Thnx, handig linkje.quote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hier alle discutabele overtredingen op een rij tijdens Groningen-Feyenoord.
Dat hoop ik wel, dan valt er nog wat te lachen, anders moeten ze Youri nog ff bellen voor een gebruiksaanwijzing.quote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waterreus wordt nog wel hilarisch als hij weer met dat apparaat bezig mag.
One Night Only - Just For Tonightquote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het trouwens mogelijk uitzendingen online te zien? Ik zie ze bij uitzending gemist nl. niet tussen staan.²
Precies.quote:Op zondag 28 september 2008 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Waterreus is geen vént, hij neemt nooit een echte mening aan, altijd maar nuanceren en afzwakken.²
quote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het trouwens mogelijk uitzendingen online te zien? Ik zie ze bij uitzending gemist nl. niet tussen staan.²
Hans is ook meer supporter dan voorzitter. Vorig jaar nog een reprimande gehad omdat hij Bossen wou aanvliegen in de catacomben.quote:Op zondag 28 september 2008 23:14 schreef toma het volgende:
Hij heeft niet de intentie om hem te raken!
Die kan alleen maar mekkeren over mentaliteitquote:Op zondag 28 september 2008 23:19 schreef Rikketik het volgende:
Waterreus.Waar is Hans van Breukelen als je hem nodig hebt?
quote:Op zondag 28 september 2008 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom had Cech dat ding op z'n hoofd
quote:Op zondag 28 september 2008 23:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Waarom heeft Cech zo'n raar hoedje op?
quote:Op zondag 28 september 2008 23:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
p0wnedquote:Op zondag 28 september 2008 23:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Met z'n Messias-complex.quote:Op zondag 28 september 2008 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kan alleen maar mekkeren over mentaliteit.
Die dikke pad kon gewoon de bal niet meer omhoog krijgenquote:Op zondag 28 september 2008 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
Van Beukering scoorde vorig jaar ook zo.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Studio AJAXZijn ze nog steeds boos over het gelijkspel ofzo
Ehm laat even alle overtredingen van feyenoord laten zien. En hugo borst weer andersson wil niet naar feyenoord wel naar groningen. dit gaat te verquote:
beetje vergezocht om het dan studio Ajax te noemen.quote:Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm laat even alle overtredingen van feyenoord laten zien. En hugo borst weer andersson wil niet naar feyenoord wel naar groningen. dit gaat te ver
Je posts worden met de post kanslozer. Het woord Ajax is hooguit 3 keer genoemd in het afgelopen half uurquote:Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm laat even alle overtredingen van feyenoord laten zien. En hugo borst weer andersson wil niet naar feyenoord wel naar groningen. dit gaat te ver
juist.quote:Op zondag 28 september 2008 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je posts worden met de post kanslozer. Het woord Ajax is hooguit 3 keer genoemd in het afgelopen half uur.
Gast toch lekker je Hilary Puff collectie volmaken.quote:Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Geen "quote:Op zondag 28 september 2008 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Erg pijnlijk dat als iemand je naam noemt je tevens wordt uigescholden.
Dick.²
Hugo is wel heel erg stil tot nu toe vanavond.quote:Op zondag 28 september 2008 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hugo zit eignelijk nooit normaal altijd maar leunen op z'n arm en zulks
muhahaha failedquote:Op zondag 28 september 2008 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Erg pijnlijk dat als iemand je naam noemt je tevens wordt uigescholden.
Dick.²
quote:Op zondag 28 september 2008 23:30 schreef Merkie het volgende:
Straks nog ff Youri bellen, kan niet wachten.
Nog steeds 0quote:Op zondag 28 september 2008 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf nog even kijken, een minuut of 25.
Hoezo, hij heeft nooit wat te vertellen, en als hij het wel heeft maakt hij zijn zinnen niet af.quote:
Zou wel het hoogtepunt van de show worden.quote:Op zondag 28 september 2008 23:30 schreef Merkie het volgende:
Straks nog ff Youri bellen, kan niet wachten.
Nu welquote:Op zondag 28 september 2008 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hugo zit eignelijk nooit normaal altijd maar leunen op z'n arm en zulks
quote:Op zondag 28 september 2008 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Typische trainingsgoal! Werelds!²
wel "roep maar"quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef bolletje_25 het volgende:
Heeft Jack al 'Nou zeg het maar jongens' gezegd eigenlijk?
Weinig soeps inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef mordradead het volgende:
Wat een kutgoal.
Euh.. Nee.quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef Zero2Nine het volgende:
bah Studio AZ, de 2e club van al die ajaxliefhebbers
ik drink net de laatste thee uit het kopje, nu moet ik weer nieuw water opzetten.quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef GGMM het volgende:
Onder het typen van deze zin eet ik een mars.
Dacht je nou echt dat 'ie hier op in zou gaan?quote:Op zondag 28 september 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
Jans --> AZ
Van Gaal --> Groningen
Ga eens in op die vraag Hans
Jij hebt er kijk op... AZ de 2e club van Ajaciedenquote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef Zero2Nine het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is Feyenoord alquote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Tis wel zoquote:Op zondag 28 september 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op... AZ de 2e club van Ajacieden![]()
Alleen maar gevraagd vanwege de controverse tussen Jans en van Gaal ooit.quote:Op zondag 28 september 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat 'ie hier op in zou gaan?
Ik heb die man nog niks nieuws of zonder cliché horen uitbraken vanavond, dus nee verwachtingen heb ik niet.quote:Op zondag 28 september 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat 'ie hier op in zou gaan?
Bedanktquote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef GGMM het volgende:
Kwam er onwijs vloeiend uitquote:
Morgen, RTL7, half 10quote:Op zondag 28 september 2008 23:39 schreef Adelante het volgende:
Waarom kijk ik hier nog naar? Mijn god wat slecht.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:41 schreef Rikketik het volgende:
Been is het hoogtepunt van deze avond.
Misschien dat dat het doel is, idioot.quote:Op zondag 28 september 2008 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kan dat nou als die vast genaait is dan kan je die heul niet eens uittrekken.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
SMS Poep ON naar 4444 voor een degelijk strijkijzer.²
Neuh hij zegt als je het uittrekt staat ie in z'n onderbroek kneusquote:Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien dat dat het doel is, idioot.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
SMS Poep ON naar 4444 voor een degelijk strijkijzer.²
Inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Niet WEER dit moment, Driessen heeft dit al 15 x genoemd.
Nee. Let voortaan op.quote:Op zondag 28 september 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuh hij zegt als je het uittrekt staat ie in z'n onderbroek kneus
quote:Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef BB-boy het volgende:
Godzijdank komt Voetbal Insiteinternational weer terug. Wat een schijtprogramma is dit.
Onderzoek is toch al gestart.quote:Op zondag 28 september 2008 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Niet WEER dit moment, Driessen heeft dit al 15 x genoemd.
Ja, dankzij Driessen. Als die het er verder niet over had gehad, had niemand hier nog maar één woord over gezegd.quote:
Homoquote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of jij probeert niet gelijk te krijgen als je weet dat je verkeerd zit
Nope.quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of jij probeert niet gelijk te krijgen als je weet dat je verkeerd zit
Net zoals Nijlands "hij heeft de intentie niet"quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een vergezochte verklaring ook van Van Basten.
Ja, alleen jammer dat op het moonday komt.quote:Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef BB-boy het volgende:
Godzijdank komt Voetbal Insite weer terug. Wat een schijtprogramma is dit.
Zelfs jack basht 'm dus dan zal er wel wat aan de hand zijnquote:
Feyenoord ook hè.quote:Op zondag 28 september 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Klere Schaamhaar![]()
![]()
Dankzij deze hond zijn we bestolen.
God wat hoop ik dat jullie elke wedstrijd een penalty onterecht tegen krijgenquote:Op zondag 28 september 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Klere Schaamhaar![]()
![]()
Dankzij deze hond zijn we bestolen.
Ja, de man met de motoriek van een Mechelse herder.quote:
Goh wat hoop ik dat jij een kokosnoot koptquote:Op zondag 28 september 2008 23:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
God wat hoop ik dat jullie elke wedstrijd een penalty onterecht tegen krijgen
nee joh, lekker johan met z'n VI nieuwtjes.quote:Op zondag 28 september 2008 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat op het moonday komt.²
Dat overleef je toch?quote:Op zondag 28 september 2008 23:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goh wat hoop ik dat jij een kokosnoot kopt
bij gebrek aan beelden van vorig seizoen.quote:Op zondag 28 september 2008 23:46 schreef TC03 het volgende:
Wtf, een wedstrijd van een maand geleden?![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef BB-boy het volgende:
Zitten ze nu serieus overtredingen te analyseren van een maand geleden?
ach, hij heeft wel een punt hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Jol gaat nu al zijn KNVB-rancune botvieren op de scheidsrechters
Die was best grof inderdaadquote:
Ja, doodsverwensingen mogen nietquote:
Waterreus zag de bui al hangen en is 'm gesmeerd.quote:Op zondag 28 september 2008 23:49 schreef TC03 het volgende:
Hugo slaapt.
moet je geluid harder zettenquote:Op zondag 28 september 2008 23:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik hoor Ronald niet meer trouwens.
Terechtquote:Op zondag 28 september 2008 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Dick is duidelijk aan het natrappen.²
Inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 23:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Ronald is wakker geworden en zegt meteen wijze dingen. Jol is het er natuurlijk niet mee eens want die is gebaat bij al dat gelul over overtredingen.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef Rikketik het volgende:
Ze zouden Jack eens moeten neerschoffelen, en dan keihard in zijn gezicht roepen: 'NOU ZEG HET MAAR, IS DIT EEN PENALTY?!'
Ik stel een vraag, daarin kun je niks (ver)wensen.quote:Op zondag 28 september 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, 48 uur.
Oh wacht...
gewoon op de parkeerplaats onderweg naar z'n auto vol de tackel inzettenquote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef Rikketik het volgende:
Ze zouden Jack eens moeten neerschoffelen, en dan keihard in zijn gezicht roepen: 'NOU ZEG HET MAAR, IS DIT EEN PENALTY?!'
Jawel.quote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, daarin kun je niks (ver)wensen.
Maar wel je grootste wens door laten schemeren.quote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, daarin kun je niks (ver)wensen.
quote:
Ja, de vrienden van Amrabat zijn hier goed.quote:Op zondag 28 september 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon op de parkeerplaats onderweg naar z'n auto vol de tackel inzetten
Ja.. uhh..uhhhhhhhhhh Uhh..h uuh neee.. uhhh.. jaa uhh. aaa uhh.. uhhh UHHHhh h uhh.............. uhhhhmmmm jaaaahh uhhh uhm... mmmm. ... uhh.quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar wel je grootste wens door laten schemeren.
Vragen wat hij vindt van de kredietcrisis, hij was altijd erg maatschappelijk betrokken (over het milieu bijvoorbeeld)quote:
Ja, hij is best joods inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 23:54 schreef GGMM het volgende:
Jack vindt toch weer een opening om het over financiën te hebben.
Zoiezo, de snorquote:Op zondag 28 september 2008 23:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit gaat voetbal international simpel overtreffen.
erg goed iid, jammer dat ze niet het originele nummer gebruikt hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 23:57 schreef TheVulture het volgende:
"We don't have to take our clothes off"![]()
Geweldig gevonden
-edit-quote:
Hij heeft af en toe wel leuke dingen maar probeer hem eens 5x achter elkaar 's ochtends te kijken op vi.nl dan kan je hem gewoon niet meer serieus nemen.quote:
Ik kijk hem elke dagquote:Op zondag 28 september 2008 23:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe wel leuke dingen maar probeer hem eens 5x achter elkaar 's ochtends te kijken op vi.nl dan kan je hem gewoon niet meer serieus nemen.
was toch een leuke topicreeksquote:Op zondag 28 september 2008 23:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe wel leuke dingen maar probeer hem eens 5x achter elkaar 's ochtends te kijken op vi.nl dan kan je hem gewoon niet meer serieus nemen.
Elke dag over snoquote:Op maandag 29 september 2008 00:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
was toch een leuke topicreeksde snor valt echter wel erg vaak in herhaling daarom is 1 keer per week toch beter denk ik.
Inderdaad, zijn mening is voorspelbaar en eigenlijk altijd gebaseerd op meningen van anderen of iets wat hij zelf ooit bedacht heeft tien jaar geleden.quote:Op zondag 28 september 2008 23:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Idd, om die woordgrap heb ik een kwartier gelachen.quote:Op maandag 29 september 2008 00:02 schreef Pritt het volgende:
Jammer dat het filmpje van Bas Dost niet vanavond ook weer langs kwam.
Ja die was echt goed gemaaktquote:Op maandag 29 september 2008 00:02 schreef Pritt het volgende:
Jammer dat het filmpje van Bas Dost niet vanavond ook weer langs kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |