Vond het ook niet echt een nachtrace met zoveel schijnwerpersquote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
ik vind 'm eigenlijk ook wel leuk..![]()
Is Luv u more gedraaid?!Helaas ook gemist..
Wat 'n bende weer bij de F1 door de SC.
Zie net voor 't eerst wat beelden van vandaag. Altijd leuk zulke pitstops.quote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond het ook niet echt een nachtrace met zoveel schijnwerpersferrari die weer hele tankinstallatie meenam
Moet je straks eens kijken wat Kimi doet met nog een paar ronden te rijden.quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
ik vind 'm eigenlijk ook wel leuk..![]()
Is Luv u more gedraaid?!Helaas ook gemist..
Wat 'n bende weer bij de F1 door de SC.
is indoorquote:Op zondag 28 september 2008 20:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zie net voor 't eerst wat beelden van vandaag. Altijd leuk zulke pitstops.![]()
Is 't niet wat te koud voor beachvolleybal met dit weer trouwens?
Ze zouden wel eens wat meer van Nick Cave mogen laten horen, die gast heeft best wel puike muziek gemaakt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:were the wild roses grow
populair nummer de laatste tijd op 3fm
Hajquote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Againzender het volgende:
Hai
Was ik toch mooi weer op de radio vanmiddag. Tessel is best aardig aan de telefoonalleen dat accent
Heb het geluisterd wat deed je ?quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Againzender het volgende:
Hai
Was ik toch mooi weer op de radio vanmiddag. Tessel is best aardig aan de telefoonalleen dat accent
Dat was niet zo slim van 'm hè..quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet je straks eens kijken wat Kimi doet met nog een paar ronden te rijden.
quote:
jazeker, 90's, dus dat werd Manic Street Preachers met Motorcycle Emptinessquote:
Shit... dat ik die gemist heb, damn! zo'n mooie plaat.quote:Op zondag 28 september 2008 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker, 90's, dus dat werd Manic Street Preachers met Motorcycle Emptiness
Zeker een mooie plaatquote:Op zondag 28 september 2008 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit... dat ik die gemist heb, damn! zo'n mooie plaat.![]()
Live is 't stukken minder inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach haar studio opnames gaan nog wel
hehe geinig.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Againzender het volgende:
Zeker een mooie plaatEn Eddie vroeg per ongeluk ook nog eens de reden van die plaat: heb je de vrouw van je leven leren kennen in de 90's
Ja dus
quote:KILLERS !!!!!!!!!!!!!!!!! When you were young![]()
quote:
Gelijk even downloaden en beoordelenquote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het nieuwe album van Lisa Hannigan is nog totaal niet gedraaid @ 3FM, zie ik. Haar solo-album Sea Sew (net uit) kwam in Ierland op 3 binnen
. Prettige plaat. Hoop dat het hier in Nederland ook wordt opgepikt als de platenmaatschappij het belieft.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |