Ik hoop dat obama meer van zichzelf laat zien. Ik vind nu nog even Cain beterquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:33 schreef Seneca het volgende:
Ik vind dat Obama juist veel inhoudelijker is, terwijl McCain het te veel heeft over zijn persoonlijke kwaliteiten die hem geschikt zouden maken als president.
Zijn allemaal factchecksites op internet voor. En in een ander special centraal topic post darktower mee. Die post berichtjes uit het Obamakamp.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:33 schreef Koewam het volgende:
Dat gestotter van obama is wel irritant... ook irritant is dat het lijkt alsof ze beiden andere feiten hebben. Het is woord tegen woord, je kan het niet uitzoeken of verifieren
let him come herequote:Op zaterdag 27 september 2008 03:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Zijn allemaal factchecksites op internet voor. En in een ander special centraal topic post darktower mee. Die post berichtjes uit het Obamakamp.
herquote:
Precies. Als ik van een middle-class gezin was uit Winsconsin, zou ik veel meer het idee hebben dat Obama direct wat aan een aantal direct grote problemen wil doen (en hij laat nu al weten wat) dan McCain.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:33 schreef Seneca het volgende:
Ik vind dat Obama juist veel inhoudelijker is, terwijl McCain het te veel heeft over zijn persoonlijke kwaliteiten die hem geschikt zouden maken als president.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |