SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nee, ik doe het nietquote:Op zondag 28 september 2008 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iik naar rechts keek en mezelf zag in de reflectie van het raam![]()
![]()
Ik schrok me helemaal de vinkentering...
Het scheelde weinig of ik had de film afgezet. Allemaal te langdradig enzo.quote:Op zondag 28 september 2008 23:21 schreef koei het volgende:
Het slechte einde ben ik wel met je eens, maar de lengte was prima, ik had geen problemen met Kiefer en Amy Reid (dat was de zus neem ik aan) is prima om naar te kijken, maar om nou te zeggen dat ze te weinig in beeld was... Haar laatste scene was ze wel op dr best!
* Poit komt er ook net achter.quote:Op zondag 28 september 2008 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik google op Amy Reid zie ik niet helemaal wat ik verwachtte
-edit-
*gniffel*
Die Poit
En je hebt nog Tara Reid die zat o.a. in de American Pie filmsquote:Op zondag 28 september 2008 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet
[..]
Het scheelde weinig of ik had de film afgezet. Allemaal te langdradig enzo.
Oeh, het is trouwens Amy Smart... Amy reid zit in de natuurfilms
Dan haalde ik die potverdrie door elkaar..quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En je hebt nog Tara Reid die zat o.a. in de American Pie films
quote:Op zondag 28 september 2008 23:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan haalde ik die potverdrie door elkaar..
Serie-kijken-op-bed-tijd? Verklaar je aanweigheid op IRC dan eensquote:Op maandag 29 september 2008 00:00 schreef koei het volgende:
Trusten Poit!
Het is hier pas serie-kijken-in-bed-tijd gelukkig!
Ik heb een laptopquote:Op maandag 29 september 2008 01:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Serie-kijken-op-bed-tijd? Verklaar je aanweigheid op IRC dan eens
Hmm, ja bij mij ook zoietsquote:Op maandag 29 september 2008 01:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier overigens wel tijd om te gaan slapen. Over 5 uur gaant de wekker alweer...
Wait, what?quote:
Entourage is best ok, ik vin dhet niet echt LOLOLOLOLOL maar het tovert zeker wel een grijns op mn gezichtquote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Iemand de serie Entourage al gezien en zo ja... is het wat?Ik heb geen idee maar mijn vriendin kwam er mee, heb alleen nog geen moeite genomen om de serie binnen te halen.
quote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Iemand de serie Entourage al gezien en zo ja... is het wat?Ik heb geen idee maar mijn vriendin kwam er mee, heb alleen nog geen moeite genomen om de serie binnen te halen.
Ik doe met je mee al ben ik al een dikke week bezig.quote:Op maandag 29 september 2008 10:51 schreef Chanty87 het volgende:
Goeiesmorgens altesaamIk ben al 3 dagen aan het hoesten en niezen
![]()
Ik ook wel redelijk geloof ik, dus dan komt het wel goed. Zal vanavond eens gaan kijkenquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nu met S5 weet ik het alleen even niet meer. Maar verder is het een puike serie. Maargoed, ik ben dan ook een seriesletje en kijk alles
Verkoudheid is maar stomquote:Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee al ben ik al een dikke week bezig.
Goedemorgen allemaal, weer vanaf mijn werkplek na drie weken vakantie!
Ik werd ziek in de laatste week van mijn vakantie. Het heeft me gelukkig niet tegen gehouden om toch nog wat leuke dingen te gaan doen. En nu zit ik weer op het werk. Gelukkig wel genoeg thee en dropjes in de buurt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Verkoudheid is maar stom![]()
Ik had vrijdag ook nog eens migraine erbij, gelukkig was ik niet naar school gegaan... Nu ben ik die-hard honingthee-drinker en dropjes/salmiak-addict
quote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef Poit het volgende:
Damn wat heerste ik toch..Heb je ook Uber Worms skills?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Pool is eindelijk binnenik dacht al opgelicht te zijn
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Heel vroeger op de PC met Worms 2 was ik wel aardig.quote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook Uber Worms skills?
![]()
Mijne dus blijkbaar ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
opgelicht
tja niet mijn stijl van humor.
Hij zou pas hoerig zijn als hij rode lamp erin had zittenquote:
Ja maar dan zouden alle zwarte lampjes zich gediscrimineerd/buitengesloten voelen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hij zou pas hoerig zijn als hij rode lamp erin had zitten
Het waren zes geweldige uren?quote:Op maandag 29 september 2008 18:57 schreef Poit het volgende:
Zo, Heavenly Sword uitgespeeld. Ik kan weer met een gerust hart slapen.
Ik vind hem niet eens zo heel lang alleen beetje uitgerekt!quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:20 schreef koei het volgende:
http://www.okcupid.com/tests/the-which-lolcat-are-you-test
ik ben de longcat
[ afbeelding ]
quote:Longcat
54% Affectionate, 38% Excitable, 36% Hungry
Protector of truth.
Slayer of darkness.
Loooooong.
Longcat may seem like just a regular lengthy cat, but he is, in fact, looong. For proof, observe the longpic.
It is prophesized that Longcat and his archnemesis Tacgnol will battle for supremacy on Caturday. The outcome will change the face of the world, and indeed the very fabric of lolcatdom, forever.
Be grateful that the test has chosen you, and only you, to have this title.
quote:Be grateful that the test has chosen you, and only you, to have this title.
Ik zat gister in een regenbui op de fiets. Niet zeuren dus meisjequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:24 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Ik ben ook weer van de partij op deze regenachtige dag. Vanochtend zo een 2,5 uur in de file gestaan.
Mag ik vandaag dan ook al niet zeuren?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zat gister in een regenbui op de fiets. Niet zeuren dus meisje
WTF loop jij longcat te dissen vent?quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens zo heel lang alleen beetje uitgerekt!
En ik ben lekker vroeg op op mijn vrije dag
Liever niet nee. Zeker niet omdat ik net wéér door de regen moest fietsenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mag ik vandaag dan ook al niet zeuren?
OMGquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF loop jij longcat te dissen vent?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:20 schreef koei het volgende:
http://www.okcupid.com/tests/the-which-lolcat-are-you-test
ik ben de longcat
[ afbeelding ]
Ha-Ha! Net goed.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever niet nee. Zeker niet omdat ik net wéér door de regen moest fietsen![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Den Haag bedoel je?
Ja inderdaad
Ga jij nou maar terug naar je boerderij!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Den Haag bedoel je?
Ja inderdaad
En wat zie je daar? juist koeienquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ga jij nou maar terug naar je boerderij!
Rossdale, je beledigt mensen, dat weet je he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Den Haag bedoel je?
Ja inderdaad
Nou! Niet zo over de Brabanders he!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ga jij nou maar terug naar je boerderij!
Brabanders? Rossje is een belg hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Rossdale, je beledigt mensen, dat weet je he?
[..]
Nou! Niet zo over de Brabanders he!
Nou! Hij woont in Breda! Dan vind ik hem een Brabander.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef koei het volgende:
[..]
Brabanders? Rossje is een belg hoor
Precies! Maar je kan ook Brabander zijn als je in Delft woont!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou! Hij woont in Breda! Dan vind ik hem een Brabander.
Nee hoor, alleen Hagenaren/Hagenezenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Rossdale, je beledigt mensen, dat weet je he?
[..]
Nou Koei, als Lani zegt dat ik een brabander ben, dan ben ik gewoon een brabanderquote:Nou! Niet zo over de Brabanders he!
Als je maar met een aparte G praat en gezellig bent!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies! Maar je kan ook Brabander zijn als je in Delft woont!
Precies! Wat Lani zegt is waarheid!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Nou Koei, als Lani zegt dat ik een brabander ben, dan ben ik gewoon een brabander
Redelijk zacht en redelijk gezellig. Een redelijke Brabander dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als je maar met een aparte G praat en gezellig bent!
Ja! Want dan ga je mijn buurman worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Redelijk zacht en redelijk gezellig. Een redelijke Brabander dusMaar later als ik groot ben ga ik weer terug
En dan gaan we samen naar Guus' Groots met een zachte G 2010!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja! Want dan ga je mijn buurman worden.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan gaan we samen naar Guus' Groots met een zachte G 2010!
Ik ben positief ingesteldquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar woon je in die korte tijd dan al in Brabant? Dan mag ik ook wel opschieten om een woning te vinden daar!
Ik hoop het voor je, ik heb wel vaker dat soort films verneukt zien wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef SocialDisorder het volgende:
beste film van het komende millenium!
[ afbeelding ]
So much fail... Zo'n stoere anime en het dan met zo'n pauperfilm verneuken...quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft!quote:
Onder andere jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen uit Brabant zijn tof![]()
Alleen is Rossdale echt een belg?
Nu al schoolziek... Dat gaat wat worden als je later groot bent...quote:
Ja, baal er genoeg van.. Maar kon het niet maken om de lieve kleuters mijn rotzooi op te laten ruimen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef koei het volgende:
[..]
Nu al schoolziek... Dat gaat wat worden als je later groot bent...
Wel binnen nederland he, die fransen zijn alles behalve gezelligquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben het ermee eens dat het des te zuidelijker steeds gezelliger wordt!
* SpankmasterC is dus érg gezellig en viriel
Gastquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Mn hele familie komt uit Flandres, dat is zo goed als België! (ze drinken er zelfs bier!)quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel binnen nederland he, die fransen zijn alles behalve gezellig
Duitsersquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onder andere ja
He, duitsertje van me
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, ik heb wel vaker dat soort films verneukt zien worden
He ik gun mensen ten minste het bestequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: sarcasme.
RESULTAAT (max 20 woorden)
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Die staat ook op mijn 'oude troep'-cd die ik in de auto altijd draai! Ik kan alleen dat tussenstukje niet meer meezingenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:48 schreef mordradead het volgende:
I'M A SCATMAN
BIEBABAPADOPOP
BIEBABAPADOPOP
Je bedoelt dat "scapadalapoetilapatadoelipatadoeliepatadoeliepompom" gedeelte?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn 'oude troep'-cd die ik in de auto altijd draai! Ik kan alleen dat tussenstukje niet meer meezingen
Ja, dat wat jij nu ook fout doet idd!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bedoelt dat "scapadalapoetilapatadoelipatadoeliepatadoeliepompom" gedeelte?
hier de lyricsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat wat jij nu ook fout doet idd!
Zo heerlijk fout dat het weer goed isquote:B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop
Ski-Bi dibby dib yo da dub dub
Yo dab dub dub
Yo dab dub dub
Yo dab dub dub
Yo dab dub dub
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:36 schreef Rkatier het volgende:
[..]
hier de lyrics
[..]
Zo heerlijk fout dat het weer goed fout is![]()
Nee toch?!quote:
Alweer een poossie zelfsquote:Musician John "Scatman" Larkin passed away December 3, 1999, at his home in California. John, a person who stuttered, was known for his "scatsinging" and wrote that is was an example of how his "greatest problem has become my greatest asset." Professionally he was best known for his successful recordings in Europe on the BMG/RCA label. His first single, "Scatman" was recorded September 1994 and released in Germany December 1994.
Te vet is die reclamequote:
Welkom thuis dan maarquote:
Oeh, mag ik je aanraken!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef koei het volgende:
Dankje Poit!
Ik had vandaag een BN-ers dag. Ik heb Jan Mulder, Winston Gerstanowitz-iets en Bolkestein gezien!1!!1
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef koei het volgende:
Dankje Poit!
Ik had vandaag een BN-ers dag. Ik heb Jan Mulder, Winston Gerstanowitz-iets en Bolkestein gezien!1!!1
Sinds wanneer ben jij van Thaise afkomst?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:45 schreef Poit het volgende:
Daar gaat je kans op een heerlijke massage.
Als ik op limewire op pr0n soms zoek staat er ook wel eens Sapphire pr0n bij en dan vaak met Lily Thai enzo!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:03 schreef koei het volgende:
Dat is ook niet bij alle Thaise massages hoor!
Maar ik ga er weer vandoor! Eens kijken of ze nog Sapph-spul hebben bij de V&D!
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
Het regent het regent de pannetjes worden nat
Zit je zeker onder die lamp dat GBA spelletje te spelen dat op licht reageertquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon
Ohnee, da's m'n spaarlamp
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:49 schreef koei het volgende:
Deze heb ik, maar dan dus in blauw/groen, hoewel ik morgen nog wel even wil kijken of ik hem niet toch nog ergens in het zwart kan vinden, want dat is mooier.
[ afbeelding ]
En voor de mensen die me niet kennen, dit ben ik dus niet zelf, dat mocht ik willen
Doe mij die maar!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:49 schreef koei het volgende:
Deze heb ik, maar dan dus in blauw/groen, hoewel ik morgen nog wel even wil kijken of ik hem niet toch nog ergens in het zwart kan vinden, want dat is mooier.
[ afbeelding ]
En voor de mensen die me niet kennen, dit ben ik dus niet zelf, dat mocht ik willen
Nee, de A4 is momenteel een pretje!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:27 schreef Chanty87 het volgende:
Goeiesmorgenssssssssss
Arriva, sterf met je minibus als enige sneldienst terwijl het op donderdag vrijwel altijd druk is
De NS rijdt toch helemaal niet in Duitsland?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga dadelijk weer lekker met de NS! Altijd goed
Erg foute opmerking Rossdalequote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:33 schreef Rossdale het volgende:
De NS rijdt toch helemaal niet in Duitsland?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De NS reed maar tot Westerbork hoor
Omdat je ogenschijnlijk de 360-reeks omgebracht hebt en Duitsers brachten ook hele reeksen om. Of zeg ik nu dingen waar ik waarschijnlijk een note voor kan krijgen? Zo ja, sorry! Zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt dat verhaal eigenlijk in de wereld dat ik duits ben![]()
Geen idee, je gedraagt je als een duitser zeker?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt dat verhaal eigenlijk in de wereld dat ik duits ben![]()
Gelukkig maar Aquila!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vond hem maar eenklein beetje grof lani!
Er wil een gast van de brug in nijmegen springen en nu staat alles vast en kom ik dus toch weer te laat
Ramptoeristenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vond hem maar eenklein beetje grof lani!
Er wil een gast van de brug in nijmegen springen en nu staat alles vast en kom ik dus toch weer te laat
Neen de brug was afgesloten! Ik wed dat iedereen liever door rijd dan gaat kijken naar die kerel!quote:
Koeiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef koei het volgende:
Ach, dat soort mensen moeten gewoon niet zo moeilijk doen. óf gewoon gelijk springen, of helemaal niet de moeite nemen om naar boven te klimmen. Nu is het een zielige asielzoeker die als hij niet springt vast alsnog asiel krijgt toegewezen omdat hij blijkbaar psychisch niet in orde is. Aandachtstrekkerij
Zo dacht ik er vroeger als kleine Roy ook over, maar dat veranderde toen mijn oma een lieve kat kreeg en wij twee jaar later ook. Mijn kat was ook de liefste en tofste kat van de hele wereld!!quote:
Dat kan niet, dat is de onze al!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo dacht ik er vroeger als kleine Roy ook over, maar dat veranderde toen mijn oma een lieve kat kreeg en wij twee jaar later ook. Mijn kat was ook de liefste en tofste kat van de hele wereld!!
Die komt op een mooie vierde plaats!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat is de onze al!
Goed genoegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die komt op een mooie vierde plaats!
De oude kat van mn oma en Axelquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:43 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is over 29 dagen huisbezitter..
ik dacht, ik meld het even..
hej, vroegah heb ik hier al heel veel mee-ge-postquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:48 schreef koei het volgende:
Dan ben je bijna groot genoeg om hier echt mee te mogen posten!
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in Almelo is altijd wat te doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:48 schreef BroesWillems het volgende:
-Almelo ()
-vrijstaande woning 450 kuub,
-667 M2 grond,
-voor een goede prijs (onderhandel skilz),
-met m'n vriendin
jah, over 29 dagen wel jah....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in Almelo is altijd wat te doen
Ja, maar we hebben de slowchat een tijdje geleden even opgefrist, dus daarom postte je al een tjidje niet meer. Maar je bent over 29 dagen weer welkom hoor!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hej, vroegah heb ik hier al heel veel mee-ge-post
Tsss...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:55 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben de slowchat een tijdje geleden even opgefrist, dus daarom postte je al een tjidje niet meer. Maar je bent over 29 dagen weer welkom hoor!
Je kunt niet zuinig zijn op iets dat er niet is...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tsss...![]()
kwaliteitsposters zijn zeldzaam... wees er zuinig op....
Ik ben er ook nog...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tsss...![]()
kwaliteitsposters zijn zeldzaam... wees er zuinig op....
Je wil gewoon een Note he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Omdat je ogenschijnlijk de 360-reeks omgebracht hebt en Duitsers brachten ook hele reeksen om. Of zeg ik nu dingen waar ik waarschijnlijk een note voor kan krijgen? Zo ja, sorry! Zal het niet meer doen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef RickoKun het volgende:
Neen, met het netwerkkabeltje van mijn XBOX360
quote:
Oke sorryquote:
Ik doelde niet echt op jou AQWiiWiiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke sorry![]()
Komt door het weer en door die brugkerel
Je kunt hem ook gewoon negeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke sorry![]()
Komt door het weer en door die brugkerel
Ik dacht ik dek me vast in na al die anti-AQuila sentimenten van de laatste tijdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doelde niet echt op jou AQWiiWii
Waarom niet?quote:
Hmmmm, nu ben ik in de war!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doelde niet echt op jou AQWiiWii
Hij heeft 50+ verschillende namen voor mijquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft 50+ verschillende namen voor mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een baas blijft het toch ook![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door AQuila360 op 02-10-2008 22:02:58 ]Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Say what??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:48 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd BroesWillems! Dan ben je bijna groot genoeg om hier echt mee te mogen posten!
of is dit een verkapte oproep voor hulp? Zo ja dan ben ik nu heel stil en wijs ik naar Poit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is er iets mis met mij?!
Nouja, je mist gewoon de nichtelijke trekjes die ik als man zijnde wel in een man zou zoeken.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:43 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, je mist gewoon de nichtelijke trekjes die ik als man zijnde wel in een man zou zoeken.
Sorry...
Nou niet gaan overdrijven hé... Ik zou zeggen 80%quote:
Tsk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:45 schreef koei het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven hé... Ik zou zeggen 80%
Die jij als man zijnde in een man zou zoekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:43 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, je mist gewoon de nichtelijke trekjes die ik als man zijnde wel in een man zou zoeken.
Sorry...
ja, natuurlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsk!
Omdat je me niet kan playen ben ik gelijk 20% homo?
Anders doe je even beter je best!quote:
Kan ik de 95% bereiken? Volgens mij moet jij de 95% bereiken, daar hoef ik niks voor te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders doe je even beter je best!
Misschien kan je dan de 95% bereiken!
Het is jouw aanzien tegenover mij!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:54 schreef koei het volgende:
[..]
Kan ik de 95% bereiken? Volgens mij moet jij de 95% bereiken, daar hoef ik niks voor te doen.
Jouw aanzien wordt niet alleen door je hetro-percentage bepaald hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is jouw aanzien tegenover mij!
Die 5 minuten die het me gaat kosten overleef ik ook wel hoor...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:58 schreef koei het volgende:
[..]
Jouw aanzien wordt niet alleen door je hetro-percentage bepaald hoorEn om je algehele aanzien op een bepaald niveau te krijgen moet je nog erg veel werk gaan verzetten
Ja, m'n database met geschiedenisgegevens is corruptquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:49 schreef koei het volgende:
Ik weet het niet Poit. Heb jij een update nodig?
Oke, welke info heb je precies nodig? Moet ik beginnen bij de oerknal?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, m'n database met geschiedenisgegevens is corrupt
Waar ging die geschiedenis toets over?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef Poit het volgende:
Die komt toch pas als ze dat apparaat werkend krijgen??
Had vandaag een toets, drie delen, aardrijkskunde, natuurkunde/biologie en geschiedenis. Eerste 2 gehaald, derde niet.
Gelukkig was het een entree toets.
www.entoen.nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar ging die geschiedenis toets over?
* Poit zoekt naar een filmcameraquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef SummerBreeze het volgende:
Koei, hoe kan ik je ooit bedanken?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef SummerBreeze het volgende:
Koei, hoe kan ik je ooit bedanken?
Dollars?? Weet je het zeker??quote:
Hmm, dat gaat hem niet wordenquote:
Ik heb niet zoveel groene briefjes voor je. Ik kom maar tot 71. Dat is toch al gauw een euro of 5. Doe je het daar ook voor?quote:
Ik ben ook bang voor spinnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:31 schreef koei het volgende:
Hmm, doe dan maar een verlaat de gevangenis zonder te betalen kaart!
En ik ben me net dood geschrokken. Ik kom bij mn ouders aan en er ligt post bij de voordeur binnen, dus zoals altijd pak ik de post om die binnen op tafel te liggen, zie ik opeens zo'n vieze dikke zwarte spin erop zittenSnel de post weer op de grond gegooid en de kat erbij geroepen die de spin opgepeuzeld heeft. Overigens was dit eigenlijk heel aardig van me, want de spin had blijkbaar al het een en ander meegemaakt en nogmaar 5 dikke poten over, waarvan er één al niet meer bewoog.
Maar goed, dat belooft wat voor het Halloween horror-gedoe volgende week
No problem, ik heb inderdaad de Pool van Leonos overgekocht. Die viel vandaag op de matquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor spinnen![]()
Zo'n kat is dan wel handig
Oja Rossdale ik doe de ''pool'' weer de deur uit maar ik geloof dat jij hem nu al had toch?
Sorry Ross maar kon hem ruilen tegen BIA![]()
Ik wed dat Leonos er geen mooie strik om heen had gedaan? En ook geen extra Star Wars tekening er bij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No problem, ik heb inderdaad de Pool van Leonos overgekocht. Die viel vandaag op de matBIA wil ik ook nog graag hebben, maar ik ga voor de reviewversie als een van de weinige WW2-shooter fans
Nee, maar wel een mooie geparfumeerde kaart met hartjes enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat Leonos er geen mooie strik om heen had gedaan? En ook geen extra Star Wars tekening er bij?
Dat had ik als extratje wel gedaan maja het heeft niet zo mogen zijn!
Ja best een toffe gamequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:44 schreef Poit het volgende:
Mogguh![]()
Gisteren tot een uurtje of half 4 Castle Crashers gedaan. Zo met meerdere spelers is het best vermakelijk.
Ik ben daar al een tijd niet meer geweest maar dat viel altijd wel mee. Wel vaak daar last gehad van vervelende mannen daar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:19 schreef koei het volgende:
Vreemd dat het om een MCD supermarkt gaat, die zijn meestal in handen van allochtonen...
Als ik nou een lijstje zou maken van de xbox games die ik heb dan zou dat maar een klein lijstje lijkenquote:
ONZIN! Gouda is een harstikke leuke stad waar iedereen hand in hand door de straten huppelt, de konijntjes vrolijk snuffelen aan de bloemen die het hele jaar door groeien, de kabouters nog buiten leven en het openbaar vervoer gebruik maakt van eenhoorns! Iedereen die het tegendeel beweert doet aan stemmingmakerij en gaat mee in de hype die 'anti-allochtonen' heet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef Poit het volgende:
Marokkanen plunderen super in Gouda
A city of justice, a city of love
A city of peace, for everyone of us
We all need it, can't live without it
Gouda City, oh, yeah
Alles klopt behalve de eenhoorns.. Dat zijn gewoon paarden met een ijshoorntje op hun snuitje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ONZIN! Gouda is een harstikke leuke stad waar iedereen hand in hand door de straten huppelt, de konijntjes vrolijk snuffelen aan de bloemen die het hele jaar door groeien, de kabouters nog buiten leven en het openbaar vervoer gebruik maakt van eenhoorns! Iedereen die het tegendeel beweert doet aan stemmingmakerij en gaat mee in de hype die 'anti-allochtonen' heet.
Mwah, een beetje drumunit is best prijzig. Bij de V&D staat een unit in de aanbieding maar geloof me da's niet fijn om op te drummen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:52 schreef koei het volgende:
300 dollarKoop dan een echte elektronische drumset, dat zal niet veel duurder zijn...
Nope, dit is de Ion Drum Kit, gemaakt door Ion (duh!!) en wordt geleverd met twee verloopstekkers: eentje voor USB en eentje voor aansluiting op een amplifier. GH: WT kan voor zover ik weet niet omgaan met elke willekeurige electronische drumkit, net als Rock Revolution. Hoe zou je dat in hemelsnaam aan willen sluiten op je console?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:44 schreef koei het volgende:
is dat niet gewoon een elektronisch drumstel? Die kun je bij Rock Revolution iig gewoon aansluiten en mee spelen, en ik dacht ook bij Guitar Hero: WT
RACIST! WILDERSSTEMMER!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Alles klopt behalve de eenhoorns.. Dat zijn gewoon paarden met een ijshoorntje op hun snuitje.
Nee, 300 euro voor een elektronisch drumstel. Drumcomputer erbij en je kan zo optreden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:08 schreef koei het volgende:
Maar goed, 300 euro voor een speelgoeddrumstel
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:52 schreef koei het volgende:
300 dollarKoop dan een echte elektronische drumset, dat zal niet veel duurder zijn...
Nee, ik had niet genoeg geld bij mequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:21 schreef koei het volgende:
Jij bent blijkbaar niet boven geweest bij Jaap
Ik had redelijk zacht een gesprek met Roy die in dezelfde kamer sliep, maar Jaap in een andere kamer, en Maarten op de gang konden alles letterlijk volgen. Die muurtjes daar waren van karton ofzo
Wilder is echt een toffe gast kerel is echt grappigquote:
Ik krijg me ouders niet zo verquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:11 schreef koei het volgende:
Mijn vader krijgt voor zijn volgende verjaardag een PS3 heb ik met mn moeder geregeld. Kan ik mooi mijn Sixaxis ruilen tegen hun dual shock en misschien kan ik ze nog een mooi pakket aansmeren dat ik er nog een game aan overhou ook
Dat weet ik maar ik wou het gewoon van de IRL winkel weten. Maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:49 schreef SummerBreeze het volgende:
Als je online besteld hebt vind je hier je antwoord
retour-beleid
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit complimentjes over je auto krijgt!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:33 schreef Poit het volgende:
Ja, dat heb je wel eens vaker met die seniele mensen
Maar ik heb huiswerk en ben d'r nog blij mee ook!!
Al heb ik ook ff stiekem burnout zitten spelen
Om wat voor een auto gaat het uberhaupt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:00 schreef koei het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit complimentjes over je auto krijgt!
Ik ga zo nog even LBP spelen! Als ik klaar ben met eten enzo...
Nee Koei ik ben toch echt 23quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:43 schreef koei het volgende:
Hoe kan jij nou een auto gehad hebben AQuila, jij bent toch pas 16?
En het gaat om een donkergroene Kia Pride Rkatier
Ach, de auto is gratis dus ik klaag niet. Alleen af en toe even een lading benzine erin en klaar!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Koei ik ben toch echt 23En ik had een auto want nu dus niet meer
Kia Pride is wel lijp eigenlijk
Schattig hequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:42 schreef koei het volgende:
[..]
En jij al 23 joh... Het lijkt nog gisteren dat je zat te rellen in het PS3-topic als een pubertje
Mijn autoverzering is bijna gratisquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, de auto is gratis dus ik klaag niet. Alleen af en toe even een lading benzine erin en klaar!
En jij al 23 joh... Het lijkt nog gisteren dat je zat te rellen in het PS3-topic als een pubertje
...als je de fiets al niet gestolen hebtquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:16 schreef Rossdale het volgende:
AQwiiwii, als echte duitser heb je toch wel netjes een helm op tijdens het fietsen he?
Daarvoor was het pas humorquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:16 schreef Rossdale het volgende:
AQwiiwii, als echte duitser heb je toch wel netjes een helm op tijdens het fietsen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |