+quote:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.phpquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:29 schreef Dixidito het volgende:
Iemand nog een goede stream?
Ah ... je kunt gedachten lezen door een helm heen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:32 schreef vw_caddy het volgende:
Daaaaaaaaaaamn kut.
Foto's weghalenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jammer, Alonso: ik had hem (als niet-Alonso fan) graag wat leuks zien doen deze race. Balen, ook voor de race.
En kan die OP aangepast worden? Die foto's mogen van mij weg; dat scheelt weer laadtijd.
Ja, dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:36 schreef sander89 het volgende:
Foto's kunnen toch gewoon in de OP blijven, zijn toch zo bij pagina 2.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:49 schreef NoizEkick het volgende:
Dit is gewoon goed berekend door McLaren en Hamilton.
Nee, want hij reed niet in de betreffende sectorquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:49 schreef 907 het volgende:
Raikkonen zette in Q1 trouwens toch de snelste tijd neer met gele vlag? Toen Fisichella de muur in reed? Moet die niet afgepakt worden? Zo ja; dan had hij niet meegereden met Q2 en had ie er nu ook niet meer bij gezeten. Was dat niemand opgevallen?
Raikkonen was al voorbij de bocht waar Fisi de muur raakte.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:49 schreef 907 het volgende:
Raikkonen zette in Q1 trouwens toch de snelste tijd neer met gele vlag? Toen Fisichella de muur in reed? Moet die niet afgepakt worden? Zo ja; dan had hij niet meegereden met Q2 en had ie er nu ook niet meer bij gezeten. Was dat niemand opgevallen?
Oh, ik dacht dat hij erachter reedquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Raikkonen was al voorbij de bocht waar Fisi de muur raakte.
Als ie al langs de sector/bocht was waar Fisi stond dan maakt dat niets uitquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:49 schreef 907 het volgende:
Ik kneep mijn billen ook al bij elkaar voor een sec of 10.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:52 schreef 907 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij erachter reedNiets gezegd
Precies. Morgen gewoon weer naar Sporza. Geen reclames en geen fanboygedrag van die bolle.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:54 schreef Sinister-D- het volgende:
''Prachtig rijden of skill''
Dat was mazzel hebben Mol!!
Moet je 'm wel goed quoten ... of is het een gevalletje van selectief doof?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:54 schreef Sinister-D- het volgende:
''Prachtig rijden of skill''
Dat was mazzel hebben Mol!!
Welnee, Kimi voor Lewis bij de start. Massa rijdt weg, Kimi houdt Lewis op. En dat zo de hele race lang!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:02 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat 'ie super licht is
zal morgen boeiend worden.
Ik ook niet... Duitse RTL denken ze ook dat Massa op een andere strategie staat. We zullen het morgen wel zien.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik vind Masa's lichaamstaal niet echt overtuigend....
Best mogelijk natuurlijk maar ik hoop van niet..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welnee, Kimi voor Lewis bij de start. Massa rijdt weg, Kimi houdt Lewis op. En dat zo de hele race lang!
Dat dus..quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:Precies. Morgen gewoon weer naar Sporza. Geen reclames en geen fanboygedrag van die bolle.
En elke keer kijk je toch gewoon weer RTL7 om hier te komen mekkerenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies. Morgen gewoon weer naar Sporza. Geen reclames en geen fanboygedrag van die bolle.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Mooi, dan wordt ons dat gehuil bespaard.
Die ging kapot 8,47 min voor het einde.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En elke keer kijk je toch gewoon weer RTL7 om hier te komen mekkerenWaarom laat je de TV niet gewoon uit tijdens Q en kijk je gewoon de stream?
Volgend jaar kun je iig genieten van BBC (zonder reclames!)
Dat had ik eerlijk gezegd niet gehoordquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Moet je 'm wel goed quoten ... of is het een gevalletje van selectief doof?
"Noem het prachtig rijden of skill of geluk hebben"
Was wel lekker close bij de muurquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd niet gehoordMaar heeft Mol weldegelijk gezegt gehad....
Stel je voor dat je objectief commentaar krijgt voorgeschoteld zeg, gaan al je partijdige bevindingen in rook opquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Mooi, dan wordt ons dat gehuil bespaard.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Stel je voor dat je objectief commentaar krijgt voorgeschoteld zeg, gaan al je partijdige bevindingen in rook op
quote:Disgruntled Alonso rues lost chance
Fernando Alonso was disgruntled after being hit by a mechanical problem in qualifying for the Singapore Grand Prix, where the Spaniard reckons he lost the best chance of the season to do big things.
"Yeah, no doubt about it. We haven't been this strong anywhere," said Alonso after going out in Q2 when his Renault stopped with a fuel pump problem.
"We have been first in nearly all sessions and with an easy lap in Q1 I was sixth.
"In other races we wouldn't have lost much but here we have lost the biggest chance we had," added the Spaniard, who had topped Friday's practice and this morning's third session.
Alonso, who is yet to climb onto the podium this year, will start from 15th position, his worst qualifying result of the season.
The two-time champion reckons the front row of the grid was possible in today's session.
The angry Spaniard said all his chances of a positive result were gone.
"The pole position was unreachable, but I'm sure we would have been second or third," he said.
"The race is lost. You can't overtake here and I'm starting from 15th, so I will be going out just to lap the track, but it's over already.
"If there are 10 or 12 retirements and there are safety cars... but there are no miracles. We have to do a better job on Saturday, especially on tracks like this where you can't overtake.
"We said all weekend that starting from eighth or ninth would be a problem, so starting from 15th it's all over."
quote:DC predicts Singapore crashfest
Formula One veteran David Coulthard has warned of an incident-packed weekend in Singapore as his peers gear up for what will be a critical qualifying session under the city’s night sky.
Opening practice for the historic grand prix got underway in spectacular fashion on Friday. Some 1,600 lights illuminated the new street track as the full rip-roaring force of Formula One reverberated around Singapore’s sprawling metropolis.
But as new and challenging as the track may be, the drivers were not about to adopt caution and prudence into their vocabulary this late into the season, and a few were caught out by the nuances of the bumpy 23-corner street circuit.
Red Bull Racing’s Mark Webber was the first to fall foul of the Singapore armco after he over-cooked it into the chicane at Turn 18. A rather sheepish Webber looked on as his mechanics repaired his stricken RB4 and he rejoined the second practice session with 25 minutes remaining.
The Aussie wasn’t the only driver to feel the wrath of the city’s streets. Timo Glock wrote of his Toyota after dropping it into the wall at Turn 7, while several drivers had moments at the final corner leading onto the pit straight.
“It’s like the cobbled streets of Paris and very unforgiving, I think there will be a lot of incidents during the race,” warned Coulthard.
“Unlike Valencia, which was a smooth circuit with very good kerbs, the kerbs here are very aggressive, especially at Turn Ten.”
“We’ve already seen a few people having incidents this morning and I think we’ll see more of the same story during the weekend.”
After the opening day of running several drivers expressed their concern to race director Charlie Whiting about the lighting (in places), bumps and the pitlane entry and exit.
It is expected that modifications will be made to the pitlane entry and exit which are both on the racing line. The Turn 10 chicane, which has already received scrutiny for its high bumps on the kerbs, may also be amended.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Libris, mag je foto/videoverslag ook op FOK!sport??![]()
Die kwam ik tegen op de scooter toen ik van het gedeelte in de buurt van de Flyer terug naar de Esplanade liep.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Fisichella is de muur in gereden.......
Heb je hem geen lift gegeven?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:24 schreef Libris het volgende:
[..]
Die kwam ik tegen op de scooter toen ik van het gedeelte in de buurt van de Flyer terug naar de Esplanade liep.
Bedanke wederomquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Foto's weghalenwas net zon mooie op van Libris
Ik zou voor hem wel een stukje terug rijden!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:28 schreef Libris het volgende:
[..]
We gingen in tegengestelde richting![]()
Iknog, hij niet
het ziet er allemaal wel mooi uit en als dat morge ook nog een boeiende race oplevert zou het helemaal geweldig zijnquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit. Al wil ik morgen nog eerste de race afwachten voor ik Singapore eengeef.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:54 schreef Razor21 het volgende:
Even voor de zekerheid is die race nu morgenmiddag live 14.00 NL tijd?
Thnx...zag al wel in op tvgids.nl maar dacht zal vast wel een herhaling zijn.quote:
Heidfeld zal dus beginnen vanaf P9..quote:Nick Heidfeld will lose three places on the grid of tomorrow's Singapore Grand Prix after being hit with a penalty.
Barrichello, meanwhile, was fined 10,000 Euro for not using the deceleration zone when diving into the pits after being slowed down by Heidfeld.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/70945
wat een gepruts met die micsquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:04 schreef Trystar het volgende:
Persconferentie kwalificatie Singapore 2008
[ afbeelding ]
Download: Klik
Volledige persconferentie van de kwalificatie.
Resolutie: 720x404
Duur: 10 min 16 sec
Organisatie is trouwens perfect. Niet teveel mensen, goede 'crowdcontrol' en het vervoer is geweldig geregeld. Ik heb de metro naar huis genomen en was binnen 45 minuten thuis. Als er morgen geen rare dingen gebeuren heeft de organisatie een ernorm goede job gedaan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Omdat ik een erg grote TV heb en die stream de kwaliteit van RTL niet heeft. En ik mekker niet; ik geef kritiek op een bevooroordeelde reporter met selectief commentaar en die teveel buigt op enthousiasme en te weinig op kennis. Even voor de duidelijk: toen Mol 'held' en 'God' riep om Hamilton te kwalificeren toen ie Kimi in Spa inhaalde, kwam het even niet in zijn kop op om te denken dat de actie van Lewis niet zou mogen, hoewel een aantal mensen hier en het gros van de F1 coureurs dat wel degelijk dacht. Dat mag ie zich gerust kwalijk nemen na al die jaren F1-commentator te zijn. Er zijn volgens mij zelfs topics op F1-fora over de fouten van Mol.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En elke keer kijk je toch gewoon weer RTL7 om hier te komen mekkerenWaarom laat je de TV niet gewoon uit tijdens Q en kijk je gewoon de stream?
Volgend jaar kun je iig genieten van BBC (zonder reclames!)
bronquote:Nick Heidfeld has been given a three-place grid penalty for getting in the way of Rubens Barrichello. The penalty means that the German will drop behind Sebastian Vettel, Timo Glock and Nico Rosberg and will share the fifth row of the grid with Kazuki Nakajima. It is not clear why the penalty was only three grid positions when these things are normally five grid slots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |