Ja +1quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad ik voel me ook heel kansloos
4. Priem?
ik denk het welquote:
quote:
het is haast niet te lezen maar er staat iets op.quote:Op maandag 29 september 2008 09:21 schreef ItaloDancer het volgende:
4. benzineslang?
of het klepje van de benzinetank?
dat zta ik ook al te denkenquote:Op maandag 29 september 2008 10:00 schreef ItaloDancer het volgende:
SW Signs
hmm..quote:Op maandag 29 september 2008 10:58 schreef Rijpie het volgende:
het SW is niet bedoeld als film nee, maar er zijn wel verscheidene films gemaakt met het SW als titel
dat gebeurt wel vaker met de steekwoordenquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef ItaloDancer het volgende:
als ik de woorden google krijg ik tegenwoordig als eerste resultaat gewoon dit topic
Ik krijg sowieso bij het googelen van woorden vaak als een van de eerste resultaten een fok! paginaquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef ItaloDancer het volgende:
als ik de woorden google krijg ik tegenwoordig als eerste resultaat gewoon dit topic
oke okequote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef ItaloDancer het volgende:
ja maar dit topic bestaat nog niet zo lang
Ik heb wel gezocht maar wordt steeds afgeleidquote:Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik weet het niet kwiwi, al heb ik ook nog niet echt goed gezocht. Heb jij een idee?
dat is het goede antwoord!quote:
oei, dat klinkt bekendquote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel gezocht maar wordt steeds afgeleid![]()
Dat gaat ongeveer zo:
Ik dacht eerst ook dat het signs was, en dan ga ik daar naar zoeken >> zie dat de achternaam van dat jongetje uit die film 'Culkin' is >> denk: hey, zou dat familie zijn van..? >> ga dat opzoeken >> kom weer wat nieuws tegen dat interessant is >> alweer vergeten waar ik in eerste instantie naar aan het zoeken was (het SW dus)..
En zo gaat dat steeds opnieuw
Dus nee, ik heb ook nog geen idee over het SW
Ook dat nogquote:Op maandag 29 september 2008 12:35 schreef Maringo het volgende:
clueless..... iets van een hint misschien PR?
quote:Op maandag 29 september 2008 12:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Ook dat nogProbeer die eerste vent maar eens te raden.
Je wordt op je wenken bedient PR, en dan nu tijd voor een hintquote:
1. Hans Böhm (Briggy)quote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Briggy het volgende:
1 = Hans Böhm
Nog een?quote:Op maandag 29 september 2008 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Je wordt op je wenken bedient PR, en dan nu tijd voor een hint![]()
Max Euwe, maar ik vind dit goed genoegquote:
Ik heb niet zo veel fantasie om er 1 te verzinnen... maar hij is erquote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Briggy, heb je een tijdindicatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |