de kutssnits heeft tenminste een normale set assen achteropquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is GEEN Frysker, de Frysker stond niet eens op de VDL standDit is een Kutsenits, staat er nota bene nog bij ook
Daarvan hebben er nog twee in Groningen gereden, en is er bij Wijdewormer later een van gaan zwemmen.
Maar het zou me niets verbazen dat een VDL tekenaar (ik hoop een stageloper) geīnspireerd is geraakt in Groningen....
Het is Oostenrijks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt zo'n Kutsenits aan zo'n kutnaam? Lijkt wel Russisch of zo
bestelwagen motoren zijn ook niet geschikt voor personen transportquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is Oostenrijks.
Die 2 blauwe citybusjes van Kutsenits die Arriva in Groningen rond had rijden, bevielen niet, omdat ze met hun lichte vw-motor nauwelijks met volle bepakking het emmaviaduct op konden komen als P-citybus. Daarna is dus een in Waterland ingezet en gaan zwemmen, terwijl de ander meestal nu in Oost-Groningen op schijnt te duiken.
Ziet er uit als Den Oudsten, let ook op het merkje onderaan bij het barrel op de tweede foto. Kunnen ze die dingen niet inzetten voor nachtdiensten? Fatsoenlijke nachtlijnen zoals in A'dam is er ook nog steeds niet in Utrechtquote:
ghehe, in Venlo rijden er geloof ik twee of drie als uitgaansbus en her en der duiken ze nu ook op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
Busje nodig?!
[ afbeelding ]
wel ff nieuwe achterlichtjes monteren
[ afbeelding ]
en nog wat nummertjes met een mooie waterdruppel op mn lensje voor de vage vlek
oh!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:17 schreef zwahiel het volgende:
[..]
ghehe, in Venlo rijden er geloof ik twee of drie als uitgaansbus en her en der duiken ze nu ook op.
James Bond wist er wel raad mee, die reed d'r zo eentje doormidden (stiekempjes twee!)
Den Oudsten B88.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
Bussen zijn ook van Den Oudsten.
Chassis.quote:Ze zijn geleverd met een volvomotor,
Volvo B10M ART chassis voor de geledes zoals die van GVU. Maar ook enkele DAF SBG220.quote:waarbij er veel soortgenoten van een Daf motor zijn voorzien.
(Voel ik daar soms enige prikkelbaarheid?)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
alles hoeft niet tot achter de komma correct hier hoor
Voorlopig; hoeft alleen een nieuwe deur in voor, want die auto heeft zich precies daar in de Frysker geboord, sortofquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat je een aanrijding hebt gehad, maar ja er is nu wel een Frysker minder op de weg
Of dat 'natuurlijk' is zou ik niet weten, maar die bussen zijn inderdaad minder oud dan je op hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef J_TM het volgende:
Ik kwam laatst een twee jaar oud nieuwsbericht tegen over XX en het afschrijven van jong materieel vanwege de wildgroei aan overbodige bussen; dit verklaart natuurlijk waarom de Berkhof geledes naar Arriva en Veolia zijn vertrokken.
Die is weer terecht:quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:14 schreef BeefRWijker het volgende:
Die Citea foto (in Belgie) van Gnittoo .....
whehe!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:51 schreef NoBody122 het volgende:
Vandaag, met een Maxx-Frysker, op het MCL-terrein een aanrijding gehad
De auto, die van t parkeerterrein kwam, raakte precies de rechterkant van de deur voor..
In het kader van [PAINT]als het even niet meezit heb ik e.e.a., naast op het schadeformulier, ook in een paint geschetst:
[ afbeelding ]
Echte bussen ftw!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Zug-chef als busfotograaf![]()
Wel leuke platen van een echte bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |