quote:Op zondag 28 september 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
luie zwijnen hier, vroeger zaten ze er nog bovenop
Goed planquote:Op maandag 29 september 2008 00:00 schreef GGMM het volgende:
We kunnen hier bijna 62 van maken.
quote:Op maandag 29 september 2008 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, om die woordgrap heb ik een kwartier gelachen.
Daardoor 5 samenvattingen gemist trouwens.
Ja, dat was erg kansloos. Maar ik neem hem al een tijd niet meer serieus, sinds hij boegbeeld Huisman keer op keer beledigde heeft hij bij afgedaan. En die junky look helpt hem trouwens ook niet.quote:Op maandag 29 september 2008 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Hugo wordt ook steeds kanslozer. Nu weer met zn keeper na penalty weer het veld in
quote:Op maandag 29 september 2008 00:13 schreef Prosac het volgende:
Kan ik de aflevering morgen ook nog weer op uitzending gemist bekijken?
dat wilde ik eerst wil doen, maar de aflevering was dermate saai dat ik wel moest psoten in het vorige deel voor de afleiding.quote:Op maandag 29 september 2008 00:10 schreef Adelante het volgende:
Iedereen heeft zeker eerst de uitzending afgekeken en nu snel hier psoten he!?!
Hugo is de manquote:Op maandag 29 september 2008 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat was erg kansloos. Maar ik neem hem al een tijd niet meer serieus, sinds hij boegbeeld Huisman keer op keer beledigde heeft hij bij afgedaan. En die junky look helpt hem trouwens ook niet.²
post dan meteen de link even: Ned1: Studio Voetbal 28-09-08quote:Op maandag 29 september 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Aflevering staat inmiddels online op uitzendinggemist.nl voor de geïnteresseerden.
Ik moet echt gaan slapen want ik kliktequote:Op maandag 29 september 2008 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
post dan meteen de link even: Ned1: Studio Voetbal 28-09-08
Lucht weer ff op. Wat een draak van een programma zeg.quote:van: xxxxxxx@hotmail.com
aan: publieksreacties@rtv.nos.nl
Beste Jack en consorten,
Graag wil ik via deze weg een naamsverandering voorstellen voor Studio Voetbal.
Misschien is het gepaster het programma voortaan 'Studio Arbitrage' te noemen?
Wellicht met de zeer welbespraakte Dick Jol als vaste sidekick, een wekelijkse column van Dhr. Uilenberg, elke week de laatste stand van zaken in het scheidsrechtercorps met nieuwtjes van over de hele wereld. Welke scheidsrechter stal de show met een geweldig toegepaste voordeelregel in de Ukrainse Vyshcha Liga? Had die penalty bij de topper Tampere United - Mypa nou echt wel gegeven moeten worden? Ja, nu je het zegt Jack... was de overtreding eigenlijk niet buiten het strafschopgebied ingezet?
Dat wordt genieten geblazen voor iedere voetballiefhebber die, net als de NOS, inziet dat het voetbalspel eigenlijk draait om de scheidsrechter en die rare lederen bal eigenlijk maar een hinderlijke afleiding is.
Ga zo door!
Vriendelijke groet,
David
Die gaat ongelezen de prullenbak inquote:Op maandag 29 september 2008 00:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lucht weer ff op. Wat een draak van een programma zeg.
Hier nog één.quote:Op maandag 29 september 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens Jol moet de vrije trap (penalty wanneer in de 16) gegeven worden op de plek waar de overtredingen eindigt.
Dit vond ik wel opmerkelijk. Heb altijd gedacht dat het was waar de overtreding werd ingezet. En volgens mij hanteren veel scheidsrechters dat ook als norm.
Dat was het enige wat feitelijke informatieve toevoeging had.quote:Op maandag 29 september 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens Jol moet de vrije trap (penalty wanneer in de 16) gegeven worden op de plek waar de overtredingen eindigt.
Dit vond ik wel opmerkelijk. Heb altijd gedacht dat het was waar de overtreding werd ingezet. En volgens mij hanteren veel scheidsrechters dat ook als norm.
Anders kijk je hem online even terug.quote:
Denk het ook, nog geen reactie gehad ook.quote:Op maandag 29 september 2008 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Die gaat ongelezen de prullenbak in
jaquote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Hans het overigens nog over Stef gehad?
Staat niet onlinequote:Op maandag 29 september 2008 06:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Anders kijk je hem online even terug.²
Dan is Mario van der Ende een stuk sneller. Ik had hem gemaild over eerder genoemde kwestie. Vanochtend gelijk mail terug. Sinds de laatste EK is de richtlijn inderdaad dat de vrije trap gegeven dient te worden op de plek waar die overtreding eindigt.quote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef koningdavid het volgende:
Denk het ook, nog geen reactie gehad ook.
quote:Geachte heer koningdavid,
Dank u wel voor uw e-mail. Wij nemen alle reacties van onze kijkers serieus, daarom heb ik uw opmerking, ter informatie, doorgestuurd naar de betrokken redactie.
Met vriendelijke groet,
NOS Publieksvoorlichting
Meta xxxxx
Voor het laatste nieuws: www.nos.nl
Goed om te weten.quote:Op maandag 29 september 2008 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan is Mario van der Ende een stuk sneller. Ik had hem gemaild over eerder genoemde kwestie. Vanochtend gelijk mail terug. Sinds de laatste EK is de richtlijn inderdaad dat de vrije trap gegeven dient te worden op de plek waar die overtreding eindigt.
Ja dat was eenquote:Op maandag 29 september 2008 09:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Matige uitzending weer.
En Hugo, rood is rood, dan mag je echt niet meer terug als er gescoord wordt uit de gegeven penalty
Willemquote:Televisie is ook bedoeld voor vermaak, maar dat wil wel eens anders uitpakken. Vorige week werd ik uitgenodigd door Studio Voetbal, maar ik kon niet komen. Ik zal die avond heus niet de eerste genodigde geweest zijn, want ’savonds zag ik Piet de Visser zitten.
Piet is een echt heel aardige man, maar vorige week zat hij te raaskallen. Als je met hem praat, vind ik hem sowieso net zo’n ‘pacman’, dan staat hij dicht bij je te happen en moet je uitkijken dat hij niet in je oren bijt. Hij doet net of hij alles en iedereen het eerst gescout heeft, dat Chelsea helemaal van hem afhankelijk is en voor PSV heeft hij de ene na de andere steek onder water klaar liggen. Zonde is dat. Die man heeft zichzelf al lang bewezen en is nu te oud om zo af te gaan op de tv. Ze hadden hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Je ziet wel dat hij nu te calculerend bezig is ipv ontspannen te antwoorden (hoe hij volgens mij informeel juist wel is).quote:Op maandag 29 september 2008 10:08 schreef Kopbal het volgende:
Blij dat VI weer op TV komt. Die Nijland is ook maar een slappe zak.
Inderdaad. Heb weleens leukere interviews met Nijland gezien.quote:Op maandag 29 september 2008 10:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je ziet wel dat hij nu te calculerend bezig is ipv ontspannen te antwoorden (hoe hij volgens mij informeel juist wel is).
Rond 1 uur half 2 komt de herhaling op TV straks. Even je TV in de gaten houden dus.quote:Op maandag 29 september 2008 12:19 schreef Kaaides het volgende:
Spannend, saai of niet, ik kijk er toch graag naar. Echter gisteren gemist en waar ik normaal vertrouw op de herhaling of uitzendinggemist.nl, krijg ik nu het idee dat de uitzending niet te vinden is.
De herhaling op TV kan ik niet vinden in de programmering en op uitzendinggemist staat als laatste aflevering die van 24-08.
Iemand die hem wel gevonden heeft in de gids of op inet?
Je hebt he le ma al niks gemist.quote:Op maandag 29 september 2008 13:49 schreef Sethje het volgende:
Waren er nog nieuwtjes van Borst ofzo gister? Was te vroeg in slaap gevallen en kan het nu nergens terug zien.
Echt? Mooi kut zeg, ik kon het ook al niet meer zien via tele2 uitzendinggemistquote:Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef Manu82 het volgende:
als je het topic even terug leest, weet je dat ze het niet meer online mogen zetten vanwege de rechten
Ik mag toch hopen dat zijn antwoord cynisch bedoelt was.quote:Op maandag 29 september 2008 16:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En die Hans Nijland over die overtreding van Lovre, waarom niet gewoon toegeven? Maar dat deed ie dus niet.
Waarom zou je dan niet gewoon mogen/kunnen zeggen: 'Ja, dat was rood.'
Dat was het dus nietquote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zijn antwoord cynisch bedoelt was.
Hij meende dat echt niet serieus hoor..quote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zijn antwoord cynisch bedoelt was.
Leek mij ook niet.quote:Op maandag 29 september 2008 16:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij meende dat echt niet serieus hoor..
Nijland is wel vaker cynisch.
Weer gemistquote:
Dat is Gronings cynisme. Bij Ron Jans snapte Jack dat ook al niet... Zelf ben ik er ook behoorlijk bedreven in, alleen sommige mensen snappen het niet en gaan er (te) serieus op in zonder eerst zelf logisch na te denken.quote:
Dat is toch heel logisch. Als je shirtje trekt en de aanvaller loopt de 16 en je blijft aan zijn shirtje trekken is het natuurlijk een penalty.quote:Op maandag 29 september 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
En ik moet het nog onder de knie krijgenquote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is Gronings cynisme. Bij Ron Jans snapte Jack dat ook al niet... Zelf ben ik er ook behoorlijk bedreven in, alleen sommige mensen snappen het niet en gaan er (te) serieus op in zonder eerst zelf logisch na te denken.
Plaatjes van Koos Alberts draaien.quote:Op maandag 29 september 2008 21:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En ik moet het nog onder de knie krijgen
Jan!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:46 schreef Adelante het volgende:
vanavond:
Jack van Gelder (met die dikke kop)
Hugo Borst
Ronald Koeman
Jan Mulder
Peter Bosz
Oh, Sibon komt dus ook. Zijn ze dan met z'n zessen of komt Bosz of zo niet?quote:
Op teletekst staat Jan Mulder er niet bij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh, Sibon komt dus ook. Zijn ze dan met z'n zessen of komt Bosz of zo niet?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:52 schreef Blawh het volgende:
Ik ga ook maar weer kijken, hopen op een leuke uitzending.
Sibon en Bosz.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie zijn de gasten, kan het helaas dit keer niet zien op tv.
+ de ongeslagen status van Groningen en de oude club van Bosz. (tegen beter weten inquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef BB-King het volgende:
Dit wordt weer genieten!
Het Nederlandse succes in de UEFA-cup
De zoveelste afgang van Ajax en Feyenoord.
AZ is terug en ook kanshebber voor het kampioenschap
Terugkeer Edwin van der Sar en oproep Marcellis bij Oranje
Mag toch wel hopen dat ze het hierover gaan hebben?
Beiden ontdekt door: Piet de Visser.quote:
Inderdaad. Natuurlijk hadden ze de rechten niet, maar wáárom hadden ze de rechten niet, dáár gaat het om.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Lekker makkelijk antwoord we hebben de rechten niet en hoe kan Omroep Gelderland dan wel aan het geld komen, zeg dan gewoon dat de voorkeur ergens anders lag.
Dit heb je volgens mij al een keer gepost.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Jack, echt een man die zondag ochtend gewoon uit uit gekheid het gras gaat ruiken van de Arena. Maar ik heb hem door, hij heeft aandelen in Ajax en hij kan met zijn functie aardig invloed uitoefenen op de waarde van zijn aandelen.²
Of anders Youri Mulder.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef Zero2Nine het volgende:
jahoor daar is de cruciale penalty weer die wel of niet wordt gegeven. Het is toch triest met arbitrage he jongens? laten we Jol even bellen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:09 schreef Adelante het volgende:
Er is geen top meer in NL, Jack, één grote subtop
Idioot! Makaay is een maand geblesseerd geweest! Hij is het voetballen verleerd, geef hem de tijd om op niveau te komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
Eens met Hugo; Makaay en De Cler verzaken. Die jonkies zouden bij de hand genomen moeten worden.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idioot! Makaay is een maand geblesseerd geweest! Hij is het voetballen verleerd, geef hem de tijd om op niveau te komen. [ afbeelding ]
die andere twee gaan er toch direct uitquote:
En hij zegt in principe hetzelfde als mij over de aankopen en de scouting.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Koeman over het transferbeleid laten oordelen.
Ik moest ook lachen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Haha dat was wel erg slecht idd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:17 schreef Grulez het volgende:
Bosz schat Feyenoord toch wat te hoog in. De scouting is net zo goed als die van Groningen... uhuh.
dat is geen nieuws, ik herhaal, dat is geen nieuwsquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef jmac het volgende:
En jack met z'n wekelijkse barcelona/real tussenstand melding
Ze hebben ook teveel mensen aan tafel. Sibon heb ik al een kwartier niet meer gehoord.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef jmac het volgende:
Ik vind dat Johan Derksen wel gelijk heeft wat betr. studio voetbal. De gasten die er komen voegen echt zelden iets toe en hebben vooral GEEN mening of willen NIETS loslaten..
En jack met z'n wekelijkse barcelona/real tussenstand melding
Daar wordt hij goed voor betaald.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:18 schreef Grulez het volgende:
Hugo is wel goed bezig idd.
Inderdaad. Die heeft net 4 zinnen mogen zeggen. Ze mengen zich nooit spontaan in het gesprek en als ze dan iets gevraagd wordt door jackie komen ze met die saaie hapklare antwoordenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze hebben ook teveel mensen aan tafel. Sibon heb ik al een kwartier niet meer gehoord.
quote:
En natuurlijk binnenkort Sport aan Tafel met JJVG!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een saai programma is dit geworden.
Morgen gelukkig Voetbal International weer.
Inderdaad, ik kan best redenen verzinnen waarom je het niet zou zeggen, maar draai er niet om heen met zo'n dooddoener van 'weet ik niet'.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Peter Bosz weet echt wel hoeveel schulden Feyenoord heeft.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
nu maakt Borst zelfs al reclame voor de VI
Grote kans van niet hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Peter Bosz weet echt wel hoeveel schulden Feyenoord heeft.
Ik hoop wel dat ie springt en niet als die laffe Iranier in een karretje weer naar beneden gaat.quote:
Niet overdreven, Ajax verliest met 5-2 en dat heeft gewoon nieuwswaarde.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:25 schreef Zero2Nine het volgende:
jahoor het favoriete onderwerp is weer gevonden
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:26 schreef Fortitudo het volgende:
wat was de eerste speler van heerenveen waar ze het over hadden, voordat beerens werd besproken?
Hugo is in vorm vandaagquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:30 schreef TC03 het volgende:
Hugo Borst legt Jack even uit hoe hij moet presenteren.
Fout.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ronald Koeman heeft het zelfde stopwoordje als zijn broertje Erwin.. ''Ja, OKE.."
qua voetballer wel, maar voor een praatprogramma kun je zelfs nog beter affelay (jeweettog) uitnodigenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ronald Koeman heeft ook ervaring met de clubs uit Milaan.
Oh jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Fout.
Ronald heeft "Ja, Oke.."
Erwin heeft "Maar, Oke.."
Weet je dat ook weer.
bijna fysiek iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
even lekker slijmen bij de gast
Ze vergeten gewoon teveel dat ze een tv-programma maken. Na een tijd vervalt het vaak in slap gebabbel en vriendjespraat/cafepraat. Daarnaast hebben ze veels te weinig primeurs en zijn de analyses gewoon te slecht (simpelweg wat hoogtepunten laten zien is niet genoeg.).quote:
Het zijn wel 2 woordjes hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ronald Koeman heeft het zelfde stopwoordje als zijn broertje Erwin.. ''Ja, OKE.."
AJAX is dood, rip aan de nabestaanden, respect van Sibonquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Sibon zijn vader overleden? Hij praat zo somber.²
Ik snap het niet, aimabele en bonafide Sno is gepromoveerd tot nationaal zondebok. Ik snap het niet, want zijn chassis is van degelijke makelij.quote:
lolquote:
En dat er 2 kampen waren met Sno en de Haan. Maar dat hadden we ook al 20 keer gehoord van johan derksen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef jmac het volgende:
Nuja, weten we iig dat dat verhaal gewoon klopte met die telefoon
Drenthe, met gouden bling blingetjes, matchend met z'n tanden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wie was dat nou die dat telefoontje moest kopen ? even gemist.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Sibon zijn vader overleden? Hij praat zo somber.²
Ach dat komt mss omdat hij niet kan voetballen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het niet, aimabele en bonafide Sno is gepromoveerd tot nationaal zondebok. Ik snap het niet, want zijn chassis is van degelijke makelij.²
Drenthequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vraag maar aan Johan Derksen, zijn verslaggever was erbij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo'n speler moet je als supporter zijnde gewoon het stadion uitjagen en bekogelen, waar haalt ie het lef vandaan om zich zo op te stellen tegen de mensen die zijn salaris betalen en voor hem naar het stadion komen?quote:
okequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Drenthe, met gouden bling blingetjes, matchend met z'n tanden.
Ik moet er stiekem wel een beetje om lachen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke, ja dat past wel bij Drenthe om een hele ploeg op hem laten wachten
Je krijgt te weinig extra's in het Sno pakket. En zijn processor hapert rap bij overtoeren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het niet, aimabele en bonafide Sno is gepromoveerd tot nationaal zondebok. Ik snap het niet, want zijn chassis is van degelijke makelij.²
Het scheelt ook dat Donk het land uit is en spelers in hun vrije tijd weer een vriendin hebben die zin in sex heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je die beelden zo terug ziet moet je wel beamen dat El Hamdaoui het erg goed doet en zeer belangrijk is voor het team.²
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat Donk het land uit is en spelers in hun vrije tijd weer een vriendin hebben die zin in sex heeft.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:43 schreef Prosac het volgende:
Ik heb een goal gemist Hugo.. welke was de 2e van Berg?
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef Grulez het volgende:
Ik ben geen fan van Hugo, maar hij is de enige reden om nog een beetje te kijken.
Inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ik mis Youri eigenlijk wel een beetje, die ging nog wel eens tegen Jack of Hugo in dat je ook maar een beetje beleving in zo'n show krijgt, dit is gewoon Studio Gezapig.
Maar Ronald Koeman geeft zoveel meer dynamiek en diepgang aan het programma. Beleving, passie, inzicht, scherpe quotes, charisma, statements, etc., etc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ik mis Youri eigenlijk wel een beetje, die ging nog wel eens tegen Jack of Hugo in dat je ook maar een beetje beleving in zo'n show krijgt, dit is gewoon Studio Gezapig.
Ik streep hem af op de bingokaart.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:49 schreef Merkie het volgende:
"Roep het maar".
Zeker, hij komt erg Marokkaans over.quote:
Van Persie huilliequote:
Kom op zeg, Sneijder had gewoon niet zo laat alsnog zijn muil moeten open trekken. Gewoon een egootje die zichzelf blijkbaar belangrijker vindt dan het elftal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Persie stelde zich iets te persoonlijk op.
Ja, voor rugby.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef Grulez het volgende:
Wel een mooie vrije trap.
Ik vind 'een dag uit het leven van de ééndagsvlieg' nog boeiender.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha ik vind het geweldig die roddels tussen van Persie en Sneijder
Die lachen zichzelf rot en bellen en sms-en dat ze weer nieuws zijn in Nederland.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha ik vind het geweldig die roddels tussen van Persie en Sneijder
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kom op zeg, Sneijder had gewoon niet zo laat alsnog zijn muil moeten open trekken. Gewoon een egootje die zichzelf blijkbaar belangrijker vindt dan het elftal.
Nee, hoor al jaren samen met Miss Piggyquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Sneijder heeft ook zo'n kampwijf toch?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |