formeel is dat wel betaald, maar is het voorgeschoten en dient fortis het in termijnen terug te betalen.quote:
Dat is het juist de vraag.quote:Op maandag 29 september 2008 00:43 schreef Oma het volgende:
[..]
Volgens mij zit ABN AMRO er ook bij. Die zou bij Fortis Nederland ondergebracht worden.
quote:Op maandag 29 september 2008 00:40 schreef hoipim het volgende:
[..]
het nederlandse bank deel hebben wij toch zeker ook overgenomen?
belgie, het bedrag is al verhandeld.quote:Op maandag 29 september 2008 00:46 schreef rja het volgende:
[..]
Dat is het juist de vraag.
Wordt ABN AMRO verkocht ?
En naar welke holding gaat de opbrengst ?
In Belgie of Nederland ?
dat is de dnb toch gewoon?quote:Op maandag 29 september 2008 00:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
Dat was trouwens een lastige constructie geweest aangezien de belgische overheid daar de belangrijkste toezichthouder op is.
De ABN-Amro staat gewoon te koop, ze mogen blij zijn als het nog opbrengt wat er nog open staat.quote:Op maandag 29 september 2008 00:48 schreef hoipim het volgende:
[..]
belgie, het bedrag is al verhandeld.
ja, maar het bedrag is al verhandeld, nog voordat het verkocht is.quote:Op maandag 29 september 2008 00:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De ABN-Amro staat gewoon te koop, ze mogen blij zijn als het nog opbrengt wat er nog open staat.
Neequote:Op maandag 29 september 2008 00:48 schreef hoipim het volgende:
[..]
dat is de dnb toch gewoon?
mag toch hopen dat het nederlandse deel van de fortis bank gewoon onder fortis nv valt.
Dus alleen 4 miljard om de Fortis bank Nederland iin stand te houden, die niet echt groot is.quote:Op maandag 29 september 2008 00:48 schreef hoipim het volgende:
[..]
belgie, het bedrag is al verhandeld.
de nederlandse fortis bank(alle klanten, rekeningen, filialen in nederland.) valt toch gewoon onder fortis nv en daarmee onder de dnb?quote:Op maandag 29 september 2008 00:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee
althans niet de belangrijkste toezichthouder dat is BE.
Het lijkt haast wel weer geld in de koloniën stoppen.quote:Op maandag 29 september 2008 00:52 schreef rja het volgende:
[..]
Dus alleen 4 miljard om de Fortis bank Nederland iin stand te houden, die niet echt groot is.
De verzekeringstak heeft geen geld nodig, die is kerngezond.
Fortis geen idee, ben meer benieuwd wat er met ABN-Amro gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2008 00:52 schreef hoipim het volgende:
[..]
de nederlandse fortis bank(alle klanten, rekeningen, filialen in nederland.) valt toch gewoon onder fortis nv en daarmee onder de dnb?
In Duitsland beginnen er ook al banken om te vallen en het is nog niet gedaan.quote:Op maandag 29 september 2008 00:55 schreef Wheelgunner het volgende:
Nou, ik begon me net te verheugen op een totale meltdown, is de kans daarop hiermee echt minder?
neequote:Op maandag 29 september 2008 00:52 schreef hoipim het volgende:
[..]
de nederlandse fortis bank(alle klanten, rekeningen, filialen in nederland.) valt toch gewoon onder fortis nv en daarmee onder de dnb?
Ja en neequote:Op maandag 29 september 2008 00:56 schreef hoipim het volgende:
[ afbeelding ]
wtf de nederlandse fortis bank behoort gewoon tot fortis sa oftewel fortis belgie.
dan hebben wij dus 4 miljard betaald voor een gezonde tak?
ik dacht dat het nederlandse deel van de fortis bank, onder fortis nv viel.quote:Op maandag 29 september 2008 01:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Tsja dat had je wel eerder kunnen weten.
Maar banken die op Nederlandse markt zitten lijken mij vanzelfsprekend aan het toezicht van DNB te moeten voldoen, ze moeten namelijk een vergunning krijgen.quote:
Ik mag hopen dat de Benelux ministers er op een goede manier uitgekomen zijn zodat het rotte deel gelijkmatig naar draagkracht ingevult is.quote:Op maandag 29 september 2008 01:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
ja zou prima zijn, goeie deal![]()
maar
in het overzichtje zie je ook het vakje "Fortis Hybrid Financing" staan.
waarmee die 4 miljard dus ok naar het rotte deel gaan.
Die zijn niet verkocht.quote:Op maandag 29 september 2008 01:05 schreef kevin85 het volgende:
Al vraag ik me af wat het effect is op de koers van de verkoop van ABN..
Het grootste probleem wordt de burger die zijn spaargeld gaat overboeken of pinnen.quote:Op maandag 29 september 2008 01:05 schreef kevin85 het volgende:
Al vraag ik me af wat het effect is op de koers van de verkoop van ABN..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |