quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wie dit is dan?
Dani was gewoon een geweldige speler, die had zoveel meer kunnen bereiken.. Was op momenten zelfs te goed voor Ajaxquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het toch om de kwaliteit ;-)
Als ze voor het uiterlijk gingen bij Ajax had Dani wel langer mogen blijven.
[ afbeelding ]
Oooh..quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:47 schreef stievun1234 het volgende:
Willie Foulkes, niet iemand die de meeste voetbalfans perse kennen maar was in de begin van 1894 tot 1907 keeper was bij Sheffield United, Chelsea en Bradford City. Heeft voor Engeland gekeept en is een 'legende' door zijn komische acties.
duitserquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik woon als fervent ajax fan op zo'n 10 minuten van de kuip en zit elke werkdag zo'n 9 uur lang in hartje Rotterdam. Dus dat wil niets zeggen
En wetenschappelijke nerd grapquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die heeft zijn eigen zwaartekracht, dus alle ballen volgen recht op hem af.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hey!! en sinds wanneer ben jij mod!![]()
duitser
Goed topic, dit zat ik mij gister ook te bedenken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 @ 20:54 schreef afcajos het volgende:
Hoe is hij keeper gewordenWat een vreemd raar klein dik menneke is dat zeg.
[afbeelding]
Het lijkt me een puike kerel om in de kroeg een pilsje mee te drinken maar ik heb dus echt nog nooit zo'n bolle keeper gezien.
Hij heeft eigenlijk wel een grappig hoofd![]()
![]()
dude hij is van volendamquote:Op zondag 28 september 2008 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen altijd zo negatief praat over die Verhoeven van Den Haag. Hoorde Johan Derksen daar paar weken geleden ook al over.
.
Dat was Postmaquote:Op zondag 28 september 2008 12:08 schreef B_ernd het volgende:
DE KEEPER VAN DEN HAAG
VAN DEN HAAG
VAN DEN HAAG
DE KEEPER VAN DEN HAAG
DIE HEEFT EEN DILDO IN ZIJN MAAG!
hebben allebei bij ajax gespeeldquote:Op zondag 28 september 2008 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft Verhoeven bij Ajax gespeeld? Of gaat het over vd Ban?
quote:Op zondag 28 september 2008 12:08 schreef B_ernd het volgende:
DE KEEPER VAN DEN HAAG
VAN DEN HAAG
VAN DEN HAAG
DE KEEPER VAN DEN HAAG
DIE HEEFT EEN DILDO IN ZIJN MAAG!
Dat kan je al snel zeggen omdat de eredivisie op Ajax zijn jeugdopleiding draait..quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
keeper komt inderdaad uit de jeugd van ajax en ik vond hem vanavond anders goed keepen tegen psvau
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |