Dat Juup een fetish voor zwarte zwemslippen heeft?quote:Op zondag 28 september 2008 14:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik denk dat de slotjesmeneer wel is langsgeweest. Maar bij het zien van de zwemslip besloot om dit topic met rust te laten.
Mensen, dit zegt heel erg veel over de slotjesmeneer. Juup, in dit geval.
Telt grinniken ook als lachen?quote:Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef Beauregard het volgende:
"Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn door een topic te maken met een OP die barst van allerlei varianten op het woord 'klagen'. Wedden dat ik alle lachers op m'n hand krijg?".;d;d
;d
Neen. Mislukt.
quote:Op zondag 28 september 2008 11:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verzuurde klootzak. Check.
De hele dag binnen zitten en anderen afzeiken? Muhaha. Gefeliciteerd. Je bent niet in staat geweest om een onderscheid te kunnen maken tussen het internet en dagelijks leven. Je faalt. En je projecteert je eigen leventje op mij, wat ik erg onbeleefd vind.
Telt een Marokkaan ook als een volwaardige neger?quote:
quote:
Ik dacht ook na voordat ik op invoeren drukte, ik probeerde alleen verkapt te vertellen dat ik dit topic best wel grappig vond.quote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Telt een Marokkaan ook als een volwaardige neger?
NEEN! Da's iets heel anders.
Ergo: grinniken telt niet. Denk na voordat je post.
NEEEEEEEEE!!!11!!!! DAT MOET NIET ZO!11!!!quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik dacht ook na voordat ik op invoeren drukte, ik probeerde alleen verkapt te vertellen dat ik dit topic best wel grappig vond.
Maar ik ben erg blij dat ik je mening nu weet, het betekend heel veel voor me
quote:Op zondag 28 september 2008 14:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE!!!11!!!! DAT MOET NIET ZO!11!!!
Haha, net alsof je het over jezelf hebtquote:Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef Beauregard het volgende:
"Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn door een topic te maken met een OP die barst van allerlei varianten op het woord 'klagen'. Wedden dat ik alle lachers op m'n hand krijg?".;d;d
;d
Neen. Mislukt.
Want? Ben benieuwd.quote:Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, net alsof je het over jezelf hebt!
Leuk topic trouwens
quote:
Dit stukje:quote:
Eh, in tegenstelling tot anderen ben ik altijd grappig. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 28 september 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit stukje:
'Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn'
En dan mag TS ook wel vervangen door eh, reageerder?
Oké, hier moest ik wel heel hard om lachenquote:Op zondag 28 september 2008 15:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, in tegenstelling tot anderen ben ik altijd grappig. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.
Dat bedoel ik dus, maar heel fijn dat je het zelf gelooft hoorquote:Op zondag 28 september 2008 15:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, in tegenstelling tot anderen ben ik altijd grappig. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ontopic graag.
Nou eigenlijk niet want je hebt nog steeds niet je tie.. wacht laat maarquote:Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
En ik mag van sackboy best offtopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |