quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:09 schreef senesta het volgende:
Hebben FOK!kers hier ook al nieuws gekregen over nieuwe premies?
38 euro bleek 36 euro te zijn, want er zat sterilisatiekosten inbegrepen, wat niet nodig was.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Zo de premie is even omhoog gegaan, van 23 euro naar 38 euro.Ik zit nu te denken of ik het zelf maandelijks apart ga leggen ipv de verzekering door te laten lopen. Als ik dit 1 jaar apart leg en er gebeurt niks dan heb ik al meer dan de helft voor zoiets groots als een MRI-scan.
Aan de andere kant heb ik al 7 jaar een verzekering... toch maar even nadenken.
Uit interesse omdat wij 300% tevreden zijn over Hema: Wat was er prut?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef RandomMoron het volgende:
net een brief in de bus, alleen nog niet gelezen..Wij zijn sinds een klein jaar bij Proteq
wij waren eerst verzekerd bij Hema, maar dat was prut. Wij hebben onze verzekering er tot nu toe elk jaar uitgehaald.
Ah OK. Zie je maar dat dat per persoon kan verschillen, bij ons hebben ze ook dingen vergoed die ze volgens hun eigen voorwaarden hadden uitgeslotenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef RandomMoron het volgende:
we hebben uiteindelijk een conflict gehad over een behandeling die we wel vergoed hadden moeten krijgen, maar zij vonden van niet.. en uiteindelijk waren we zo klaar met dat gewirwar dat we overgestapt zijn op proteq
Ja kloptquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef senesta het volgende:
Ik hoorde dat Proteq ook al terug is gekomen op de direct dierenartsrekeningen betalen? Alleen rekeningen boven de 500 euro kunnen rechtstreeks door de verzekering aan de DA worden betaald? Klopt dat?
En voor bedragen tussen de 250,- en 500,- geldt nu dit:quote:Tevens zien we dat de consumptie van medische zorg is toegenomen sinds de invoering van de Klantenpas.
quote:Als de nota tussen de ¤ 250 - ¤ 500 is, kunt u gebruik maken van onze “Express Service”. Wij garanderen dan dat uw nota binnen 5 werkdagen is afgehandeld. Vanaf 1 april a.s. vindt u hierover alle informatie op onze site onder het kopje “Declareren”.
Ik heb nog niets gehoord van de Hema (ook Petplan, maar dan met andere voorwaarden/uitkeringen)quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef senesta het volgende:
Mja en daar zijn de nieuwe voorwaarden van Petplan![]()
http://www.petplan.nl/wp-(...)genoverzicht2012.pdf
Behoorlijk wat niet zulke voordelige veranderingen![]()
Ik hoorde dat Proteq ook al terug is gekomen op de direct dierenartsrekeningen betalen? Alleen rekeningen boven de 500 euro kunnen rechtstreeks door de verzekering aan de DA worden betaald? Klopt dat?
Ja, idd. En een maximum aan de vergoeding voor weekend of avond arts. Vergoedingen zijn naar beneden. Ze willen alle verzekeringen binnen een jaar aanpassen. Ik overweeg op te zeggen als dat inderdaad gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Dus je moet nu 17.50 per bezoek zelf betalen? Of kijk ik nu echt zo scheel.
Maar idd de voorwaarden zijn wel een stuk slechter geworden.
Kruidvat valt onder verzekeringsmaatschappij Aegon, dus ik zie niet in waarom de naam 'Kruidvat' een belemmering zou zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier nog altijd een tevreden proteq klantenerzijds jammer van de nota's eerst weer zelf moeten betalen onder de 500 euro maar ik vind proteq ontzettend snel met uitbetalen
vrijdag een e-declaratie ingediend van medicijnen van mn kat, dinsdag stond t op mn rekening en ging maar om 20 euro ofzo. Moet je dus nagaan met spoeddeclaraties.
Ook een paar jaar terug was mijn kat erg ziek, had nota ingediend en gebeld want ik was mn postcode vergeten, ging om n groot bedrag (900euro), medewerker vroeg of ze t spoed zou maken, dag later was mn geld op mn rekening)
Net n rekening van maart van de dierenarts (toen kon de DA nog rechtstreeks declareren) gekregen met n acceptgiro erbij 30 euro betalen op ruim 170 euro en verwacht nog n rekening, voor mij heeft t goed uitgepakt. Als je maandelijk n deel kan sparen en dat ook echt zou doen (en dan wel meer dan 13 euro die ik aan premie betaal, want dan heb ik in n jaar 156 euro gespaard en daar kom je niet ver mee) is dat altijd n betere optie maar als student ben ik hier erg blij mee. Hema, kruidvat ed vind ik toch n beetje mwahmwah zou ik mezelf ook nooit verzekeren bij n drogist of warenhuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |