links werken nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 02:59 schreef Repsak het volgende:
plannen om het abe lenstra stadion uit te breiden en te koppelen met thialf:
http://www.heerenveen.nl/dsc?c=getob...dsname=default
http://www.heerenveen.nl/dsc?c=getob...dsname=default
| 1 |
quote:Op zondag 9 november 2008 00:49 schreef existenz het volgende:
[..]
De plek waar het huidige stadion staat is enorm veel geld waard voor ontwikkelaars. Ringen er bovenop gaat niets worden. Het zicht vanaf de 2e ring vind ik al vrij slecht, en dat wordt hoger helemaal niets. Bovendien is de bereikbaarheid en het parkeren gewoon slecht. Vergeet niet dat de parkeergelegenheid op Strijp volledig verdwijnt in de toekomst!
ziet er wel geinig uit, levert het ook nog iets op vraag ik me af, dat bruggetjequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:34 schreef pfaf het volgende:
Vind je het gek:
[ code verwijderd ]
Op de site www.heerenveen.nl kan ik zo ook niets vinden.
De kleedkamer van de bezoekende ploeg komt in Thialf.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:42 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ziet er wel geinig uit, levert het ook nog iets op vraag ik me af, dat bruggetje
Schaatsen of voetbal, maakt voor de Friezen toch niks uit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:18 schreef MaxPower het volgende:
Nee, is voor het Thialfpubliek. Zo kunnen ze makkelijk van het ene naar het andere stadion.
Klopt, hoorde laatst zelfs iemand achter me vragen of die linksbuiten nou Sven Kramer was.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Schaatsen of voetbal, maakt voor de Friezen toch niks uit.
Waarschijnlijk de mogelijkheid om parkeergelegenheid te kunnen gebruiken wanneer dat nodig is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:42 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ziet er wel geinig uit, levert het ook nog iets op vraag ik me af, dat bruggetje
Ik dacht dat daar huizen op kwamen? Niet helemaal goed ingelicht dus, maar dat verklaart die grote palen welquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
As we speak wordt een groot ondergrondse parkeergarage gebouwd op het PSV terrein.
Over de bereikbaarheid heb ik 't met je eens.
Bron VI.nlquote:Nederland en België maken bidboek voor WK 2018
12/11/2008 16:43
Met de oprichting van een stichting hebben de voetbalbonden van Nederland (KNVB) en België (KBVB) officieel de handen ineengeslagen om het WK 2018 te mogen organiseren.
De nieuwe stichting zal medio 2010 een bidboek bij de FIFA inleveren, waarna de wereldvoetbalbond de beoogde speelsteden en stadions zal bezoeken. In het voorjaar van 2011 zal bekend worden waar het WK 2018 zal plaatshebben.
Inmiddels hebben elf steden zich officieel gemeld als kandidaat voor het toernooi. In België zijn dat Antwerpen, Brugge, Brussel, Charleroi, Genk en Luik; in Nederland Amsterdam, Eindhoven, Enschede, Heerenveen en Rotterdam met twee stadions.
Alle steden en stadions hebben schriftelijk ingestemd met de door de FIFA vastgestelde voorlopige voorwaarden. Zo moeten drie stadions beschikbaar zijn met een minimumcapaciteit van 66.000 toeschouwers en de overige stadions minimaal 44.000 toeschouwers kunnen herbergen.
er is technisch onderzoek verricht en het kan opzich prima op de plek waar we nu zittenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:00 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV naar 44.000 is niet alleen voor het WK belangrijk. Is dit nu mogelijk op de huidige locatie of niet? Zag hierboven al een discussie daarover, maar heb daar geen duidelijke conclusie uit zien komen.
De eerste schetsen zijn uitgelekt:quote:Op donderdag 13 november 2008 19:21 schreef Fiskus het volgende:
Iemand al pics van het nieuwe stadion van FC Limburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |