Good thinking BE! Ik ga er nog eens goed over nadenken wat het slimste is!quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Reinhilde, slim om het in het bedje te leggen, maar... als je onverhoopt naar het ziekenhuis moet, niet vergeten dan he! Mss is het een idee om gewoon alles in je 'vlucht-tasje' te leggen en die open op de babykamer te zetten. Als jullie thuis blijven kunnen ze het daaruit halen, en als jullie in het ziekenhuis eindigen heb je het gewoon toch bij je.
welke kleur jij?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ook
vond het stom van mezelf dat ik nooit zo`n jumpsuit had gekocht voor Saar, terwijl ik ze geweldig leuk vind, dus nu alsnog gedaan
En een overslagjurkje voor boven al haar nieuwe beenwarmers
Ik heb alledrie de kinderen een speciaal aangeschaft eerste pakje aangedaan, en die bewaard in een bewaardoos
raspberryquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
welke kleur jij?
ik zit er nu aan te denken om ook nog een lichtroze of grijze te bestellen
ik zie ook t woezel en pipmobielquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon een pakje vd hema bij thuiskomst:
[ afbeelding ]
In het ziekenhuis had hij alleen maar een rompertje aan omdat hij zelf zo warm was en in de couveuse/wiegenkamer was het natuurlijk ook niet koud
[ afbeelding ]
Welke site is dat???quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef Fruppel het volgende:
Wat een leuke kleertjes allemaal!
Ik heb gisteren meteen na het lezen van dit topic besteld bij GoodMood en de bestelling is al verzonden
Ben reuze benieuwd! Heb een jumpsuite besteld en een overslagjurkje!
quote:Op zondag 28 september 2008 13:46 schreef snoopy het volgende:
Voor Morris een bijna-wit pakje van de Hema. Rompertje, broekje en bijpassend mutsje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef oma gewoon de schuld, die had het gekocht!quote:
Daarom heb ik er dus van de week niet 1 gekocht. Heel lief, maar past niet meer bij mijn rondkruipende knulleke.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:38 schreef p_iglet het volgende:
hmm ben ik dan de enige die die jumpsuits wel leuk vind, maar net pyjama's?
Voor kruipende en lopende kindjes vind ik ze echt minder, en vraag me ook af of ze dan niet zo door de knieen heengesleten zijn.
Nika heeft hem ook,ook het speelkleed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:42 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik zie ook t woezel en pipmobieldie heb ik vorige week gekregen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |