SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nee, ik doe het nietquote:Op zondag 28 september 2008 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iik naar rechts keek en mezelf zag in de reflectie van het raam![]()
![]()
Ik schrok me helemaal de vinkentering...
Het scheelde weinig of ik had de film afgezet. Allemaal te langdradig enzo.quote:Op zondag 28 september 2008 23:21 schreef koei het volgende:
Het slechte einde ben ik wel met je eens, maar de lengte was prima, ik had geen problemen met Kiefer en Amy Reid (dat was de zus neem ik aan) is prima om naar te kijken, maar om nou te zeggen dat ze te weinig in beeld was... Haar laatste scene was ze wel op dr best!
* Poit komt er ook net achter.quote:Op zondag 28 september 2008 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik google op Amy Reid zie ik niet helemaal wat ik verwachtte
-edit-
*gniffel*
Die Poit
En je hebt nog Tara Reid die zat o.a. in de American Pie filmsquote:Op zondag 28 september 2008 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet
[..]
Het scheelde weinig of ik had de film afgezet. Allemaal te langdradig enzo.
Oeh, het is trouwens Amy Smart... Amy reid zit in de natuurfilms
Dan haalde ik die potverdrie door elkaar..quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En je hebt nog Tara Reid die zat o.a. in de American Pie films
quote:Op zondag 28 september 2008 23:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan haalde ik die potverdrie door elkaar..
Serie-kijken-op-bed-tijd? Verklaar je aanweigheid op IRC dan eensquote:Op maandag 29 september 2008 00:00 schreef koei het volgende:
Trusten Poit!
Het is hier pas serie-kijken-in-bed-tijd gelukkig!
Ik heb een laptopquote:Op maandag 29 september 2008 01:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Serie-kijken-op-bed-tijd? Verklaar je aanweigheid op IRC dan eens
Hmm, ja bij mij ook zoietsquote:Op maandag 29 september 2008 01:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier overigens wel tijd om te gaan slapen. Over 5 uur gaant de wekker alweer...
Wait, what?quote:
Entourage is best ok, ik vin dhet niet echt LOLOLOLOLOL maar het tovert zeker wel een grijns op mn gezichtquote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Iemand de serie Entourage al gezien en zo ja... is het wat?Ik heb geen idee maar mijn vriendin kwam er mee, heb alleen nog geen moeite genomen om de serie binnen te halen.
quote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Iemand de serie Entourage al gezien en zo ja... is het wat?Ik heb geen idee maar mijn vriendin kwam er mee, heb alleen nog geen moeite genomen om de serie binnen te halen.
Ik doe met je mee al ben ik al een dikke week bezig.quote:Op maandag 29 september 2008 10:51 schreef Chanty87 het volgende:
Goeiesmorgens altesaamIk ben al 3 dagen aan het hoesten en niezen
![]()
Ik ook wel redelijk geloof ik, dus dan komt het wel goed. Zal vanavond eens gaan kijkenquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nu met S5 weet ik het alleen even niet meer. Maar verder is het een puike serie. Maargoed, ik ben dan ook een seriesletje en kijk alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |