Inderdaad. Die wedstrijd tegen AZ was veel verontrustender dan die van gisteren.quote:Op zondag 28 september 2008 17:55 schreef DIJK het volgende:
Ach het was niet best maar als er de eerste 10 minuten 1 invliegt loop je zonder problemen door naar 5 á 6 - 0. Daar moet je een beetje geluk bij hebben.
Je moet het probleem ook niet gaan overdrijven.
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.quote:Op zondag 28 september 2008 18:10 schreef ganzenherder het volgende:
Gewoon in de winterstop Koef en Lazo goedkoop wegdoen en dan maar wat meer geld betalen voor een fatsoenlijke spits
Mwoah ok maar ik vind Koevermans dus nog waardelozer dan Lazovic op het moment dus doe die dan maar weg.quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.
Alleen dan komt het probleem, waar vind je een haalbare goede spits?
en waar haal je een club vandaan die nog een redelijk bedrag neer wil gaan leggen voor Lazo of Koevermans....quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.
In Kroatië (Kalinic).quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sevilla? (zie Arouna Koné)quote:Op zondag 28 september 2008 18:39 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
en waar haal je een club vandaan die nog een redelijk bedrag neer wil gaan leggen voor Lazo of Koevermans....
Lijkt me inderdaad wel wat voor PSV. Maar aangezien we een paar hersenloze idiote aan de macht hebben bij PSV.. tsjah.quote:
wat voor een spits is dat?quote:
daar dacht ik ook bij het lezen van de TT..quote:Op zondag 28 september 2008 21:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Liverpool gaat ons slachten.
Dus Gehaktdag is wel van toepassing op ons.
*barst in janken uit*
Hoop dat je dit als grap bedoeld.quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, in de winterstop maar goed investeren in een topspits ala Nijland of zo iemand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |