Jawel hoor, er zit een mooi plusje waarmee ik m toch kan openen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:09 schreef Olep het volgende:
Jordeeh kan mijn posts niet meer lezen, dus waarschijnlijk blijft het rustig
Die enkele aanhalingstekens staan er niet voor niets, ik had van iemand die steeds maar benadrukt eens goed te lezen wel verwacht dat hij de betekenis daar van kent.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vindt m'n reacties gevat, dank je!
Dat snapte ik. Maar je doet niet voor niks de aanname dat hij tegen mijn posts opkijkt. Je zal ze zelf wel heel goed gevonden hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die enkele aanhalingstekens staan er niet voor niets, ik had van iemand die steeds maar benadrukt eens goed te lezen wel verwacht dat hij de betekenis daar van kent.
Tot volgende keerquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:19 schreef Olep het volgende:
Dat dacht ik al.GGMM, ik zie je wel weer bij de volgende bagger nacht.
![]()
Och had ik het anders moeten verwoorden jochie, als in, een woordenschat welke verder rijkt dan van hier tot Tokio en een grammaticale kennis van heb ik jou daar?quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:14 schreef Olep het volgende:
LudoSanders, kun jij hem even quoten waar hij dat gezegd heeft?
Dicht jezelf nu niet teveel eer toe, jij bent immers een inwisselbare gezichtsloze baggeraar, dus neen, onder de indruk ben ik verre van.quote:Op zaterdag 27 september 2008 05:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar je doet niet voor niks de aanname dat hij tegen mijn posts opkijkt. Je zal ze zelf wel heel goed gevonden hebben.
Eigenlijk moeten ze gewoon een andere naam voor die ziekte verzinnen, eentje die minder lekker bekt, en het woord 'kanker' als scheldwoord behouden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk, kanker vind ik zelf ook een lekker woord, het rolt lekker. Alleen denkt tegenwoordig iedereen het te pas en te onpas het woord kanker te moeten gebruiken.
Mwah, dat doet ook weer afbreuk aan de mooiheid van het woord, de reden dat hij zo lekker is is naast het lekker uit je bek komen ook de lading die het met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon een andere naam voor die ziekte verzinnen, eentje die minder lekker bekt, en het woord 'kanker' als scheldwoord behouden.
Dan kunnen we hier tenminste gewoon 'kankermods' roepen zonder dat je een note/ban krijgt.
Het gaat hier duidelijk om de dubbele k-klank, als je nog zo'n ziekte vindt..quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, dat doet ook weer afbreuk aan de mooiheid van het woord, de reden dat hij zo lekker is is naast het lekker uit je bek komen ook de lading die het met zich meebrengt.
quote:
Zo hee, die abo's kunnen me wel niet wat. Ik neem er geen 1quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:46 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn er al pimps met abbo die mij in een 'friend' list hebben staan?![]()
Je hebt weer wat meegemaakt las ikquote:
Is..quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:45 schreef Broekpaling het volgende:
Morrie!
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt weer wat meegemaakt las ik
Open er een topic over!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:48 schreef GasTurbine het volgende:
Regel 1: Geef een meisje met een scooter nóóit teveel alcoholZeker niet als je d'r moet verbieden op d'r eigen scooter te stappen omdat ze zich anders een boom in boort.
Wat een verveulende situatie gisteren. 13.gif.
Werkze Joske!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:53 schreef afcajos het volgende:
hoy bob b
Nou ga ik echt werken ...dag
0-0 redelijke ref dit keerquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:48 schreef gers het volgende:
hoe ging trouwens fortuna post ?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik vond War, Inc best vermakelijk
inclusief zweedse subtitelsquote:
Daar is Hilaryquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:12 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben deze aan het downloaden
daarom ik had de film op rtl5 gemistquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar is Hilaryin, vooral dat stemmetje
teveel gezopen?quote:
wat heb je gedaan dan of krijgen we daar nog een topic van?quote:
Oh, een topic openen is ook wel een idee ja, al een tijdje niet meer gedaanquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan of krijgen we daar nog een topic van?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:30 schreef BigKahuna het volgende:
Maar dat komt dan vanavond wel, ik ben nu te lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |