Ga naar opgeslagen data in je XMB. Daar zoek je de juiste ghost op. Die kopier je naar usb of externe HDD. Op je computer vind je die dan terug in de map PS3 > SAVEDATA. De map die je daar vind pak je in met winrar en daarna gewoon uploaden bij bv. rapidshare.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je me zegt HOEdoe ik dat graag voor je (mits ik die klotetrophy haal natuurlijk
)
Klinkt logischquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:54 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ga naar opgeslagen data in je XMB. Daar zoek je de juiste ghost op. Die kopier je naar usb of externe HDD. Op je computer vind je die dan terug in de map PS3 > SAVEDATA. De map die je daar vind pak je in met winrar en daarna gewoon uploaden bij bv. rapidshare.
Ok dan.. Zet m op he!!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Ik ga iig dalijk nog ff proberen of t me lukt. Als het gelukt is regel ik die ghost voor je
Niet leuk?quote:
I know.. Ben er al niet zo goed in maar werd bijna depresief toen ik die trophy's zag :pquote:
Hoe kan je die muziek luisteren terwijl je Wipeout speelt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Custom Soundtrack is altijd baas:
Iedereen met Wipeout HD ff hier kijken: http://www.ps3fanboy.com/(...)om-soundtrack-for-w/
Wat, een cursus Nederlands?quote:
Zet dit gewoon op de harde schijf van je ps3, via usb stick e.d.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoe kan je die muziek luisteren terwijl je Wipeout speelt?
Thanksquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zet dit gewoon op de harde schijf van je ps3, via usb stick e.d.
Dan ga je tijdens het spelen naar audio options, dan kanje bij de optie playlist heen en weer zappen tussen je playlisten/albums
WTF joh, je moet alleen die 'speed' dingen pakken, dan ga je als een raketquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Deacon and Storm got pwned
En ZICO PWND MIJ NOG STEEDS WIE EIN NOOB
je kunt je online game alleen voor vrienden open stellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Agiath het volgende:
Hoe kan je met friends samenspelen?
Je kan niet echt makkelijk een soort party aanmaken of wel?
mmm okequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:35 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je kunt je online game alleen voor vrienden open stellen
lol @ je smoesjes Deaconquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
WTF joh, je moet alleen die 'speed' dingen pakken, dan ga je als een raket
Ik kan heul die tracks niet eens
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
:S Ik krijg de hele tijd "PRESS SELECT" op ieder scherm te zien, en als ik daar op klik krijg ik een soort van debug mode, zodra ik daar aan ga zitten crashed mijn PS3
WTF?
huh wtf?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
:S Ik krijg de hele tijd "PRESS SELECT" op ieder scherm te zien, en als ik daar op klik krijg ik een soort van debug mode, zodra ik daar aan ga zitten crashed mijn PS3
WTF?
Hij zal wel de "PRESS SELECT" game gespeeld hebbenquote:
dat vermoeden had ik al: geen woord van de tekst zelf gelezen en alleen maar afgeven op louter de scorequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef Faxie het volgende:
Owja,
Fok review:
+ hoge moeilijkheidsgraad geeft voldoening
- hoge moeilijkheidsgraad gaat frustreren
![]()
thanksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:15 schreef Faxie het volgende:
Ow maar ik heb het wel degelijk gelezen hoorDe review is te positief om vervolgens een 7,7 neer te zetten.
'mijns inziens grote pluspunt en minpunt blabla'
Beetje opsommen van de spelmodi en wat het spel inhoudt, en verder niet eens zoveel. Owja, en een tracklist, maar verder geen woord over het geluid, ow en ook geen woord over de graphics.
Puike review hoor
idd, had alleen geen tijd om zelf even mooie kiekjes te maken aan de hand van de tekstquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Prima review, nou weet ik ook waar je die splitscreen voor nodig had
En 7,7 had ook wel 8,7 mogen zijn heur. Wipeout HD is gewoon baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Fijn leermomentquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
thanks
altijd fijn om feedback te krijgen van de mensen waar je het voor doet
Anulpha?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Agiath het volgende:
Fuck yeah. 20 perfecte zone's op rij gehaald.
Ja.quote:
Wha? Een nieuwe mode in WO:HD?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef SuperFruitig het volgende:
ZICOOOOOOOOOOOO YOU WILL BURN IN HELL MOTHERFUCKER![]()
![]()
IK FAAL ELKE KEER OP DIE 3e BARREL ROLL, en nu BOOM, perfecte ronde, perfecte bochtten alles prima, 1e 2 barrel rolls gaan PERFECT, slick moves alles prima, komt die klote 3e barrel roll, BOOYA perfect, rechtdoor meteen 4 boost pads alles prima, leap van de ledge, doe nog een barrel rolll, MEGA SPEED....
MIS IK GODVERDOMME DIE LAATSTE SPEEDPAD...![]()
![]()
Een trophy...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |