Tot 12 uur deze zooiquote:Op maandag 29 september 2008 07:39 schreef Manu82 het volgende:
Zie er ook niet echt veelbelovend uit
[ afbeelding ]
Ik sta straks pas onder de douche. Lekker zo'n parttime dagquote:Op maandag 29 september 2008 07:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het druppelt nu alleen nog !:w
Hoorde van een klasgenoot dat ze voortaan de IC Zwolle ook laten stoppen, en terugweg ookquote:Op maandag 29 september 2008 09:51 schreef LastRequest het volgende:
(Bijna helemaal) droog gebleven
En de trein vanuit Nijmegen reed ineens door naar Presikhaaf
filerijden met de motor? doe je iets mis of nietquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoorde van een klasgenoot dat ze voortaan de IC Zwolle ook laten stoppen, en terugweg ookDus 4 x in het uur een trein ipv 2 keer
![]()
![]()
Nou, 07:50 stopte het even met regenen, en ben ik meteen de motor op gesprongenMan man man wat een chaos, zo;n beetje vanaf Nijmegen weze filerijden naar school
Ja, maar nog wel een drukke week voor de boegquote:
Ik weet niet of het echt zo blijft hoor, het leek gewoon een enkele keer te zijn.. maar het zou wel erg fijn zijn, dan hoef ik niet meer over te stappen en op de terugweg 20 min te wachtenquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoorde van een klasgenoot dat ze voortaan de IC Zwolle ook laten stoppen, en terugweg ookDus 4 x in het uur een trein ipv 2 keer
![]()
![]()
Doet dat slome kreng er nog langer overquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wedden op Sport, reeks in UVTquote:
Ach kwats, moet je maar voor me over hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 14:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doet dat slome kreng er nog langer over
Straks krijgen we nog een stoptrein richting Zwollequote:Op maandag 29 september 2008 14:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ach kwats, moet je maar voor me over hebben![]()
Save the last dancequote:Op maandag 29 september 2008 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
nog leuke film tips om te downloaden kopen?
Vind jij die leukquote:Op maandag 29 september 2008 15:31 schreef LastRequest het volgende:
swarma heb je Smokin Aces gezien? die vind ik af en toe wel leuk om weer eens te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |