quote:Op zondag 28 september 2008 18:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uhm.... momenteel niet... kZal eens kijken wat ik voor je kan doen
quote:Op zondag 28 september 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
Gaat er nog iemand reageren op deze plaat?
Klinkt goed, gelijk internet aanvragenquote:Op zondag 28 september 2008 19:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Gister zijn we gaan gluren bij ons nieuwe huisje! We hadden geen sleutels, dus we hebben aangebeld bij de buren, die deed de lgemene voordeur voor ons open, en toen zijn we door de ramen gaan staan gluren
Maar het zag er erg goed onderhouden uit! We moeten er wel een nieuwe vloer in leggen en de trap moet worden geschuurd en geschilderd, maar verder zal er niet veel hoeven gebeuren!
En het is echt een héél licht appartement, met een groot balkon dat bereikbaar is vanuit de woonkamer via een glazen deur!
Morgen even de woningbouwvereniging bellen dat we het willen hebben en vragen wanneer we de sleutel krijgen
Begrijp de hype rond Viva la Vida nog steeds niet helemaal want ' oh oh oh ' wat is VH toch een prachtige plaat. Vooral het eind van de plaat is van ongekende schoonheid.quote:
Hee Hans, kun je ff je mailadres geven, dan mail ik ze je even. Domien kon ze ook niet zien, blijkbaar kunnen Bekende Hyvers niet van al hun vriendjes de foto's zien die ze ingesteld hebben op "alleen voor vrienden", heel raar! Maargoed, die heb ik ze dus net ook ff gemaild. En LL heeft geen hyves en geen msn, dus die zal ik ze ook maar mailen...? Moeilijke mensen zijn julliequote:Op zondag 28 september 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! maar heeft geen haast hoor.![]()
Natuurlijkquote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt goed, gelijk internet aanvragen
Sorryquote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee Hans, kun je ff je mailadres geven, dan mail ik ze je even. Domien kon ze ook niet zien, blijkbaar kunnen Bekende Hyvers niet van al hun vriendjes de foto's zien die ze ingesteld hebben op "alleen voor vrienden", heel raar! Maargoed, die heb ik ze dus net ook ff gemaild. En LL heeft geen hyves en geen msn, dus die zal ik ze ook maar mailen...? Moeilijke mensen zijn jullie
Jammer dat de webcam er niet opgericht is.quote:Op zondag 28 september 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Voicst live in de 3FM studio. Klinkt goed !
Gebeden worden verhoordquote:Op zondag 28 september 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat de webcam er niet opgericht is.
Barbara lag te pittenquote:Op zondag 28 september 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gebeden worden verhoord, wat een adhd dummer
Hej Janneke de foto's zijn binnen. Thanks! veel kleine oogjes maar dat is ook niet zo gek gezien het tijdstip.quote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, weer twee mailtjes met foto's de deur mailbox uit!
ik vind 'm eigenlijk ook wel leuk..quote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:Madonna
eindelijk weer is een goed nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |