quote:Op zondag 28 september 2008 12:08 schreef B_ernd het volgende:
DE KEEPER VAN DEN HAAG
VAN DEN HAAG
VAN DEN HAAG
DE KEEPER VAN DEN HAAG
DIE HEEFT EEN DILDO IN ZIJN MAAG!
Dan heb je Southhall van Wales nog nooit gezienquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:54 schreef afcajos het volgende:
Hoe is hij keeper gewordenWat een vreemd raar klein dik menneke is dat zeg.
[ afbeelding ]
Het lijkt me een puike kerel om in de kroeg een pilsje mee te drinken maar ik heb dus echt nog nooit zo'n bolle keeper gezien.
Hij heeft eigenlijk wel een grappig hoofd![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan heb je Southhall van Wales nog nooit gezien
ohja zoquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:36 schreef stievun1234 het volgende:
Er is ook een waargebeurd verhaal dat er iets met ze shirt had ofzo en dat een fan hem een laken gaf en daarmee alle ballen hield ;e
Hihi je zei vissenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:47 schreef IJsbergsla het volgende:
Verhoeven, een echte held
Alleen heeft hij wel al aardig wat tegengoalsVanavond weer een paar keer ballen vissen knaap
Hij zou maar uit zijn goal komen rennen als jij aankomtquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:33 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Als die gast voor het doel gaat zitten komt er al sowieso geen bal meer door.
Hij schijnt best aardig te kunnen keepen inderdaad, in elk geval beter dan je verwacht van zo'n iemand. En een maand of wat geleden zei hij dat hij nooit fastfood at en veel trainde, maar dat vond ik nogal een dubieus statement.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:47 schreef Fortitudo het volgende:
volgens mij een hele aardige vent die ook nog uitstekend kan keepen. weliswaar geen toekomstige oranje-keeper, maar geen slechte keeper voor volendam
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahaha. Die dikke vetkwab schakelt 020 uit. Humor. En dat met dit topic in mijn achterhoofd moest ik lachen voor den beeldbuis.
Dat hele kut Volendam kan mij nu even gestolen wordenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:55 schreef Biels het volgende:
Ik was altijd fan. Maar nu helaas niet meer. Met z'n bolle kop.
Ik heb een seizoenskaartquote:Op donderdag 13 november 2008 00:00 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat hele kut Volendam kan mij nu even gestolen worden.
Bij volendam?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 13 november 2008 00:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bij volendam?Het valt mij eigenlijk op dat er alleen maar 16/17 jarige gastjes op de tribune bij volendam zitten
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:04 schreef keeper het volgende:
Ze hadden zeker een kroket op de bal getekend, want hij pakte alles vanavond.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:03 schreef Adidah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:05 schreef Biels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:08 schreef afcajos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam je klaar?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahaha. Die dikke vetkwab schakelt 020 uit. Humor. En dat met dit topic in mijn achterhoofd moest ik lachen voor den beeldbuis.
Valt wel mee dacht ik zo:quote:Op donderdag 13 november 2008 01:42 schreef Specularium het volgende:
VV Tricht heeft toch ook een bolle keeper?
VV Tricht:![]()
![]()
quote:De originele DVD van 3e Klasse D!
Vanaf heden is de DVD verkrijgbaar in de kantine van Tricht. Voor slecht ¤10,- (excl. verzendkosten) bent u al de trotste bezitter van een origineel exemplaar! Deze unieke ervaring voor de V.V. Tricht mag natuurlijk niet ontbreken in uw collectie!
Bent u niet in de gelegenheid om naar de kantine te komen stuur dan even een mailtje.
Kopieer hem niet en steun de club door hem te kopen!
quote:heb jy ook zo'n hekel aan die dikke keeper van volendam, hij heeft zelfs een aanvraag ingediend bij het bestuur voor een stopcontact in de doelpaal zodat hij zijn frituur pan er naast kan zetten, hij is dik.
Tja, het zijn niet de grootste lichten natuurlijkquote:als hij een euro zou krijgen voor elk procent vet in zijn lichaam was ie rijker dan bil gates
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |