Vertelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:12 schreef Cothen het volgende:
Moge
Mijn manager heeft een leuke opdracht voor me
Moet nu alleen nog even wachten of het allemaal doorgaat
Nou, iets heeeel interessants.quote:
Don't Jinx it!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 @ 10:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nou, iets heeeel interessants.
Serieus: Zolang er niks op papier staat houd ik mijn mond
ik vond em nog relatief onschuldig...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef phluphy het volgende:
Haha, ik vind dat wel leuke geintjes. Toch ook maar eens zoiets gaan uithalen. Er zijn wat newbies!
tja, hij kon er bij ons niet om lachen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:40 schreef Sjowhan het volgende:
Geintjes op het werk zijn altijd leuk. Bijvoorbeeld ook heel veel snelkoppelingen op het bureaublad zetten, achtergrond wijzigen etc etc.
En goedemorgen natuurlijk
Met andere woorden, als de inflatie omhoog schiet, schiet je internetabonnement gelijk mee.quote:9.2 Telfort is gerechtigd de prijzen van de Dienst(en) jaarlijks aan te passen overeenkomstig de Consumenten Prijs Index (CPI) van het CBS.
oi! maar wel vrolijk maar wel hefrstgriepje en had vandaag mijn propadeuse uitreiking... wel een jaartje te laat... maar achquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee goed he. Ow hey BC
!
(Ja ik ben vrolijk xD.)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
oi! maar wel vrolijk maar wel hefrstgriepje en had vandaag mijn propadeuse uitreiking... wel een jaartje te laat... maar ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |