quote:Op zondag 28 september 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
luie zwijnen hier, vroeger zaten ze er nog bovenop
Goed planquote:Op maandag 29 september 2008 00:00 schreef GGMM het volgende:
We kunnen hier bijna 62 van maken.
quote:Op maandag 29 september 2008 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, om die woordgrap heb ik een kwartier gelachen.
Daardoor 5 samenvattingen gemist trouwens.
Ja, dat was erg kansloos. Maar ik neem hem al een tijd niet meer serieus, sinds hij boegbeeld Huisman keer op keer beledigde heeft hij bij afgedaan. En die junky look helpt hem trouwens ook niet.quote:Op maandag 29 september 2008 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Hugo wordt ook steeds kanslozer. Nu weer met zn keeper na penalty weer het veld in
quote:Op maandag 29 september 2008 00:13 schreef Prosac het volgende:
Kan ik de aflevering morgen ook nog weer op uitzending gemist bekijken?
dat wilde ik eerst wil doen, maar de aflevering was dermate saai dat ik wel moest psoten in het vorige deel voor de afleiding.quote:Op maandag 29 september 2008 00:10 schreef Adelante het volgende:
Iedereen heeft zeker eerst de uitzending afgekeken en nu snel hier psoten he!?!
Hugo is de manquote:Op maandag 29 september 2008 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat was erg kansloos. Maar ik neem hem al een tijd niet meer serieus, sinds hij boegbeeld Huisman keer op keer beledigde heeft hij bij afgedaan. En die junky look helpt hem trouwens ook niet.²
post dan meteen de link even: Ned1: Studio Voetbal 28-09-08quote:Op maandag 29 september 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Aflevering staat inmiddels online op uitzendinggemist.nl voor de geïnteresseerden.
Ik moet echt gaan slapen want ik kliktequote:Op maandag 29 september 2008 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
post dan meteen de link even: Ned1: Studio Voetbal 28-09-08
Lucht weer ff op. Wat een draak van een programma zeg.quote:van: xxxxxxx@hotmail.com
aan: publieksreacties@rtv.nos.nl
Beste Jack en consorten,
Graag wil ik via deze weg een naamsverandering voorstellen voor Studio Voetbal.
Misschien is het gepaster het programma voortaan 'Studio Arbitrage' te noemen?
Wellicht met de zeer welbespraakte Dick Jol als vaste sidekick, een wekelijkse column van Dhr. Uilenberg, elke week de laatste stand van zaken in het scheidsrechtercorps met nieuwtjes van over de hele wereld. Welke scheidsrechter stal de show met een geweldig toegepaste voordeelregel in de Ukrainse Vyshcha Liga? Had die penalty bij de topper Tampere United - Mypa nou echt wel gegeven moeten worden? Ja, nu je het zegt Jack... was de overtreding eigenlijk niet buiten het strafschopgebied ingezet?
Dat wordt genieten geblazen voor iedere voetballiefhebber die, net als de NOS, inziet dat het voetbalspel eigenlijk draait om de scheidsrechter en die rare lederen bal eigenlijk maar een hinderlijke afleiding is.
Ga zo door!
Vriendelijke groet,
David
Die gaat ongelezen de prullenbak inquote:Op maandag 29 september 2008 00:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lucht weer ff op. Wat een draak van een programma zeg.
Hier nog één.quote:Op maandag 29 september 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens Jol moet de vrije trap (penalty wanneer in de 16) gegeven worden op de plek waar de overtredingen eindigt.
Dit vond ik wel opmerkelijk. Heb altijd gedacht dat het was waar de overtreding werd ingezet. En volgens mij hanteren veel scheidsrechters dat ook als norm.
Dat was het enige wat feitelijke informatieve toevoeging had.quote:Op maandag 29 september 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens Jol moet de vrije trap (penalty wanneer in de 16) gegeven worden op de plek waar de overtredingen eindigt.
Dit vond ik wel opmerkelijk. Heb altijd gedacht dat het was waar de overtreding werd ingezet. En volgens mij hanteren veel scheidsrechters dat ook als norm.
Anders kijk je hem online even terug.quote:
Denk het ook, nog geen reactie gehad ook.quote:Op maandag 29 september 2008 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Die gaat ongelezen de prullenbak in
jaquote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Hans het overigens nog over Stef gehad?
Staat niet onlinequote:Op maandag 29 september 2008 06:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Anders kijk je hem online even terug.²
Dan is Mario van der Ende een stuk sneller. Ik had hem gemaild over eerder genoemde kwestie. Vanochtend gelijk mail terug. Sinds de laatste EK is de richtlijn inderdaad dat de vrije trap gegeven dient te worden op de plek waar die overtreding eindigt.quote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef koningdavid het volgende:
Denk het ook, nog geen reactie gehad ook.
quote:Geachte heer koningdavid,
Dank u wel voor uw e-mail. Wij nemen alle reacties van onze kijkers serieus, daarom heb ik uw opmerking, ter informatie, doorgestuurd naar de betrokken redactie.
Met vriendelijke groet,
NOS Publieksvoorlichting
Meta xxxxx
Voor het laatste nieuws: www.nos.nl
Goed om te weten.quote:Op maandag 29 september 2008 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan is Mario van der Ende een stuk sneller. Ik had hem gemaild over eerder genoemde kwestie. Vanochtend gelijk mail terug. Sinds de laatste EK is de richtlijn inderdaad dat de vrije trap gegeven dient te worden op de plek waar die overtreding eindigt.
Ja dat was eenquote:Op maandag 29 september 2008 09:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Matige uitzending weer.
En Hugo, rood is rood, dan mag je echt niet meer terug als er gescoord wordt uit de gegeven penalty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |