Ik hoop dat obama meer van zichzelf laat zien. Ik vind nu nog even Cain beterquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:33 schreef Seneca het volgende:
Ik vind dat Obama juist veel inhoudelijker is, terwijl McCain het te veel heeft over zijn persoonlijke kwaliteiten die hem geschikt zouden maken als president.
Zijn allemaal factchecksites op internet voor. En in een ander special centraal topic post darktower mee. Die post berichtjes uit het Obamakamp.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:33 schreef Koewam het volgende:
Dat gestotter van obama is wel irritant... ook irritant is dat het lijkt alsof ze beiden andere feiten hebben. Het is woord tegen woord, je kan het niet uitzoeken of verifieren
let him come herequote:Op zaterdag 27 september 2008 03:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Zijn allemaal factchecksites op internet voor. En in een ander special centraal topic post darktower mee. Die post berichtjes uit het Obamakamp.
herquote:
Precies. Als ik van een middle-class gezin was uit Winsconsin, zou ik veel meer het idee hebben dat Obama direct wat aan een aantal direct grote problemen wil doen (en hij laat nu al weten wat) dan McCain.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:33 schreef Seneca het volgende:
Ik vind dat Obama juist veel inhoudelijker is, terwijl McCain het te veel heeft over zijn persoonlijke kwaliteiten die hem geschikt zouden maken als president.
Dat is vechten tegen de bierkaai. Concreet zijn is als vloeken in de kerk tijdens een presidentieel debat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:41 schreef Kinga het volgende:
McCain lult steeds maar eromheen. Kom eens met concrete dingen man!
Dat is denk ik de tactiek, wijzen op het nu, niet op toen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef Shreyas het volgende:
Haha McCain durft niet eens in te gaan over dat het nergens op sloeg om die oorlog in Irak te beginnen.
Vind jij maar eens een politicus die niet liegt...quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:48 schreef Shreyas het volgende:
McCain vertelt zijn leugens op zo een manier dat het domme Amerikaanse volk er nog in gaat geloven ook. Ik hoop echt niet dat Amerika weer een leugenaar als president gaat krijgen.
Ik vind anders dat Obama McCain's leugens zeer resoluut en duidelijk weerlegt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:48 schreef Shreyas het volgende:
McCain vertelt zijn leugens op zo een manier dat het domme Amerikaanse volk er nog in gaat geloven ook. Ik hoop echt niet dat Amerika weer een leugenaar als president gaat krijgen.
En volgens mij is Irak het sterkste onderwerp van McCain. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef TC03 het volgende:
Obama wint op dit onderwerp wel van McCain.
Het is en blijft amerikaquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:48 schreef Shreyas het volgende:
Volgens onze visie. Ik ben benieuwd hoe "John met de pet" uit de Mid-west hierover denkt eigenlijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef TC03 het volgende:
Obama wint op dit onderwerp wel van McCain.
Haha, maak je maar geen zorgen hoor, je schopt het niet zover in de politiek door 'eerlijk' te zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:51 schreef Shreyas het volgende:
Obama wint vast ook wel op alle andere punten, maar daar gaat het niet om.
Als ik die twee zo bekijk ben ik bang dat Obama ''te eerlijk'' is om president van VS te worden.
Hahahaha. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:52 schreef DrDentz het volgende:
Ach, Al-Qaida.. volgens mij is Medvedev een grotere dreiging
nee joh, maar daar nu over beginnen kost extreem verschil stemmen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:52 schreef DrDentz het volgende:
Ach, Al-Qaida.. volgens mij is Medvedev een grotere dreiging
Heel veel Amerikanen hebben een ''Red alert''-mentaliteit, oorlog voeren is cool, gaaf, spannend, geweldig, zolang het maar ver van je eigen huisje is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
McCain lult maar uit zijn nek , maar hij lijkt wel zelfzekerder over te komen. Dat gaan de Amerikanen weer slikken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |