abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61957901
Toen ik zwanger was van Emma hadden we niet zoveel moeite om de eerste kleertjes te kopen. Een lief stoer pakje van badstof. met een overslagromper. De eerste 12 uur heeft ze alleen het broekje aangehad omdat het in het ziekednhuis vrij warm was en ze ook zelf behoorlijk warm was (geen koorts).
plaatjes:

Op het truitje staat: Little miracle.

En dan nu voor Onsje2, we zijn weer op jacht maar hebben nog niet iets gevonden dat helemaal naar onze smaak is of aan onze eisen voldoet.

Wat zijn jouw kriteria voor de eerste kleertjes?
Kun je nummer twee hetzelfde pakje als nummer 1 aandoen?
Heb je nog een tip voor leuke lieve zachte kleertjes?

Mijn voorkeuren: Wat ik vooral wil is dat er niet gesold hoeft te worden met ons kindje om het voor het eerst aan te kleden, dus overslagrompertje en shirtje. Geen synthetische rotzooi en een broek zonder voeten.
Een subtiel /lief plaatje of een lieve tekst is ook wel leuk

leuke set maar met 20 % polyester, die voetjes heeft het setje in de winkel niet:

En dit is ook leuk maar ik vind het broekje wat dun en ze zijn de serie aan het veranderen, van mooi of-white gaat het nu naar vies geelcreme En uiteraard is het een er wel in de oude kleur en het ander niet (al 4 Hema's geprobeerd.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:07:54 #2
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_61958671
Wij hadden 1 pakje van de prenatal (met kasteeltjes en kroontjes, Overslaghempje en broekje en met voetjes) in maat 44. Ecrukleurig en verder hadden we de basicserie van de hema in maatje 50,56

Van zowel het broekje als de overslagtruitjes hadden we er 7 stuks liggen en daarin heeft ze eigenlijk de eerste 2 weken wel gebivakeerd.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_61959059
het allereerste pakje dat max droeg heb ik gekregen van een collega van mijn moeder die daarna écht niet meer zwanger zou worden is pas geleden bevallen van de 2e na max dus dat pakje is weer terug. ik doe dus nooit meer aan gekregen eerste kleertjes!
Dat was een pakje aan elkaar (tip: niet doen! 2delig is veel fijner, wat een geklooi zo'n aanelkaarpakje zeg, bij zon kleine frummel) zachtachtig met een flauwig beertjes iets erop.

het échte zelfgekochte eerste pakje was een van de zeeman, 2 delig schattig ietsje. had mn ma gekocht.
ik zou het nu himmal anders doen nu zou ik zelf met alle zorg het allermooiste pakje kopen wat er bestaat. toen ik zwanger was van max boeide het me allemaal te weinig.. jammergenoeg. andere dingen aan mijn hoofd.

ik vind het pakje met egel superlief
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61959165
Die vind ik ook superlief en misschien koop ik hem alsnog wel maar niet als eerste pakje vanwege het synthetische deel.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 21:36:13 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_61959479
Ik had voor alle 3 gewoon een pakje waar ik zwáár emotioneel incontinent van werd bij de eerste blik
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61959573
ik had een lief rood-wit gestreept truitje van Noppies voor Piet met een wit broekje-met-voetjes (van Prenatal geloof ik), zie hier. voor Anna een heel zacht pakje-aan-één-stuk (hoe heet 't ook weer, boxpakje oid?) van de Hema, op deze foto heeft ze het aan.
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:42:48 #7
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_61959648
Foto met eerste pakje gevonden. Maatje 44, van de Prenatal.

Haar babypop die op haar kamer staat draagt het nu overigens.
pi_61959655
Mijn probleem is dat ik het deze keer gewoon niet kan vinden, volgens mij liggen er straks 5 setjes klaar en kiezen we op het laatste moment
pi_61959702
Ik had een setje van nijntje van prenatal voor Mirte als eerste pakje. Wit broekje (zonder voetjes en de sokjes die ik mee had waren veel te groot... hahaha), overslaghemdje met oranje Nijntjes en eronder een overslagromper ook met diezelfde oranje Nijntjes. Maatje 50 geloof ik, heeft ze nog best een tijd aan gekund.

Ik zou een tweede een eigen "eerste setje" geven. Is gewoon gevoelsmatig.

Jelief, hebben ze bij prenatal niet iets naar je smaak? Hangen vrij veel (volgens mij katoen of badstof) pakjes...
Fake it till you make it...
pi_61959721
Ive had een rood gestreept pakje aan dat ik gewoon erg mooi vond. Hij heeft het maar 1x aangehad, het was maat 50 en daar was hij binnen een week uitgegroeid.
Nummer 2 krijgt een eigen 1e pakje. Eronder een wollen overslagromper en het pakje weet ik nog niet. Omdat we weten wat het wordt, wil ik geen sexeneutraal pakje, maar iets met een kleurtje en een beetje warm. Ik heb al een leuk setje van Noppies gezien. Broek mag geen voetjes hebben, dat vind ik niet mooi.
pi_61959747
Jelief, ken je De Kleine Helden? Niet goedkoop, wel heel mooi spul.
pi_61959751
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:33 schreef Jelief het volgende:
Toen ik zwanger was van Emma hadden we niet zoveel moeite om de eerste kleertjes te kopen. Een lief stoer pakje van badstof. met een overslagromper. De eerste 12 uur heeft ze alleen het broekje aangehad omdat het in het ziekednhuis vrij warm was en ze ook zelf behoorlijk warm was (geen koorts).
plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het truitje staat: Little miracle.

En dan nu voor Onsje2, we zijn weer op jacht maar hebben nog niet iets gevonden dat helemaal naar onze smaak is of aan onze eisen voldoet.

Wat zijn jouw kriteria voor de eerste kleertjes?
Kun je nummer twee hetzelfde pakje als nummer 1 aandoen?
Heb je nog een tip voor leuke lieve zachte kleertjes?

Mijn voorkeuren: Wat ik vooral wil is dat er niet gesold hoeft te worden met ons kindje om het voor het eerst aan te kleden, dus overslagrompertje en shirtje. Geen synthetische rotzooi en een broek zonder voeten.
Een subtiel /lief plaatje of een lieve tekst is ook wel leuk

leuke set maar met 20 % polyester, die voetjes heeft het setje in de winkel niet:
[ afbeelding ]

En dit is ook leuk maar ik vind het broekje wat dun en ze zijn de serie aan het veranderen, van mooi of-white gaat het nu naar vies geelcreme En uiteraard is het een er wel in de oude kleur en het ander niet (al 4 Hema's geprobeerd.

Dit is erg moeilijk ja.
Hier zal ik echt eens goed over na gaan denken. En neem zeker geen overhaaste beslissingen.
Wijsheid gewenst.
(?????)
pi_61959801
haha jaja danielle, 't valt nog niet mee, al die keuzes waar OUDers zoal voor komen te staan.
pi_61959928
Cattie, daar zijn we ook al wezen kijken maar ze hebben amper overslag spul en dat wat we wel leuk vonden was weer overdreven duur. Het mag best wel wat kosten maar ook weer niet té zeg maar.

Danielle het is gewoonweg idioot dat ik mij hier zo druk over maak, écht dat vind ik ook, maarja zwanger he
pi_61960063
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef Jelief het volgende:

Danielle het is gewoonweg idioot dat ik mij hier zo druk over maak, écht dat vind ik ook, maarja zwanger he
Oké, haha dan zal dat het wel zijn. Ben zelf nog niet zwanger geweest, dusja laat ik mn mond verder maar houden dan Enne.. succes.
pi_61960105
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef Jelief het volgende:
Cattie, daar zijn we ook al wezen kijken maar ze hebben amper overslag spul en dat wat we wel leuk vonden was weer overdreven duur. Het mag best wel wat kosten maar ook weer niet té zeg maar.

Ive's eerste pakje was ook best wel erg duur.. Maar ja, ik moest het hebben!
Bij Ive had ik een heel project van Het eerste pakje gemaakt. En nu begint het ook weer te kriebelen.
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:05:05 #17
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_61960134
(waars mijn reactie nou? ik poste net iets met linkjes van Lief!? )

Beide verkrijgbaar in 6 verschillende kleuren bij lief!
pi_61960170
Die van Emma was van de Villa Hap, niet extreem duur maar wel prijzig zeg maar. Vandaag gekeken in de collectie van mexx, name it en noppies maar dat gewoon niet leuk genoeg, misschien moet ik maar eens in het couturetopic gaan zoeken
pi_61960294
Ireth, dat overslagdingetje is leuk! Maar helaas niet in de kleinste maten te koop.
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:17:29 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61960340
Ik had eerst een beige tuinbroekje bedacht, met een bruin-beige truitje, maar dat vond ik op het laatst toch te truttig.

Toen een truitje van de hema met een broekje van lief.

Dit bleek later mijn 'lievelings-outfit' voor hem te zijn, mss dat ik dat een evt. 2e jongetje wel aan zou doen:

Waarom die keuze voor het 1e pakje en evt. dat 2e setje? Gewoon idd om wat Mous zegt... ik werd er emotioneel incontinent van.
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:20:55 #21
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61960414
Oh wat fijn! Ikdacht al dat het aan mij lag! Ik heb inmiddels al 4 eerste pakjes en ze zijn allemaal gaaf. Ons meisje lijkt 'gemiddeld' te worden, welke maat moet ik dan hebben? Ik koop maat 50 maar denk steeds dat ik misschien 44 of 56 moet hebben...
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61960460
Ronja had een romper, broekje, shirtje en mutsje van rainbowbabies.

Voor dit kindje liggen er verschillende dingen klaar maar op de wol-zijden overslagromper en het wol/zijden mutsje na weet ik nog niet wat er verder gedragen gaat worden.

Dat ligt denk ik ook een beetje aan hoe het kindje zal zijn. Na een heel zware bevalling ga ik geen moeilijke dingen aanwurmen. Dan liever een voetenzak/omslagluier om de beentjes en een overslagvestje.
Maar als alles voorspoedig gaat dan maakt een van de katvig of Ej Sikke Lej bodysuits wel een kans.
pi_61960474
Bij een gemiddelde baby is maat 44 waarschijnlijk echt te klein, dat is voor premature of echt kleine baby's. 50 is een risico, 56 altijd goed.
pi_61960553
Ik zit even wat op internet rond te kijken, ik zie veel leuke dingen, heftige kleurtjes en opdrukjes enzo, maar ik denk eigenlijk dat het toch wat rustiger, neutraler wordt. De baby is natuurlijk al geweldig mooi, de kleding moet niet afleiden.
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:28:46 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61960556
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:24 schreef cattie het volgende:
Bij een gemiddelde baby is maat 44 waarschijnlijk echt te klein, dat is voor premature of echt kleine baby's. 50 is een risico, 56 altijd goed.

Ik had idd ook wel iets in 56 bij me, voor het geval dat, maar de 50 ging nog wel aan.
pi_61960601
Toevallig zat ik er van de week aan te denken. Laatst wel bij C&A een leuk pakje gezien. Ben er nog niet uit of het een pakje met voetjes wordt. Moet wel lekker zacht en warm zijn. En ik denk maat 56, hoor veel dat jongetjes vaak groter zijn. Kims eerste pakje was te groot, was maat 56. Ze heeft lang in 50 gezeten.
pi_61960619
Wij hadden voor Pepijn een pakje van lief.

En met Pepijn erin
pi_61960700
Ik had dus geen maat 50, want dat zou ie toch niet passen, of in elk geval niet lang. Maar 56 verzoop ie in, dus dat ga ik deze keer wel anders doen.
Ik heb nu al 2 unisex pakjes die dienst zouden kunnen doen als eerste pakje. Maar ik denk dat als we het geslacht weten ik toch iets meer voor dat geslacht wil, vind ik dan leuker.

Verder ben ik niet zo veeleisend denk ik. Het moet er gewoon schattig uitzien en comfortabel. 20% polyster zou ik niet zo erg vinden, maar geen spijkerbroekje ofzow.

Ik denk dat ik iets leuks van imps&elfs uitzoek, één van mn favo merken Misschien een shirtje met 'broertje' of 'zusje'.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61960829
hé danielle lees je nog mee

Ik heb uit de serie van de egel wel een rib-tuinbroekje gekocht. heel zacht maar ik betwijfel of ikdat als eerste aan wil trekken (dit keer wil ík het doen ipv een verpleegkundige) en ik heb er wel een romper bij maar geen shirtje en daar twijfel ik dan weer over of het warm genoeg is ( bij Emma was die romper met broekje warm genoeg dus waarom dit niet maarja...

wol/zijde is ook nog een goede optie Owlet maar ik denk niet dat ik manlief kan overtuigen van de meerwaarde. Ireth, Lief heeft misschein ook nog wel wat ja.
pi_61960851
Of het warm genoeg is, daar denk ik ook al over na.
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:49:18 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61960895
Ik vind trouwens het rood-witte shirtje van Piet idd prima incontinentie-materiaal.
pi_61960925
Ja, het is toch wel interessant
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 september 2008 @ 22:52:07 #33
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61960935
Saskia

Tijn

Nienke

Voornamelijk gemak en temperatuur aangezien ze alle drie bij redelijk koude temperaturen geboren zijn. Maar E.T. zal er vast nog andere sentimenten bij gehad hebben toen ze het in de beval tas propte
pi_61960992
Al die pasgeboren baby's...

Feetje heeft ook leuke dingen! (Ik heb geloof ik HET setje gezien! ) En nu moet ik naar bed.
pi_61961042
Ik heb vandaag van Feetje idd een leuk broekje gezien alleen geen bijpassend shirtje, misschien moet ik ergens toch consessies doen
Goed idee Cattie, ik moet ook eens naar bed....

[ Bericht 3% gewijzigd door Jelief op 27-09-2008 23:09:23 ]
  zaterdag 27 september 2008 @ 23:11:52 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_61961271
Ik had gewoon wat simpels gehaald bij de Prenatal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar zaterdag 27 september 2008 @ 23:15:55 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61961340

Isa in haar eerste 'echte' kleertjes, 6 dagen na de geboorte... Ze verzoop in dat maatje 50 Maar het was zo'n lief setje...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61962278
Tja ik had voor Isa een super mooi spierwit pakje van BamBam gekocht vrij prijzig als setje met mutsje broekje en truitje gekocht in de jongens en meisjes uitvoering want we wisten niet wat het zou worden.
Uiteindelijk kwam Isa al met 37 weken en was het pakje en mutsje veel te groot! Enige dat wel paste was het setje van de Prenatal met de tekst erop: I'm small but smart en grijs met wit.
Voor de volgende koop ik wederom spierwit ongeacht het geslacht met een blauw of roze detail erin. Liefst puur katoen want dat is lekker zacht.
Mama van Isa en Ties
pi_61962323
Thomas had een heel cliche Prenatalsetje: een zachtgroen shirtje met de opdruk 50% mama 50% papa 100% ikke. En een lichtblauw broekje eronder. Gekocht in het begin van mijn zwangerschap. Maar ik kan me niet heugen dat ik hem er ook in gezien heb, want als hij niet in een omslagdoek zat was hij wel goed ondergestopt in zijn ziekenhuisbedje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61962406
Wat een leuk topic om zo iedereen z'n verhalen te lezen
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:36 schreef texelonia het volgende:

Maar ik denk dat als we het geslacht weten ik toch iets meer voor dat geslacht wil
Ik zit er ook op te wachten
Ik hou best van neutraal en heb nu al een aantal dingen die voor beide sexe kunnen en dat is ook toevallig echt m'n smaak, veel kleuren die niet echt uitgesproken zijn, maar ik denk dat als ik het geslacht weet, dat ik misschien ook wel wat "echte" jongens/meisjes pakjes ga kopen

Ik vind het alleen met maat wel lastig, want hoe graag je misschien ook "dat eerste pakje" wilt gebruiken, als het niet past heb je er niks aan. Ik heb al vaak genoeg gedacht om iets zowel in 50 als 56 te kopen, maar dat wordt ook een beetje te gek
  zondag 28 september 2008 @ 09:45:09 #41
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_61965279
Kai droeg het bekende Hema-pakje van seizoen 2004/2005:

Maatje 50. Hij heeft het geloof ik een week gepast, toen was hij er al uitgegroeid.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_61965414

hmm, dat pakje had ik ook voor piet, in seizoen 2003/2004! misschien was hij z'n tijd ver vooruit?
  zondag 28 september 2008 @ 10:22:06 #43
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61965546
Ik had er ook een heel project van gemaakt, maar meer om het zo onzijdig mogelijk te houden en daarnaast meerdere maten voorradig te hebben.

Het werd oranje, met een wit mutsje.

[ Bericht 22% gewijzigd door PM-girl op 29-09-2008 08:10:15 (foto weg) ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61965661
Fons had dit als eerste pakje.

Voor een meisje weet ik het nog zo niet. Ik wil iig graag iets dat ook voor de nacht kan, maar er niet helemaal als een pyama uitziet. En graag ook dat het duidelijk een meisje is, maar niet in het roze...
Idd niet gemakkelijk.
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 10:52:07 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_61965900
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind trouwens het rood-witte shirtje van Piet idd prima incontinentie-materiaal.
ja, streepjes en dan helemaal rood met wit maakte mij sowieso incontinent.

Cas had een tinus P aan 1 stuk pakje, blauw met witte streepjes, zonder kenmerkende tinus P puntmuts overigens. René een setje van Prenatal, broekje shirtje.
  zondag 28 september 2008 @ 10:55:45 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61965948
Dit setje had ik uitgekozen;

Helaas was het te klein en zat de broek te strak. Maar dat had ze zelf al opgelost door er na een halve dag gore rommel overheen te kotsen. Het jasje kregen we ook niet goed aan, dus ze heeft het hele setje ook nooit meer aangehad .

Mijn neefje heeft gelukkig nog plezier van het jasje gehad, toen hij 8 weken later geboren werd, dus het is toch nog goedgekomen . Bij een eventuele volgende keer koop ik dus geen spul van Noppies meer in maat 50, maar gelijk groter.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61965968
Oh, wat een heerlijk topic!

En hier is dan mijn tip:
Licht je man van te voren goed in over wat nou de eerste kleertjes zijn en wat er als reserve of 2e keus is meegenomen. Vaak ben je zelf namelijk niet in de gelegenheid er met je neus bovenop te ziten, en als je van te voren zo'n ideaalplaatje in je hoofd had dan kan dat in de praktijk nogal eens "tegenvallen" soms
Had ik geen last van, ik vond het juist aandoenlijk dat M. door alle emotie het verschil niet meer wist tussen blauw en legergroen

.... met gevoel voor drama....
  zondag 28 september 2008 @ 12:23:18 #48
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61967420
Dat pakje uit de openingstopic heft Nika nu, wel lekker spul hoor, heel zacht!

Wat betreft het eerste pakje, heb er niet bewust naar gezocht, gewoon wat kleertjes gekocht en gekeken, wat vind ik het leukste!

Bij Demi was dat een creme truitje met een beertje erop wat na een half uur alweer uitkon omdat het vies was ( Demi spuugde in het begin veel ivm vruchtwater ), daarna een roze truitje met wit broekje.

Nika ook een roze truitje met wit broekje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61967959
Ik heb toen ook gelet op overslagtruitje/romper, katoen, moet lekker zitten en lief.

Wilde toen eigenlijk neutraal wit zonder tekst/plaatje/merkje, maar dat kon ik niet vinden. Uiteindelijk is het iets beige-achtigs van tuuf's world geworden. Het pakje van Bass-miss hierboven vind ik trouwens ook leuk.
pi_61968147
Ik heb een heel lief jumpsuit-dingetje van Goodmoodkid, en een shirtje met de naam van de baby ook van Goodmoodkid. Niet speciaal gekocht als eerste pakje, maar het valt nogal klein, dus vandaar
pi_61968309
die jumpsuits van goodmoodkid zijn inderdaad érg leuk. ik heb ze al een paar keer als kraamkado gegeven. beetje duur maar je maakt mensen er wel heel blij mee.
  zondag 28 september 2008 @ 13:37:08 #52
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61968807
Oooooo, heerlijk dit ....

Stella had dit pakje echt als eerste aan (opa noemt het haar skipakje )... Van de hema, natuurlijk

En dit, (tweede pakje, maar toch ook pakje met veel emotionele waarde, want gebruikt op geboortekaartje ) ... ook superlief. Het was een rood pakje aan een stuk (ik denk ook goodmoodkids), en het hema-mutsje deed het hem.

Hieraan terugdenken doet smelten, glimmen, blozen, trots zijn, nog meer smelten van ontroering en geluk en vooral veel glimmen .
  zondag 28 september 2008 @ 13:45:02 #53
223453 Guuzewuus
pi_61968962
Ook echt superleuk om al die andere eerste pakjes te zien .
Ik heb bij de HenM ook een héél leuk eerste pakje gezien. Misschien vast aanschaffen voor hopelijk ooit een tweede

Ben heel benieuwd Jelief wat nu het eerste pakje gaat worden van jullie tweede wondertje. Wel showen hè .
pi_61968988
Voor Morris een bijna-wit pakje van de Hema. Rompertje, broekje en bijpassend mutsje.

Voor Lis een groen badstof pakje van Oilily, maar het zat een beetje krap , dus toen als snel verwisseld voor een rode Goodmoodkid jumpsuit.

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61969435
Ik heb nu deze liggen

en deze

En ik zoek nog steeds
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_61970747
Dat pakje van Morris vinden wij dus ook erg mooi maar de nieuwe kleur niet. En de rest van het assortiment van de Hema is het ook niet.
  zondag 28 september 2008 @ 16:26:02 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_61973200
die jumpsuits van goodmoodkid zijn
stormy waters...
sailin'
pi_61973694
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:44 schreef Nijna het volgende:
Ik had een setje van nijntje van prenatal voor Mirte als eerste pakje. Wit broekje (zonder voetjes en de sokjes die ik mee had waren veel te groot... hahaha), overslaghemdje met oranje Nijntjes en eronder een overslagromper ook met diezelfde oranje Nijntjes. Maatje 50 geloof ik, heeft ze nog best een tijd aan gekund.

Ik zou een tweede een eigen "eerste setje" geven. Is gewoon gevoelsmatig.

Jelief, hebben ze bij prenatal niet iets naar je smaak? Hangen vrij veel (volgens mij katoen of badstof) pakjes...
Ik had precies hetzelfde setje van Prenatal voor ons meiske. Alleen dan met lime-groene nijntjes. Heeft ze daarna nog heel vaak aangehad.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_61973900
Leuk topic! Hier maak ik me ook al vanaf het begn van de zwangerschap druk om.

Vraag 1 aan de kenners hier: hoe valt een jumpsuit van goodmoodkid in maat 50/56? Groot genoeg voor aan het begin? Ik vind ze zo .

Op dit moment staat een pakje bestaande uit een broekje + shirtje + mutsje uit de nieuwe ecocollectie (Pure) van Prenatal op nummer 1. Ik vind naturelkleuren mooi voor pasgeboren baby's en er staat een heel lief vogeltje op. Ik heb ook het overslagtruitje van de Hema met het waslijntje (bedoel je die Jelief?), de niet-gelige versie, en die blijkt qua kleur goed te combineren met zo'n extra soft broekje van de Prenatal in off-white.
  zondag 28 september 2008 @ 17:01:02 #60
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_61974043
Naar aanleiding van dit topic ben ik eens op de site van goodmoodkid gaan kijken. Zijn er onder jullie die daar goede ervaringen hebben? Vallen de kleertjes klein/groot uit? Ik heb nl allerlei mooie dingen gezien maar durf niet zo goed online iets bestellen. Ik moet ook nog even kijken of ze wel leveren in België.
Alvast bedankt.
  zondag 28 september 2008 @ 17:08:34 #61
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_61974206
Voor Mara hadden we simpel pakje uit 1 stuk lekker warm met voetjes er aan.

Voor Zoë heeft Mara iets uitgezocht een vreselijk hard roze pakje met streepjes iets lichter rose en een hello kitty er op.

Pfff zuurstok was er niets bij maar ze wilde het graag voro haar baby zusje. Dus dat hebben we maar gedaan.
pi_61974503
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:01 schreef Libell het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik eens op de site van goodmoodkid gaan kijken. Zijn er onder jullie die daar goede ervaringen hebben? Vallen de kleertjes klein/groot uit? Ik heb nl allerlei mooie dingen gezien maar durf niet zo goed online iets bestellen. Ik moet ook nog even kijken of ze wel leveren in België.
Alvast bedankt.
Klein, naar mijn beleving. Een behoorlijk stukje kleiner zelfs. Ik schat dat de 50-56 eigenlijk meer een 50 is.

En het loont de moeite om ze na binnenkomst meteen even te bekijken want ik heb al twee keer iets gehad met een twijfelachtig naadje. Die kon ik meteen terugsturen waarna ik een nieuw product kreeg, maar als je daar pas achterkomt nadat een naadje in de was geknapt is lukt dat niet meer natuurlijk.

Al met al vind ik ze qua kwaliteit net even minder dan rainbowbabies, de stof is ook een stukje dunner, maar ze hebben wel weer die enorm schattige pakjes en overslagjurkjes
  zondag 28 september 2008 @ 17:28:49 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_61974656
ik vond de service van goodmoodkid goed, de pakjes wat klein maat 74 viel als 68 vond ik bijvoorbeeld.
maar zoooo lief
stormy waters...
sailin'
pi_61974743
Dus ik kan beter een jumpsuit in 62/68 bestellen dan een 50/56 als mijn kind (lees: ik) er een tijdje plezier van wil hebben?
  zondag 28 september 2008 @ 17:42:34 #65
223453 Guuzewuus
pi_61974941
Ja Jore, zekersteweten. Hier zelfde ervaring, supertof pakje, maar wel een beetje klein (waardoor bij een zo'n klein frummeltje ook wat moeilijk aan te krijgen enzo).
  zondag 28 september 2008 @ 17:57:00 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_61975298
ja, zou ik zeker doen jore
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 september 2008 @ 17:58:14 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_61975318
het was niet ezra's eerste pakje, maar wel mijn lievelingspakje

stormy waters...
sailin'
pi_61975404
Lief! Knap kind in een mooi pakje. Ik ga bestellen .
  zondag 28 september 2008 @ 18:04:21 #69
229476 Libell
pi_61975446
aha, goed om te weten van die maatjes.
Ik ga ook bestellen
pi_61978237
Wij hadden voor Jet een wit pakje met natuurlijk een schaapje erop ( Feetje )
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_61979390
Misschien een stomme vraag, maar wat doe je nou onder zo'n jumpsuitje? Een romper zonder mouwen, korte mouwen of lange mouwen? De stof is niet heel dik en ik verwacht in november te bevallen...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_61979784
Lis had een romper met lange mouwen Igraine
Ook van Goodmood
pi_61979843
Fons ook een romper met lange mouwen.
Ik vond de kleinste maat wel ok voor de eerste weken, en Fons was nu niet echt een kleintje,dus misschien valt de 62 wel echt te groot als eerste pakje?
En levering in België is geen probleem, Libell.

[ Bericht 53% gewijzigd door Bass-Miss op 28-09-2008 20:51:11 ]
pi_61980020
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:54 schreef Jore het volgende:
Leuk topic! Hier maak ik me ook al vanaf het begn van de zwangerschap druk om.

Vraag 1 aan de kenners hier: hoe valt een jumpsuit van goodmoodkid in maat 50/56? Groot genoeg voor aan het begin? Ik vind ze zo .

Op dit moment staat een pakje bestaande uit een broekje + shirtje + mutsje uit de nieuwe ecocollectie (Pure) van Prenatal op nummer 1. Ik vind naturelkleuren mooi voor pasgeboren baby's en er staat een heel lief vogeltje op. Ik heb ook het overslagtruitje van de Hema met het waslijntje (bedoel je die Jelief?), de niet-gelige versie, en die blijkt qua kleur goed te combineren met zo'n extra soft broekje van de Prenatal in off-white.

En ik denk dat ik ook zo'n jumpsuit ga bestellen daar, kwijl ik al heel lang op
  zondag 28 september 2008 @ 21:41:21 #75
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61981809
Oeh, wat een heerlijk topic. Hier ook iemand die een enorm issue van Het Eerste Pakje maakte. Ik wilde wel graag iets echt jongetjes of meisjes, maar niet 2 dure pakjes kopen. De oplossing lag waar ik ´m het minst verwachtte, de Prenatal....

Voor een jongetje had ik een blauw mutsje en een groen overslagje. Hartstikke goedkoop.
Luuke´s foto´s heb ik niet bij de hand, die had iets met kasteeltjes. Voor haar heb ik het eerste pakje bewaard en hetzelfde pakje in maat 44, omdat dat haar pastte.

Voor die jumpsuits van goodmoodkids moet ik toch nog maar een nieuw exemplaar bakken denk ik.....
En Ezra vind ik om op te vreten!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 28 september 2008 @ 21:49:18 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61982059
Ik zit me idd ook al af te vragen waarom ik nooit zo'n jumpsuit heb gehad voor Sasha!
pi_61982886
Heel erg schattig die jumpsuits misschien een leuk idee voor onze tweede?
Zal dan wel het kleinste maatje moeten worden want Isa was ook een klein moppie met 2664 gram was maatje 50 al ruim, ik was dus blij met Noppies en Feetje in maat 50.

dit was Isa in een pakje van BamBam wat dus echt veel groter valt als de maat je doet geloven dit was namelijk de kleinste maat. Meen maatje 50

Mama van Isa en Ties
pi_61990801
Op dit moment maken deze 2 pakjes een goede kans:

Allebei maat 56, maar valt wat klein. Waarschijnlijk haal ik ook nog wel wat in maat 50. En mocht het een meisje worden, dan wil ik waarschijnlijk een wat meisjesachtiger eerste pakje
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61991330
Ik vind Goodmoodkid weer mooier dan de rainbowbabies. Het valt wel echt klein! 50/56 is echt 50. Van de rainbowbabies is 50/56 eigenlijk 62. Ik heb trouwens bedacht dat ik de eerste kleertjes van baby klaar ga leggen in de wieg, dan weet Nixxx/kraamverzorgster wat er aan moet.
pi_61991766
toevallig wilde ik vorige week een topic openen over de eerste kleertjes
ik heb nog steeds geen eerste pakje! toen ik nog niet zo lang zwanger was van Sarah (we wisten toen niet of we een jongen of meisje kregen) had ik dit pakje gekocht:

mijn moeder met Sarah

was een beertjespakje, vonden we erg lief!

Nu weten we weer niet of we een jongen of meisje krijgen, maar wil het liefst nu een pakje voor een jongen en eentje voor een meisje.. maar vind het zo moeilijk!
Heb ook al gekeken naar uni-kleertjes, Feetje is idd erg leuk, maar vind dat ook best duur!
Misschien nog maar eens een keer kijken bij de prenatal en hema
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 29 september 2008 @ 12:17:54 #81
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61992978
Ik had voor Anna, toen ik net zwanger was, in New York een groene jumpsuit met een krokodil erop gekocht. Dat moest gewoon het eerste pakje worden. En als thuiskomst pakje had ik een roze jumpsuit van Petit bateau gekocht van lekkere zachte stof.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61993148
Linde heeft ook een jumpsuit van gmk gehad Alleen niet als eerste pakje. Ik vind de kwaliteit van Rainbowbabies beter. Na het wassen worden de kleertjes van Goodmoodkid een beetje vaal lijkt wel. Al ga ik die jumpsuit onthouden voor een eventuele 2e!

Linde's eerste pakje was een beetje een jongensexemplaar omdat we zelf heel erg het gevoel hadden dat het een jongetje zou worden Dus blauw/lime/wit gestreept truitje, blauw broekje en blauw mutsje. Heb ook veel felicitaties voor mijn zoon ontvangen die eerste dag in het ziekenhuis
pi_61993779
Tex, ik stem voor het bovenste pakje!
En gezien je liefde voor imps & elfs (En Snoop, gij ook opletten!) in Eindhoven zit een geweldige outlet die dat merk verkoopt. Van voorgaande seizoenen, en vooral veel leuk spul voor babies. Ze hebben ook die lieve mutsjes van kik kid enzo. Ik ga er regelmatig heen en kom dan met veel te veel weer buiten. (Soms hebben ze ook helemaal niks naar mijn zin, maar dat risico loop ik graag. )
  maandag 29 september 2008 @ 13:58:04 #84
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61995262
Bij mij geen bijzonderheden qua eerste kleertjes. Ik heb daar nooit bij stilgestaan en ook niet belangrijk gevonden. J. heeft de eerste kleertjes uitgezocht om mee te nemen naar het ziekenhuis.
Maar het eerste mutsje was voor ons wel bijzonder. Toen ik net wist dat ik zwanger was, waren we op vakantie in Finland. We hadden elkaar bezworen dat we geen babyspullen zouden kopen voor ik 3 maanden ver was, maar op een markt in Finland werden we tegelijkertijd verliefd op een mutsje en dat hebben we toen toch gekocht en we wilden ook absoluut dat de kinderen dat mutsje op zouden krijgen direct na de geboorte.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61995462
haha livelink wat spreek je jezelf heerlijk tegen
En dat mutsje is idd heel schattig
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 15:56:48 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_61998546
Oh ja mutsjes Van Mink dachten ze dat ie een waterhoofd zou krijgen, dus ik kocht me scheel aan mutsjes, ik heb ook heel veel leuke en lieve mutsjes gekregen. En wat had ie op in het ziekenhuis, 1 of andere gebreide pannenlap, ik was mijn eigen spullen in alle haast vergeten
pi_62000822
ahhhh ik heb 2 dezelfde pakjes gekocht in 2 kleuren en 2 maten..maar ik ben bang dat ik nu ik het zo lees ook een maat 50 moet halen..

ik heb nu een 56 en 62

zucht wat moet je toch veel leren als noobmom
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62000955
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:08 schreef Igraine het volgende:
Ik heb nu deze liggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en deze

[ afbeelding ]

En ik zoek nog steeds
t rompertje heb ik ook maar alvast gekocht in mt 62 68
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 29 september 2008 @ 17:37:22 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_62001465
Tex, mooie setjes! Kids Case heeft ook veel leuks, maar wel erg prijzig.

Leuk mutsje Livelink! Kleertjes met een verhaal vind ik altijd extra leuk.
pi_62001697
Ik heb geen een kleertjes in maat 50
Sarah zat gelijk in maat 56 (of 50/56) en deze zal dat ook wel weer gaan passen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_62002236
ik heb net gelijk een jumpsuit + mutsje gekocht op goodmoodkids
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 29 september 2008 @ 20:11:13 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_62005571
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons ook een romper met lange mouwen.
Ik vond de kleinste maat wel ok voor de eerste weken, en Fons was nu niet echt een kleintje,dus misschien valt de 62 wel echt te groot als eerste pakje?
En levering in België is geen probleem, Libell.
Voor de jumpsuits bestellers zou ik maar van deze post uit gaan dan
Ik had hem dus in 74 en die viel echt kleiner, maar ik weet idd niet hoe een 50/56 of een 62 valt.
stormy waters...
sailin'
pi_62006682
Ik heb al besteld, in 62/68. Twee . Blauw en rood, en dat vind ik zelf weer minder leuk als eerste kleertje, en dus zijn we weer ontopic!
pi_62006877
ik een cranberry en zelfde kleur mutsje
wanna rub mah puppeh?!
pi_62007531
Ik vind dit echt een prachtig ontroerend topic door al die foto's van babietjes in mooie pakjes met bijna allemaal zo'n schattig dopmutsje op
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 29 september 2008 @ 22:27:25 #96
229476 Libell
pi_62010372
Ik heb ook besteld in 74/80. Junah is nu 62 cm groot, maar als ik hier zo lees moet ik voor groter gaan. Ben benieuwd...
pi_62011449
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef cattie het volgende:
Tex, mooie setjes! Kids Case heeft ook veel leuks, maar wel erg prijzig.

Leuk mutsje Livelink! Kleertjes met een verhaal vind ik altijd extra leuk.
Toen ik net zwanger was heb ik internet afgestruind voor een leuk pakje, gewoon om te vieren dat ik zwanger was Het was in de uitverkoop dus was uiteindelijk niet zo duur.

Lishe wat doe je me aan! Hoe krijg ik ooit Micha zo ver om helemaal naar eindhoven te gaan voor babykleertjes! Klinkt als een leuk uitje met mn zus in mijn verlof!
©Dumbo
pi_62011949
Gewoon met de trein Tex, het zit vlakbij het station.
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:33:01 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62016405
Tex, ik vind dat eerste setje het leukst met dat rode randje!

Oh, en Reinhilde, slim om het in het bedje te leggen, maar... als je onverhoopt naar het ziekenhuis moet, niet vergeten dan he! Mss is het een idee om gewoon alles in je 'vlucht-tasje' te leggen en die open op de babykamer te zetten. Als jullie thuis blijven kunnen ze het daaruit halen, en als jullie in het ziekenhuis eindigen heb je het gewoon toch bij je.
pi_62017104
Ik ben gek op Noppies newborn. Mika had een beige worker met een wit truitje met rode letters.
pi_62018922
Gewoon een pakje vd hema bij thuiskomst:

In het ziekenhuis had hij alleen maar een rompertje aan omdat hij zelf zo warm was en in de couveuse/wiegenkamer was het natuurlijk ook niet koud
pi_62022449
Ooh die pakjes van goodmoon kids! Ik ga er echt wel ff shoppen denk ik
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62022561
dit topic is niet goed voor mij

<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_62024905
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:33 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, en Reinhilde, slim om het in het bedje te leggen, maar... als je onverhoopt naar het ziekenhuis moet, niet vergeten dan he! Mss is het een idee om gewoon alles in je 'vlucht-tasje' te leggen en die open op de babykamer te zetten. Als jullie thuis blijven kunnen ze het daaruit halen, en als jullie in het ziekenhuis eindigen heb je het gewoon toch bij je.
Good thinking BE! Ik ga er nog eens goed over nadenken wat het slimste is!

Ik moet trouwens echt op mijn handen zitten om niet nog een pakje van GMK te bestellen, nadat de VK baby vandaag groot heeft geschat itt klein 3 weken geleden! Wat als het nou niet past?!
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:30:22 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62025332
Ehm... gewoon doen?
Als het toch een klein babietje blijkt te zijn kan hij/zij het na een maandje toch wel aan.
pi_62025457
Ja, dat zeg ik ook tegen mezelf. En Nixxx is toch 2 dagen weg voor z'n werk.

Edit, ik ga toch nog even wachten tot de volgende controle over 2 weken, kan altijd nog bestellen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:39:26 #107
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62025577
Wat een leuke kleertjes allemaal!
Ik heb gisteren meteen na het lezen van dit topic besteld bij GoodMood en de bestelling is al verzonden
Ben reuze benieuwd! Heb een jumpsuite besteld en een overslagjurkje!
pi_62032386
Ik ook
vond het stom van mezelf dat ik nooit zo`n jumpsuit had gekocht voor Saar, terwijl ik ze geweldig leuk vind, dus nu alsnog gedaan
En een overslagjurkje voor boven al haar nieuwe beenwarmers

Ik heb alledrie de kinderen een speciaal aangeschaft eerste pakje aangedaan, en die bewaard in een bewaardoos
Saartje
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:05:18 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62032605
Maneki... ik twijfelde, maar ga nu toch ook gewoon zo'n jumpsuit voor Sasha bestellen!

*klik*

*verder twijfelt...

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 30-09-2008 20:17:43 ]
pi_62032793
Ik wil ook nog een allerkleinste, toch. Ik voel me echt koopziek. Nog 17 week te gaan, waar moet dat heen? Straks heb ik 100 eerste pakjes.
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:14:12 #111
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62032899
Ik heb ook keus uit eerste pakjes genoeg inmiddels haha!
pi_62033601
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ook
vond het stom van mezelf dat ik nooit zo`n jumpsuit had gekocht voor Saar, terwijl ik ze geweldig leuk vind, dus nu alsnog gedaan
En een overslagjurkje voor boven al haar nieuwe beenwarmers

Ik heb alledrie de kinderen een speciaal aangeschaft eerste pakje aangedaan, en die bewaard in een bewaardoos
welke kleur jij?

ik zit er nu aan te denken om ook nog een lichtroze of grijze te bestellen
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:42:09 #113
229476 Libell
pi_62033677
Ze doen daar goede zaken bij GMK
pi_62035491
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:39 schreef Dakota het volgende:

[..]

welke kleur jij?

ik zit er nu aan te denken om ook nog een lichtroze of grijze te bestellen
raspberry en he jurkje kobaltblauw
Saartje
pi_62041352
o ja die heb ik ook + mutsje

en ik ben nog steeds aan het denken welke ik nog meer neem
wanna rub mah puppeh?!
pi_62041357
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon een pakje vd hema bij thuiskomst:
[ afbeelding ]

In het ziekenhuis had hij alleen maar een rompertje aan omdat hij zelf zo warm was en in de couveuse/wiegenkamer was het natuurlijk ook niet koud
[ afbeelding ]
ik zie ook t woezel en pipmobiel die heb ik vorige week gekregen
wanna rub mah puppeh?!
pi_62042716
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef Fruppel het volgende:
Wat een leuke kleertjes allemaal!
Ik heb gisteren meteen na het lezen van dit topic besteld bij GoodMood en de bestelling is al verzonden
Ben reuze benieuwd! Heb een jumpsuite besteld en een overslagjurkje!
Welke site is dat???
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:57:24 #118
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_62043122
ik ga kijken voor zo een jumpsuit voor Iris, als pyamaatje
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:00:35 #119
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_62043158
shit, 86-92 is de grootste
dat zou kielekiele zijn, zeker als ze klein vallen
pi_62043194
zou ik maar niet doen ladyS, 't valt echt wat krap, en zo 'goodkoop' zijn ze nou ook weer niet.
pi_62044418
Ooooh, die Lief! kleertjes zijn ook zo leuk
Heb iets gevonden en ben al 35 euro kwijt
Best wel prijzig dus!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:12:27 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62044488
Koningin, die jumpsuits enzo, dat is www.goodmoodkids.nl
pi_62045224
LadyS, Ronja (89 cm) zit met de overige goodmoodkidskleding nu in 98-104, al een paar maanden en hoewel de lengte precies goed is zijn de broekjes al een tijdje aan de strakke kant.
Het valt echt behoorlijk klein/smal, ik zou de gok met zo'n jumpsuit niet nemen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:58:24 #124
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_62045471
Ik had idd al besloten om het niet te doen
Nu ja, dan moet ik er ook nog maar eentje bakken
pi_62063809
Had ik maar aandelen van GMK!
pi_62078547
ik heb mijn GMK pakje + mutsje binnen, snel! en mooi
wanna rub mah puppeh?!
pi_62078761
gelijk een maatje 50/56 als eerste pakje gekocht
wanna rub mah puppeh?!
pi_62078813
hmm ben ik dan de enige die die jumpsuits wel leuk vind, maar net pyjama's?

Voor kruipende en lopende kindjes vind ik ze echt minder, en vraag me ook af of ze dan niet zo door de knieen heengesleten zijn.
pi_62079912
ze lijken wel een beetje op pyama's maar ze zijn zo knuffelig en ze zien er zo comfy uit Vooral in combinatie met een mutsje
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:11:20 #130
108648 cattie
lieve moeder
pi_62114833
Ik heb net via internet een pakje gekocht dat een grote kans maakt om het eerste pakje te worden. Het is van feetje en hoe groot de verleiding ook is, is ga niet zeggen welk pakje. Voor de zekerheid heb ik maat 56 gekocht, dat zou toch wel moeten passen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:22:56 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62115220
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:46 schreef snoopy het volgende:
Voor Morris een bijna-wit pakje van de Hema. Rompertje, broekje en bijpassend mutsje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En thuis...

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62115271
Het begint eng te worden nu Viev
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:25:22 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62115321
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef snoopy het volgende:
Het begint eng te worden nu Viev
Ik geef oma gewoon de schuld, die had het gekocht!

Kijk, dit is extra zacht en knuffelig en en en
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:33:37 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62115579
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:38 schreef p_iglet het volgende:
hmm ben ik dan de enige die die jumpsuits wel leuk vind, maar net pyjama's?

Voor kruipende en lopende kindjes vind ik ze echt minder, en vraag me ook af of ze dan niet zo door de knieen heengesleten zijn.
Daarom heb ik er dus van de week niet 1 gekocht. Heel lief, maar past niet meer bij mijn rondkruipende knulleke.
pi_62115604
Lis heeft er 1 gehad toen ze al kroop en het bleef gewoon mooi hoor
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:38:10 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62115719
En anders met appeltjes op de knietjes kan het ook nog wel.
pi_62115880
ter illustratie

vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:00:41 #138
108648 cattie
lieve moeder
pi_62116319
Aaaah, Lis!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:03:33 #139
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62118113
Ik wil zo'n pakje mét Lis er in!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:43:38 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_62119125
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:42 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik zie ook t woezel en pipmobiel die heb ik vorige week gekregen
Nika heeft hem ook,ook het speelkleed.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:23:26 #141
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62122746
aaah lis je bent eigenlijk maar weinig veranderd zeg
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:24:31 #142
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62122754
max heeft ook een jumpsuit gekregen bij zn geboorte, maar niet van goodmoodkids. het was ergens anders van. iig stond het hem voor geen centimeter, hij was veel te bol zag er gek uit
pi_62129599
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:44 schreef snoopy het volgende:
ter illustratie

[ afbeelding ]

aaaaaaaaaaah die kleur heb ik ook gekocht
hopen dat het de mijne net zo poppig staat als bij Lis
wanna rub mah puppeh?!
pi_62139080
we zouden een goodmoodkid ruilbeursje moeten hebben...
de pakjes doorgeven ofzo
wanna rub mah puppeh?!
pi_62142340
Chris heeft de eerste 5 dagen een ziekenhuispakje gedragen.. Wit met blauw en gele streepjes overdwars . Maar wel heel makkelijk uit te krijgen.
Toen we naar huis gingen krijg hij eindelijk zijn echte eerste kleertjes aan: Een lichtblauw broekje met sokjes, en een truitje van Tijgertje: Wit, lichtblauwe streepjes, en een lichtblauwe T geappliceerd voorop, met een tijgertje natuurlijk. Echt een lief jongenspakjes
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:18:22 #146
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_62152930
Wat een vrouwenonderwerp

We hadden wel wat kleertjes meegegritst toen we toch naar het ziekenhuis moesten. Maar dat was wel het laatste waar ik aan dacht nadat humpie geboren was. Inderdaad ziekenhuiskleertjes dus.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:13:51 #147
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62296030
In de vakantie is het gelukt uiteindelijk gewoon bij de pranatal en niet heel bijzonder maar wel lekker zacht en liefstoer.
pi_62296100
Fijn Jelief!
pi_62296802
en ik heb mijn dolphin-gmk-pakkie binnen

Als eerste pakkie
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:12:48 #150
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62825245
Vergeet m'n vorige pakjes, dít wordt het eerste pakje!

©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')