Plaatje van dat huis is een heel ander stuk als waar ik woon, dat is de Thorbeckelaan, zo'n straat waar 200 auto's per minuut door rijden dus kut straat.quote:Op zondag 28 september 2008 14:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Pauperbuurt in de buurt van Den Haag dan.
Hihi, ik heb je huis gelocaliseerd. Ongeveer. Denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Plaatje van dat huis is een heel ander stuk als waar ik woon, dat is de Thorbeckelaan, zo'n straat waar 200 auto's per minuut door rijden dus kut straat.
Ik woon 2 straten verder, gewoon normaal sackboy
probeer het nog eens beter, je ziet een dennenboom, dus hij woont een paar huizen meer naar links gok ikquote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hihi, ik heb je huis. Ongeveer. Denk ik.
Nou ik had in ieder geval de straat goedquote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
probeer het nog eens beter, je ziet een dennenboom, dus hij woont een paar huizen meer naar links gok ik
het is sinterklaas met een laser...een schijnheilige!quote:Op zondag 28 september 2008 15:20 schreef mercurial3 het volgende:
is het een mocro die zit te schijnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |