonnen.quote:Op maandag 29 september 2008 13:18 schreef MaxC het volgende:
[..]
1-0 thuis tegen Volendam in het laatste kwartier is gewoon dramatisch hoor.
Slechste ploeg in de eredivisie van afgelopen 5 jaar denk ik met een keeper in het doel die rechstreeks uit Bierteam 9 lijkt te komen
Valt toch wel mee. Komt gewoon omdat Suarez zo in de schijnwerpers staat. Kijk es naar die gore Hofs wat die allemaal flikt in een wedstrijd. Suarez reageerde wat overdreven in die ruzie met Molhoek maar verder was er niks aan de hand. En tegen Utrecht vind ik het nog steeds geen overtreding. En tegen Feyenoord had hij gewoon een penalty moeten hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maarre ik had vorig jaar het idee dat Suarez al zijn fratsen was kwijtgeraakt en zich had aangepast aan het spel in europa maar hij lijkt compleet los te zijn als ik de afgelopen wedstrijden bekijk, constant vallen en aanstellen, ik snap er niks van...
Die keeper uit dat bierteam van je is wel de beste man op het veld bij Volendam.quote:Op maandag 29 september 2008 13:18 schreef MaxC het volgende:
[..]
1-0 thuis tegen Volendam in het laatste kwartier is gewoon dramatisch hoor.
Slechste ploeg in de eredivisie van afgelopen 5 jaar denk ik met een keeper in het doel die rechstreeks uit Bierteam 9 lijkt te komen
Dat valt al een tijdje lang reuze mee hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Maar ene C. Ratnaldo doet het ook nog steeds, elke week weer....
Vorige week manU-chelsea was ie anders weer flink bezig met janken om alles en niets, om over een walgelijke schwalbe nog maar te zwijgen..quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat valt al een tijdje lang reuze mee hoor.
Nou niet alleen maar. Maar het is gewoon wel altijd een speler van Ajax de laatste tijd. Er zijn de afgelopen week 2 ellebogen uitgedeeld, 1 waarbij vertonghen (dacht ik) gewoon bloed op zijn gezicht had, en daar hoor je neits over qua vooronderzoeken...quote:Op maandag 29 september 2008 13:49 schreef Sethje het volgende:
Probleem ligt gewoon bij de scheidsrechters die blijkbaar niet meer objectief kunnen oordelen omdat een speler in het verleden een paar dezelfde fouten heeft gemaakt....
Wat een droeftoeter.quote:
Absoluut. Vorig jaar had Suarez een penalty moeten krijgen toen Boscker hem echt zwaar onderuit haalde. Maakt niet uit dat je een keer geen penalty krijgt maar al die mensen die zo zeiken op Suarez vergeten even dat hij vaak ook gewoon een penalty verdiend.quote:Op maandag 29 september 2008 13:49 schreef Sethje het volgende:
Probleem ligt gewoon bij de scheidsrechters die blijkbaar niet meer objectief kunnen oordelen omdat een speler in het verleden een paar dezelfde fouten heeft gemaakt....
denk het ook, Psv ook wel hoor maar ik zie Az zeker ook als kanshebber.quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat az onze grootste concurrent voor de titel is dit jaar.
Ja wat is dit manquote:
Was ook wel te verwachten dat je mensen uit Dieren zou kennen natuurlijkquote:
Thanksquote:Op maandag 29 september 2008 14:33 schreef Silenus het volgende:
Al gemeld dat Vertonghen en Vermaelen vanavond te gast zijn bij Holland Sport?
Zo niet, bij deze.
Nope en bedankt, zal zeker gaan kijken.quote:Op maandag 29 september 2008 14:33 schreef Silenus het volgende:
Al gemeld dat Vertonghen en Vermaelen vanavond te gast zijn bij Holland Sport?
Zo niet, bij deze.
Manure Bolton zeker niet gezien?quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat valt al een tijdje lang reuze mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |