Autistquote:Op zondag 28 september 2008 15:45 schreef 3rdRock het volgende:
is dat niet lastig? Lopend kerstkaarten schrijven bedoel ik....
Soort zoekt soort zegt menquote:Op zondag 28 september 2008 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
Qwea is altijd wel een beetje gek geweest.
Jou vriendin ging toch ook schaatsen op texel / noordzee? of heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef MikeyMo het volgende:
dat is toch niet normaal meer. Ik vond het al debiel dat ik 2 weken na de zomervakantie de eerste pepernoten aantrof en de stand met letters met daarop de afbeelding van Sinterklaas ook al bij de supermarkt is gesignaleerd. Ook de chocoklaas, de decemberequivalent van de chocolade paashaas, ligt alweer te koop in de schappen.
Nou loopt mijn vriendin al de kerstkaarten te schrijven.
quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jou vriendin ging toch ook schaatsen op texel / noordzee? of heb ik dat verkeerd onthouden.
zie: Mijn vriendin is zo blond hea...quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 16:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
zie: Mijn vriendin is zo blond hea...
Dit topic veranderd in een echtelijke ruziequote:Op zondag 28 september 2008 16:56 schreef Qwea het volgende:
Ja, nou en?Hallo, ik had niks te doen, dus ik denk ik ga ze schrijven
zijn ze iig alvast klaar.
Hallo, jij ging 2 weken geleden smeken om pepernotenen dan in de winkel tegen mij zeiken dat ik uit princiepe geen kerstkaarten zou moeten kopen.
Dat kan niet, aangezien we niet getrouwd zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 16:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit topic veranderd in een echtelijke ruzie
* DeTolk pakt de popcornquote:Op zondag 28 september 2008 16:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit topic veranderd in een echtelijke ruzie
Toekomstige ouderlijke ruzie danquote:Op zondag 28 september 2008 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat kan niet, aangezien we niet getrouwd zijn.
Wordt dat de nieuwe kerst roll?quote:Op zondag 28 september 2008 16:23 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik opende dus pas een topic over dit nummer:
en kreeg meteen een slotje.... ik vind dat ze er op tijd bij is iig!
quote:Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef MarMar het volgende:
* MarMar vindt dat jullie minder moeten mutsen en meer moeten seksen!
Serieus.. als je je nu al zo verveelt dat je maar vast kerstkaartjes gaat schrijven...
quote:Op zondag 28 september 2008 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
verkapt ik-wil-weer-aandacht-voor-mn-relatie-met-Qwea-topic
Mijn dierenarts stuur ik geen e-cardquote:Op zondag 28 september 2008 20:20 schreef Vodkadruppel het volgende:![]()
Gewoon E-cards sturen natuurlijk!
ja!quote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef Kiev het volgende:
Mja, je moet kerstkaarten ook vroeg posten als je in een uithoek woont (Y)
En tijdens de komende dolle dwaze dagen bij de Bijenkorf koopt ze zeker haar zomer collectie voor 2010?quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef MikeyMo het volgende:
Nou loopt mijn vriendin al de kerstkaarten te schrijven.
Waarom niet? Het is nieteens familie.quote:Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn dierenarts stuur ik geen e-card
Nee, dus?quote:Op zondag 28 september 2008 20:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is nieteens familie.
Geef je je adres dan even door? Ik heb ook nog wel wat zand en pizza's voor jequote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik stuur nooit kerstkaarten, krijg er wel altijd een paar. Die van jou en Qwea krijg ik altijd digitaal. Krijg ik dit jaar een echte?
Vergeet de rouwkrans niet en bel me daarna zogenaamd namens Politie Schagenquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef je je adres dan even door? Ik heb ook nog wel wat zand en pizza's voor je
quote:Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vergeet de rouwkrans boeket niet en bel me daarna zogenaamd namens Politie Schagen
En het andere gaatje dan?quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]Nog meer? Hallo, vandaag hebben we het al 5x gedaan. Mn kut is beurs
Daar gaat alleen wat uitquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef BreathMe het volgende:
[..]
En het andere gaatje dan? [ afbeelding ]
kansloosquote:Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn dierenarts stuur ik geen e-card
Misschien wordt het wel een keizersnedequote:Op maandag 29 september 2008 01:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks bent bevallen, dan weet je pas echt hoe beurs je kut kan worden.
Waarschijnlijk staat ook de naam van de TS op de kerstkaarten.quote:Op zondag 28 september 2008 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze kan dus gewoon goed vooruit plannen? Denkt ze toevallig al aan jullie eerste huis, kinderen en is ze al op zoek naar een geschikte trouwlocatie?
quote:Op maandag 29 september 2008 01:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks bent bevallen, dan weet je pas echt hoe beurs je kut kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |