ja, heel erg veelquote:Op zondag 28 september 2008 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Maar je had specifiek het woord uitrusten nodig.. Dus dat zal dan ook wel veel met het SW te maken hebben?
We moeten het in de richting dichtbij zoeken kwiwiquote:Op zondag 28 september 2008 12:00 schreef kwiwi het volgende:
kun je niet een hint geven in welke richting we het moeten zoeken?
in de richting van nummer 2quote:Op zondag 28 september 2008 12:00 schreef kwiwi het volgende:
kun je niet een hint geven in welke richting we het moeten zoeken?
quote:Op zondag 28 september 2008 12:01 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
We moeten het in de richting dichtbij zoeken kwiwi
dan wel de plus drie punten maar niet de -3 punten doen?quote:Op zondag 28 september 2008 12:03 schreef ItaloDancer het volgende:
- als het na die twee uur niet is geraden, beslist de poster (als die er niet is de rest) wie de volgende gaat doen.
Dit vind ik geen goed punt, want het is een nadeel om te organiseren. Het is leuk, al kost het tijd, maar los daarvan kun je tijdens die ronde zelf geen punten scoren.
meer als dat:quote:Op zondag 28 september 2008 12:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
dan wel de plus drie punten maar niet de -3 punten doen?
Ja maar dan kan het ook zo zijn dat de poster expres geen hints gaat geven omdat ie dan zelf 3 punten krijgt als het niet geraden wordt.quote:Op zondag 28 september 2008 12:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
meer als dat:
als ie na twee uur niet word geraden krijgt de poster +3 punten en moet ie een nieuwe verzinnen. Doet ie dit niet en neemt iemand anders het over geldt de -3+3 regel.
ah damn, das ook zo...quote:Op zondag 28 september 2008 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het ook zo zijn dat de poster expres geen hints gaat geven omdat ie dan zelf 3 punten krijgt als het niet geraden wordt.
Ik vind dit wel een goeie volgens mijquote:Op zondag 28 september 2008 12:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
meer als dat:
als ie na twee uur niet word geraden krijgt de poster +3 punten en moet ie een nieuwe verzinnen. Doet ie dit niet en neemt iemand anders het over geldt de -3+3 regel.
of +5 voor de poster.
tis toch niet goed (was ook al eens geprobeerd)quote:Op zondag 28 september 2008 12:09 schreef eortuw het volgende:
Is het antwoord cirque du soleil?
(en ik zie dit topic nu voor het eerst: tof topic, helaas moet ik nu ook meteen weer weg. Heb dus geen tijd om af te wachten of mijn antwoord goed is...)
maar aan de andere kant, dat zou wel stom zijn, want met een nieuwe opgave door iemand anders kan ie weer meer punten scorenquote:
Denk dat dat wel meevalt, want ook al is het SW niet geraden, dan zijn er vast wel enkele punten gesprokkeld, en dan organiseert ie een volgende waar mensen wéér punten kunnen halen.quote:Op zondag 28 september 2008 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het ook zo zijn dat de poster expres geen hints gaat geven omdat ie dan zelf 3 punten krijgt als het niet geraden wordt.
ik ook. Heb het aangepast.quote:Op zondag 28 september 2008 12:13 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, want ook al is het SW niet geraden, dan zijn er vast wel enkele punten gesprokkeld, en dan organiseert ie een volgende waar mensen wéér punten kunnen halen.
De organistor kost het wel tijd en hij kan zelf geen punten halen behalve die 3. Ik vind het wel goed denk ik.
nee toch, de poster kan toch alsnog beslissen? Of hij wilt geen punten en doet mee met de volgende opgave, of hij neemt die +3 en post de volgendequote:Op zondag 28 september 2008 12:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Moet je dit wel even weghalen
- als het na die twee uur niet is geraden, beslist de poster (als die er niet is de rest) wie de volgende gaat doen.
quote:
om het spelintresse hoog te houden.quote:Op zondag 28 september 2008 12:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Vanwaar deze behoefte aan nieuwe regels?
Maringo is een ongeduldige jongenquote:Op zondag 28 september 2008 12:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Vanwaar deze behoefte aan nieuwe regels?
quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Zelf vind ik het nu prima als een spel wat langer duurt. Als mensen er niet uitkomen dan kunnen anderen er later nog even naar kijken. En ik heb als vraagsteller juist vaak niet de tijd om 2 uur lang intensief met ene spel bezig te zijn. Dan is het helemaal niet gek als een opgave wat langer openstaat.
Dat klopt. Heren- en damesteams spelen in de overgangsklasse.quote:Op zondag 28 september 2008 13:26 schreef Szura het volgende:
Ik ben alle clubs uit de hoofdklasse volgens mij afgegaan en deze zat er niet bijEn de stad zou ik niet weten
quote:Op zondag 28 september 2008 13:53 schreef Rijpie het volgende:
en dan zal het sleutelwoord peper zijn?
quote:Op zondag 28 september 2008 13:53 schreef Rijpie het volgende:
en dan zal het sleutelwoord peper zijn?
Daar was ik dus echt niet opgekomen he..quote:Op zondag 28 september 2008 14:01 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
![]()
1. Chilipeper.
2. Plano, Texas... hier is het hoofdkantoor van Dr. Pepper gevestigd.
3. VOC... peper was een zeer belangrijk handelsproduct van de VOC.
4. Bram... Peper.
5. Push... Push it, bekendste hit van Salt 'n' Pepa.
kwam vooral door VOC, en toen ook nog bram en chili, toen viel alles op zijn plaatsquote:Op zondag 28 september 2008 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar was ik dus echt niet opgekomen he..
Verdorie ik wil nog een keer winnen heb al een nieuwe klaar
ID kijk eens even in je FoBo, kan er niet tegen dat ik het niet snap![]()
ik moet eigenlijk gaat studeren (ben al 3 uur 'aan het beginnen'quote:Op zondag 28 september 2008 14:10 schreef Rijpie het volgende:
[..]
kwam vooral door VOC, en toen ook nog bram en chili, toen viel alles op zijn plaats
voor mijn 3 punten mag je nu al je opdracht gevenheb er niet bij nagedacht dat ik zo naar een verjaardag moet, dus heul geen nieuwe opdracht kan maken
allebei nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
2. Heath ledger
2. the joker
Weet niet welke je wilt
Ja +1quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad ik voel me ook heel kansloos
4. Priem?
ik denk het welquote:
quote:
het is haast niet te lezen maar er staat iets op.quote:Op maandag 29 september 2008 09:21 schreef ItaloDancer het volgende:
4. benzineslang?
of het klepje van de benzinetank?
dat zta ik ook al te denkenquote:Op maandag 29 september 2008 10:00 schreef ItaloDancer het volgende:
SW Signs
hmm..quote:Op maandag 29 september 2008 10:58 schreef Rijpie het volgende:
het SW is niet bedoeld als film nee, maar er zijn wel verscheidene films gemaakt met het SW als titel
dat gebeurt wel vaker met de steekwoordenquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef ItaloDancer het volgende:
als ik de woorden google krijg ik tegenwoordig als eerste resultaat gewoon dit topic
Ik krijg sowieso bij het googelen van woorden vaak als een van de eerste resultaten een fok! paginaquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef ItaloDancer het volgende:
als ik de woorden google krijg ik tegenwoordig als eerste resultaat gewoon dit topic
oke okequote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef ItaloDancer het volgende:
ja maar dit topic bestaat nog niet zo lang
Ik heb wel gezocht maar wordt steeds afgeleidquote:Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik weet het niet kwiwi, al heb ik ook nog niet echt goed gezocht. Heb jij een idee?
dat is het goede antwoord!quote:
oei, dat klinkt bekendquote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel gezocht maar wordt steeds afgeleid![]()
Dat gaat ongeveer zo:
Ik dacht eerst ook dat het signs was, en dan ga ik daar naar zoeken >> zie dat de achternaam van dat jongetje uit die film 'Culkin' is >> denk: hey, zou dat familie zijn van..? >> ga dat opzoeken >> kom weer wat nieuws tegen dat interessant is >> alweer vergeten waar ik in eerste instantie naar aan het zoeken was (het SW dus)..
En zo gaat dat steeds opnieuw
Dus nee, ik heb ook nog geen idee over het SW
Ook dat nogquote:Op maandag 29 september 2008 12:35 schreef Maringo het volgende:
clueless..... iets van een hint misschien PR?
quote:Op maandag 29 september 2008 12:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Ook dat nogProbeer die eerste vent maar eens te raden.
Je wordt op je wenken bedient PR, en dan nu tijd voor een hintquote:
1. Hans Böhm (Briggy)quote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Briggy het volgende:
1 = Hans Böhm
Nog een?quote:Op maandag 29 september 2008 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Je wordt op je wenken bedient PR, en dan nu tijd voor een hint![]()
Max Euwe, maar ik vind dit goed genoegquote:
Ik heb niet zo veel fantasie om er 1 te verzinnen... maar hij is erquote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Briggy, heb je een tijdindicatie?
quote:
3, blijkbaarquote:Op maandag 29 september 2008 14:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
God in hoeveel plaatsen hebben ze wel niet zo'n koepelgevangenis staan
op 3 plaatsen maar, breda arnhem en haarlem, ik had net de goede te pakkenquote:Op maandag 29 september 2008 14:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Gevangenis? Wist iedereen dat dit een gevangenis was? Zal maar niet zeggen wat ik dacht dat het wasquote:Op maandag 29 september 2008 14:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
check!quote:Op maandag 29 september 2008 15:07 schreef Rijpie het volgende:
2. amsterdam
Pas nou opquote:
right!quote:Op maandag 29 september 2008 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
3. Breukelen?
quote:Op maandag 29 september 2008 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Manhatten!
>> Op Manhatten werden verschillende nederzettingen gebouwd: Nieuw Amsterdam, Nieuw Haarlem, Nieuw Vlissingen en Breukelen.
had gekund, maar ik zoek wat andersquote:Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef ItaloDancer het volgende:
SW: Nieuw-Nederland?
niet blijven hangen. Doorgaanquote:Op maandag 29 september 2008 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was wel goed gevonden he [ afbeelding ]
Het had zomaar gekund.
quote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef kwiwi het volgende:
New York dan?
quote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef ItaloDancer het volgende:
New York is al een keer geweest... oh nee, the big apple
+1quote:Op maandag 29 september 2008 15:34 schreef Briggy het volgende:
5. Nelson Piquet
SW: formule1 Renault team?
quote:
Forum Opties | |