Dat fluitenquote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 28 september 2008 11:19 schreef koningdavid het volgende:
El-Hamdaoui in Oranje als het zo doorgaat?
Zoals Dembele en de Zeeuw momenteel spelen heb je geen spits nodig..quote:Op zondag 28 september 2008 12:42 schreef Chadi het volgende:
Wel leuk hoor .. maar toch denk ik dat ze het erg moeilijk gaan krijgen. Ze missen gewoon een top spits.
Als je dat wilt doen, zou het wel tof zijnquote:Op zondag 28 september 2008 14:06 schreef Gatalin het volgende:
Ik wil best een stukje over mijn beleving van gisteravond schrijven, maar ik was helaas niet bij de wedstrijd, want ik ben net terug van een zuipweekend. Ik werd uiteraard meteen op de hoogte gesteld van het heugelijke nieuws, maar heb zojuist pas de samenvatting kunnen zien. Wonderschone doelpunten, maar wat werd er weer naïef verdedigd bij het tweede doelpunt. Nu is Willem II, met alle respect, geen linkerrijtjesmateriaal, net zoals Heracles dat niet was en Sparta dat ook niet is. Het is nu nodig om alle punten te pakken om de schade beperkt te houden, maar het duurt nog even voor ze mij hebben overtuigd dat het resultaat tegen PSV geen incidentje was.
Jaliens.quote:Op zondag 28 september 2008 13:52 schreef xFriendx het volgende:
Waren er nog wel wat kanttekeningen te plaatsen wat betreft het spel?
Serieus!?quote:Op zondag 28 september 2008 14:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, zou het wel tof zijn
Je was dan niet in het stadion, maar ik neem aan dat je het toch wel onder woorden kan brengen.
Je kan je verhaal sturen naar Sj0rSz@fok.nl
Dat geeft niks.quote:Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Serieus!?Ik zal eens kijken wat ik kan fabriceren, maar dan zal je het op z'n vroegst vannacht krijgen, in het slechtste geval pas morgen aan het eind van de middag...
quote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, die kleine dekselse Moussa Dembele uit Wilrijk, wat een klasbak is dat toch. Hohohooo het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Het is de schrik van iedere verdediger. En wat dacht je van Mounir El Hamdaoui, wat een duivelstovenaar, loep en loep zuiver zijn zijn schoten op of onder de deklat! De messen zijn nu geslepen hoor! Het wonder van Alkmaar bestaat dus toch, daar krijg je toch een brok van in je keel.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, die kleine dekselse Moussa Dembele uit Wilrijk, wat een klasbak is dat toch. Hohohooo het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Het is de schrik van iedere verdediger. En wat dacht je van Mounir El Hamdaoui, wat een duivelstovenaar, loep en loep zuiver zijn zijn schoten op of onder de deklat! De messen zijn nu geslepen hoor! Het wonder van Alkmaar bestaat dus toch, daar krijg je toch een brok van in je keel.
Buut Chriz2k, achter je kloon!quote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Kansloos verliezen en oppermachtig winnen. Dat zal wel vaker dit jaar gebeuren.quote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef BonJovi het volgende:
ben bang als Az begint te draaien dat ze bijna niet te houden zijn.
Goud!quote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
dat was op het begin en daarna ging het steeds beter maar we zullen zien.quote:Op maandag 29 september 2008 00:20 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Kansloos verliezen en oppermachtig winnen. Dat zal wel vaker dit jaar gebeuren.
Wantquote:Op maandag 29 september 2008 15:54 schreef Gatalin het volgende:
AZ - PSV op donderdag 13 november om 20.45 uur, mijn gebeden zijn verhoord!
Van Gaal gooit Simon Poulsen erin, wedden?quote:'Schaars niet in actie tegen Sparta'
Door Olga (Nuongirl) op woensdag 1 oktober 2008 12:36
Bron: Goal.com
Stijn Schaars staat komende vrijdagavond waarschijnlijk langs de kant als zijn club AZ in actie komt tegen Sparta Rotterdam. De aanvoerder van de Alkmaarders kampt met liesklachten.
Schaars moest zaterdag het veld al vroeg verlaten in het competitieduel met Willem II (2-5 winst). Deze blessure valt mee, maar desondanks wil trainer Louis van Gaal absoluut geen risico nemen met zijn aanvoerder, weet VI. De oefenmeester laat Schaars waarschijnlijk dan ook buiten het basiselftal voor het treffen met Sparta.
De middenvelder miste het overgrote deel van het vorige seizoen al door een enkelblessure. Schaars is weliswaar weer fit, maar de vele wedstrijden die hij de afgelopen weken speelde eisen nu hun tol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |