Zoiezo, de snorquote:Op zondag 28 september 2008 23:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit gaat voetbal international simpel overtreffen.
erg goed iid, jammer dat ze niet het originele nummer gebruikt hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 23:57 schreef TheVulture het volgende:
"We don't have to take our clothes off"![]()
Geweldig gevonden
-edit-quote:
Hij heeft af en toe wel leuke dingen maar probeer hem eens 5x achter elkaar 's ochtends te kijken op vi.nl dan kan je hem gewoon niet meer serieus nemen.quote:
Ik kijk hem elke dagquote:Op zondag 28 september 2008 23:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe wel leuke dingen maar probeer hem eens 5x achter elkaar 's ochtends te kijken op vi.nl dan kan je hem gewoon niet meer serieus nemen.
was toch een leuke topicreeksquote:Op zondag 28 september 2008 23:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe wel leuke dingen maar probeer hem eens 5x achter elkaar 's ochtends te kijken op vi.nl dan kan je hem gewoon niet meer serieus nemen.
Elke dag over snoquote:Op maandag 29 september 2008 00:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
was toch een leuke topicreeksde snor valt echter wel erg vaak in herhaling daarom is 1 keer per week toch beter denk ik.
Inderdaad, zijn mening is voorspelbaar en eigenlijk altijd gebaseerd op meningen van anderen of iets wat hij zelf ooit bedacht heeft tien jaar geleden.quote:Op zondag 28 september 2008 23:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Idd, om die woordgrap heb ik een kwartier gelachen.quote:Op maandag 29 september 2008 00:02 schreef Pritt het volgende:
Jammer dat het filmpje van Bas Dost niet vanavond ook weer langs kwam.
Ja die was echt goed gemaaktquote:Op maandag 29 september 2008 00:02 schreef Pritt het volgende:
Jammer dat het filmpje van Bas Dost niet vanavond ook weer langs kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |