Toen wist ik al genoeg!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef Farenji het volgende:
Het scheelde niet veel of echt mijn duim had er half afgelegen. Ik wil niet overdrijven maar de scheur van een vrouw die al 5 kinderen heeft gehad viel er bij in het niet.
Ze vroeg wel meteen naar mijn tetanusprik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:21 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt toch geen HIV hè?Anders moet je weg!
Op die site: "Ben jij ouder dan 18 jaar?"quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:29 schreef Maeghan het volgende:
Pff, pas maar op, alcohol is bloedverdunnend - dalijk bloed je nog dood als je zo aan de whisky blijft lurken.
En een tip van de slijter om herhaling te voorkomen: http://www.richprosecco.nl/ of bij de Aldi (maar ik weet niet of ze daar die blikjes nog verkopen want ik kom er niet zo vaak).
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:29 schreef Maeghan het volgende:
Pff, pas maar op, alcohol is bloedverdunnend - dalijk bloed je nog dood als je zo aan de whisky blijft lurken.
En een tip van de slijter om herhaling te voorkomen: http://www.richprosecco.nl/ of bij de Aldi (maar ik weet niet of ze daar die blikjes nog verkopen want ik kom er niet zo vaak).
Een "hip" drankje. nuff said.quote:Rich Prosecco is een hip drankje
Lijkt me dus prima voor iemand die een fles prosecco niet normaal open krijgt.quote:
De ultieme manier om champagne te openen is met een enorme sabel de hals er in een keer af te jassen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Lijkt me dus prima voor iemand die een fles prosecco niet normaal open krijgt.
We hadden het over prosecco, champagne is een paar kilometer omhoog en een beetje naar links.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef Farenji het volgende:
[..]
De ultieme manier om champagne te openen is met een enorme sabel de hals er in een keer af te jassen.
Dat is voor watjes. Ik doe dat met mijn blote handen.
(en bloed vervolgens half dood)
No shit, sherlock.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
We hadden het over prosecco, champagne is een paar kilometer omhoog en een beetje naar links.
Nee hoor, het verwijdt je bloedvaten. Niks mis met stolling etc. van het bloed zelf dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:29 schreef Maeghan het volgende:
Heb je duidelijke bronnen daarvoor? Niet dat ik je niet geloof, maar ik kan via google geen eenduidig antwoord vinden of het wel of niet bloedverdunnend is. Op alcoholinfo.nl staat bijvoorbeeld van wel, op sites van sommige klinieken en ziekenhuizen ook en op andere weer van niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:58 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, het verwijdt je bloedvaten. Niks mis met stolling etc. van het bloed zelf dus.
De arts die mijn hand heeft gehecht zei ook dat alcohol bloedverdunnend werkt. Ik zei nl dat ik wel even flink aan de zuip ging tegen de pijn als de verdoving uitwerkt en ze waarschuwde om het niet te overdrijven, want de wond kan dan daardoor makkelijker weer gaan bloeden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb je duidelijke bronnen daarvoor? Niet dat ik je niet geloof, maar ik kan via google geen eenduidig antwoord vinden of het wel of niet bloedverdunnend is. Op alcoholinfo.nl staat bijvoorbeeld van wel, op sites van sommige klinieken en ziekenhuizen ook en op andere weer van niet.
Die site.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:29 schreef Maeghan het volgende:
Wijn bij de supermarkt halen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Farenji het volgende:
Oh en ik ga zeker wel bij de AH een claim indienen. Beetje de fles boobietrappen
Dan nog.. maar een bubbelwijn met een kurkentrekker open maken dat is vragen om ellendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |