SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef Beauregard het volgende:
"Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn door een topic te maken met een OP die barst van allerlei varianten op het woord 'klagen'. Wedden dat ik alle lachers op m'n hand krijg?".;d;d
;d
Neen. Mislukt.
Shit, Beauretard vind mijn klacht niet klaagwaardig. I fail at lifequote:Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef Beauregard het volgende:
"Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn door een topic te maken met een OP die barst van allerlei varianten op het woord 'klagen'. Wedden dat ik alle lachers op m'n hand krijg?".;d;d
;d
Neen. Mislukt.
;d
Neen. Mislukt.
Welja joh, schepje d'r bovenop! Verander 'regard' in 'retard', hopla! Lachen, gieren, brullen!quote:Op zondag 28 september 2008 11:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Shit, Beauretard vind mijn klacht niet klaagwaardig. I fail at life
;d
Neen. Mislukt.
Als er één iemand op heel Fok faalt dan ben jij dat welquote:Op zondag 28 september 2008 11:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Welja joh, schepje d'r bovenop! Verander 'regard' in 'retard', hopla! Lachen, gieren, brullen!
Jij faalt behoorlijk ja. Prettig dat je het zelf inziet. Scheelt weer een hoop lastige gesprekken.
Fijn dat je die uitspraak even onderbouwt. Klasse, echt.quote:Op zondag 28 september 2008 11:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als er één iemand op heel Fok faalt dan ben jij dat wel
Sorry, de volgende keer als ik een uitspraak in die trant doe zal ik een betoog schrijven met verschillende soorten argumenten. Ook zal ik mijn bronnen vermelden zodat iedereen kan zien dat het niet zomaar loze uitspraken zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 11:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Fijn dat je die uitspraak even onderbouwt. Klasse, echt.
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 28 september 2008 11:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer als ik een uitspraak in die trant doe zal ik een betoog schrijven met verschillende soorten argumenten. Ook zal ik mijn bronnen vermelden zodat iedereen kan zien dat het niet zomaar loze uitspraken zijn.
;d
Neen. Mislukt.
Ik, persoonlijk, vind dat je overkomt als een verzuurde klootzak die de hele dag binnen zit en niks anders doet dan anderen afzeiken.quote:Op zondag 28 september 2008 11:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee.
Maar even serieus. Jij, simpele ziel dat ge er zijt, impliceert hier zomaar even dat ik de grootste faler van FOK! ben. Punt. Geen uitleg, niks. Leg me dan op z'n minst uit waarom jij vindt dat ik dat ben.
Als dat je niet gaat lukken, ontstijg je mijns inziens het niveau van een kleuter niet eens en kun je beter meteen een einde aan je leventje maken.
Ik wacht af.
Sorry meneer Beauregard voor het fout spellen van uw naam waardoor ik u ongewild in diskrediet heb gebracht. Ik heb overigens diep respect voor u dat iemand met zo'n briljante geest als u zich toch nog onder alle aan u inferieure wezens op dit forum begeeft. Petje af daarvoor.quote:Op zondag 28 september 2008 11:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Welja joh, schepje d'r bovenop! Verander 'regard' in 'retard', hopla! Lachen, gieren, brullen!
Jij faalt behoorlijk ja. Prettig dat je het zelf inziet. Scheelt weer een hoop lastige gesprekken.
Verzuurde klootzak. Check.quote:Op zondag 28 september 2008 11:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik, persoonlijk, vind dat je overkomt als een verzuurde klootzak die de hele dag binnen zit en niks anders doet dan anderen afzeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |