quote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef Rikketik het volgende:
Ze zouden Jack eens moeten neerschoffelen, en dan keihard in zijn gezicht roepen: 'NOU ZEG HET MAAR, IS DIT EEN PENALTY?!'
Ik stel een vraag, daarin kun je niks (ver)wensen.quote:Op zondag 28 september 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, 48 uur.
Oh wacht...
gewoon op de parkeerplaats onderweg naar z'n auto vol de tackel inzettenquote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef Rikketik het volgende:
Ze zouden Jack eens moeten neerschoffelen, en dan keihard in zijn gezicht roepen: 'NOU ZEG HET MAAR, IS DIT EEN PENALTY?!'
Jawel.quote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, daarin kun je niks (ver)wensen.
Maar wel je grootste wens door laten schemeren.quote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, daarin kun je niks (ver)wensen.
quote:
Ja, de vrienden van Amrabat zijn hier goed.quote:Op zondag 28 september 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon op de parkeerplaats onderweg naar z'n auto vol de tackel inzetten
Ja.. uhh..uhhhhhhhhhh Uhh..h uuh neee.. uhhh.. jaa uhh. aaa uhh.. uhhh UHHHhh h uhh.............. uhhhhmmmm jaaaahh uhhh uhm... mmmm. ... uhh.quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar wel je grootste wens door laten schemeren.
Vragen wat hij vindt van de kredietcrisis, hij was altijd erg maatschappelijk betrokken (over het milieu bijvoorbeeld)quote:
Ja, hij is best joods inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 23:54 schreef GGMM het volgende:
Jack vindt toch weer een opening om het over financiën te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |