abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61970483
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Admadinejad is maar een poppetje in het hele geheel. Hem afschieten heeft geen enkele zin.
Het heeft in ieder geval meer zin dan om hem in leven te houden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61970522
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het heeft in ieder geval meer zin om hem in leven te houden en ook krijgt die Iranees straks weer die stoere praatjes dat die amerikanen allemaal mietjes zijn omdat ze hem hebben laten leven in de VS.
Die man is gewoon op rondreis.

Jij bent net zo mesjokke als Bush.
pi_61970595
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:49 schreef henkway het volgende:

[..]

Die man is gewoon op rondreis.

Jij bent net zo mesjokke als Bush.

Stel iemand bedreigt jou en wil jou dood hebben om vervolgens jouw bloed te drinken. Vervolgens heeft die mafkees het lef om bij jouw huis aan te bellen.
Laat jij hem dan binnen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61971064
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Stel iemand bedreigt jou en wil jou dood hebben om vervolgens jouw bloed te drinken. Vervolgens heeft die mafkees het lef om bij jouw huis aan te bellen.
Laat jij hem dan binnen
Als jij op dat moment al honderdduizenden moorden op je geweten hebt, wie ben jij dan om iemand de deur te weigeren?

Hoezo dubbele moraal?
pi_61971095
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:08 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Als jij op dat moment al honderdduizenden moorden op je geweten hebt, wie ben jij dan om iemand de deur te weigeren?

Hoezo dubbele moraal?
Al zou die miljoenen moorden op zijn geweten hebben, dan nog zijn het gezworen vijanden die elkaars bloed kunnen en willen drinken.

Overigens kan Bush als cowboy-zijnde makkelijk zelf de klus klaren, is ook een mooie afsluiting van zijn presidentstermijn.

En eerlijk is eerlijk, als die Iranees weg is, bestaat er ook een kans dat Iran niet meer aangevallen hoeft worden.

Dit is trouwens een objectief betoog, want ik vind dat die Iranees (en Bush),de - politiek correcte - actualiteiten een stuk aangenamer maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door JohnDope op 28-09-2008 15:25:17 ]
pi_61971598
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laat jij hem dan binnen
Ja.
En zou benieuwd zijn naar zijn beweegredenen
  zondag 28 september 2008 @ 15:31:56 #32
227671 Cith
Of Scotland
pi_61971690
Mensen die denken dat Ahmadinejad de machtigste persoon in Iran is
quote:
Aanhouden kan, maar vanmij apart schieten ze die haatbaard ter plekke dood, dan hoeft Iran misschien ook niet plat gegooid te worden als die haatbaard onder de groene zoden ligt.
C = X...
PM me voor 100 EUR! (en dat is serieus, probeer maar! :P )
pi_61971713
Ik vind het niet te verkopen aan de Burger en al helemaal niet aan de soldaten. Dan vind ik ook dat als die Ahmadinejad weer naar huis is vertrokken dat de VS geen harde taal tegen Iran moet gaan uitkramen.
pi_61971774
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:33 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet te verkopen aan de Burger en al helemaal niet aan de soldaten. Dan vind ik ook dat als die Ahmadinejad weer naar huis is vertrokken dat de VS geen harde taal tegen Iran moet gaan uitkramen.
Stoer doen he.
De US moet niet overal kernraketten neer zetten.

US soldaten zitten niet in IRAN
pi_61972037
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect; die Amerikanen dreigen de hele tijd dat ze Iran gaan bombarderen en hebben ze de kans om de grootste vijand af te schieten of te arresteren en doen ze het niet.
Ze kunnen het niet volgens VS recht en internationaal recht noch zou het hen goed doen.
pi_61972085
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]Met alle respect; die Amerikanen dreigen de hele tijd dat ze Iran gaan bombarderen en hebben ze de kans om de grootste vijand af te schieten of te arresteren en doen ze het niet.
Ik zou het terecht vinden als de US 3 kernraketten terug zou krijgen op New York
pi_61972476
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:46 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet volgens VS recht en internationaal recht noch zou het hen goed doen.
Dat geloof ik ook wel, maar ik vind het dan wel raar dat het volgens het recht wel mag dat Amerika een raketaanval/oorlog met Iran begint.
pi_61972514
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef henkway het volgende:

[..]

Ik zou het terecht vinden als de US 3 kernraketten terug zou krijgen op New York
Dan moeten ze die eerst wel hebben en dan is het nog maar de vraag of ze door het raketschild heen komen
pi_61972645
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moeten ze die eerst wel hebben en dan is het nog maar de vraag of ze door het raketschild heen komen
nou die kunnen ze dan op Israël knallen
en op een paar legerbasis in Irak, is hetzelfde effect
pi_61973080
John, zoek hulp. Heb zelden meegemaakt dat iemand zo'n enorme oogkleppen op heeft. Je spreekt van vijanden terwijl beide jongens totaal geen probleem met elkaar hebben. Het probleem zit in jou hoofd. Namelijk het probleem dat iemand die anders denkt je vijand zou moeten zijn. Je zou de incidenten die er de afgelope jaren zijn geweest eens op een rijtje moeten zetten en het dan vanuit Iranees perspectief moeten bekijken. Ik keur absoluut de uitlatingen niet goed van de beste man maar zolang hij niks aanricht moet je ook gewoon realistisch zijn en proberen er dmv dialoog uit te komen..Met het weigeren van conversatie bereik je namelijk helemaal niks;) Hoogstens een tegenovergesteld effect.
Hinc lucem et pocula sacra
pi_61973191
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef TheNold het volgende:
John, zoek hulp. Heb zelden meegemaakt dat iemand zo'n enorme oogkleppen op heeft. Je spreekt van vijanden terwijl beide jongens totaal geen probleem met elkaar hebben.
Ik kan niet oordelen of je hulp nodig hebt, maar ik kan wel zien dat jij je huiswerk niet gedaan hebt
pi_61974642
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen of je hulp nodig hebt, maar ik kan wel zien dat jij je huiswerk niet gedaan hebt
Goed dat jij geen US president bent.
Een idioot is genoeg in het witte huis
pi_61975098
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef henkway het volgende:

[..]

Stoer doen he.
De US moet niet overal kernraketten neer zetten.

US soldaten zitten niet in IRAN

Noem eens een aantal voorbeelden dan waar zetten ze dan overal kernrakketten neer ?
pi_61975194
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef USAISCOOL het volgende:

[..]

Noem eens een aantal voorbeelden dan waar zetten ze dan overal kernrakketten neer ?
polen
pi_61975355
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef henkway het volgende:

[..]

polen
En dat is overal?
Vreemde definitie.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_61975384
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef henkway het volgende:

[..]

polen
Ik verwachte al dat antwoord die rakketten die in Polen komen te staan zijn onderscheppings rakketten helemaal geen kernrakketten.
pi_61975424
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef huhggh het volgende:

[..]

En dat is overal?
Vreemde definitie.
Turkije, Nederland, Belgie, Italie en Duitsland.
pi_61975619
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:03 schreef Fokski het volgende:

[..]

Turkije, Nederland, Belgie, Italie en Duitsland.
Dus niet overal.
Niet dat hier nou zo'n grote voorstander van ben, maar een actieve bedreiging is het nou ook weer niet.
Want hoelang liggen die krengen nu wel niet in Nederland?
Dit is niet iets van onlangs geleden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_61975935
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dus niet overal.
Anders ga je het woord overal even te letterlijk nemen. Feit is dat de VS in veel landen kernwapens heeft gestationeerd.
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef huhggh het volgende:

[..]

Niet dat hier nou zo'n grote voorstander van ben, maar een actieve bedreiging is het nou ook weer niet.
Want hoelang liggen die krengen nu wel niet in Nederland?
Dit is niet iets van onlangs geleden.
Ooit gehoord van verandering in de macht? Dat het 60 (?) jaar lang goed is gegaan betekent niet dat het de komende 60 jaar óók goed gaat. de VS verandert, de wereld verandert en onze relaties zijn ook veranderd.
pi_61975970
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef USAISCOOL het volgende:

[..]

Ik verwachte al dat antwoord die rakketten die in Polen komen te staan zijn onderscheppings rakketten helemaal geen kernrakketten.
kunnen zo kernkoppen op gezet worden

Maar ik neem de russen niet kwalijk als ze nu ook raketten in CUBA neer gaan zetten
volstrekt prima
en in Venezuela

[ Bericht 5% gewijzigd door henkway op 28-09-2008 18:35:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')