abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62011898
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Raissa het volgende:

[..]

We krijgen een héél eigenwijs meisje
Verzoekje aan de modjes: mag het in de op?

En met handjes voor dr gezichtje:
  maandag 29 september 2008 @ 23:08:57 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62011921
Geen idee wat dat contract betreft. Ligt misschien ook aan hoe de zwangerschap verloopt. Vorige zwangerschap moest ik stoppen met 26 weken. Als zoiets weer het geval is zal dat vast ook meespelen. Daarna moeten we het nog hebben over mijn werktijden na mijn verlof. Ik wil tenminste 1 dag minder werken, en eigenlijk ook van de avonddiensten af. Zijn ze vast ook niet blij mee. Als dat niet mogelijk is dan wil ik daar niet eens blijven denk ik. Noah moet nu zo vaak logeren, dat wil ik echt niet met een pasgeboren baby Bovendien worden mijn ouders ook een dagje ouder, en 2 kinderen waarvan 1 kleine baby lijkt me ook wat heftig voor hen.

Ik heb pas eind oktober weer afspraak bij verloskundige. Wou dan vragen hoe en wat met die bekkenpijn. Probeer wel al op mn houding te letten, maar met veel dingen op mijn werk erg lastig. Zo moet ik vaak licht voorover buigen om spullen op tafel te zetten. Je bekken kantelen als je achter een zware kar loopt is ook lastig. En met benen bij elkaar draaien en dan pas uitstappen is in de bus ook lastig. En niet alle stoelen zijn de goede hoogte dat je in een hoek van 90 graden kan zitten. Dat soort dingen vind ik best lastig...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62012372
tjee tex lijkt me best zwaar inderdaad voor je bekken als ik je bewegingen zo lees, misschien heb je wat aan een ondersteunende band van de fysio? kost iets van 30 euro ofzo heb ik veel baat bij gehad. (geen anita belt oid, deze is echt stug) En een afspraak bij de fysio kan je zo maken zonder ha of gyn doorverwijzing, je hoeft dus echt niet te wachten.

Uren aanpassen is altijd lastig maar misschien denken ze wel met je mee? soms verassen bazen je ineens.
Ik ga deze keer geen uren minder oid vragen het is mooi in balans en al met voorbedachte rade maar 2 dagen gaan werken voor als er ooit een 2de kindje zou komen, maar ook ik moet maar afwachten of mijn jaarcontract na het verlof verlengt word. En zo niet dan zoek ik wat anders, maak me er iig niet meer druk over, heeft me vorige keer weinig opgeleverd. Dat was een goede les.

Hier verder misselijk en totaal geen honger gevoel, alles stinkt en smaakt vies maar gelukkig hoef ik niet te spugen. Brood gaat er wel redelijk in en droge toastjes als de misselijkheid op zijn ergst is. Verder weinig last van kwaaltjes ofzo heel anders als bij Isa dus, hoop dat dat zo blijft. Enige wat nu komt is dat ik me met vlagen moe voel, een half uur later is dat weer over echt een soort van dipje.
Als het zo blijft dan teken in ervoor.
Mama van Isa en Ties
  maandag 29 september 2008 @ 23:39:55 #204
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62012965
Echt zo'n Marlieske antwoord moet ik dan abortus plegen. Nee truus je had iets duidelijker of eerlijker moeten wezen naar je schoonzusje toe of iets langer moeten wachten met het vertellen. En ja dat heb ik wel gelezen maar zoals normaal veronderstel je weer wat eer je nadenkt. Dit lost toch je negatieve gevoel op de eerste bevalling niet op althans niet op de manier zoals jij het over laat komen. Maar goed deze discussie is oud en onbegonnen werk want als mensen je er iets over duidelijk willen maken heb je toch een bord voor je harses en ik wens je alle goeds met deze zwangerschap en een hopelijk betere bevalling. Ik ga er in elk geval geen woorden meer aan vuil maken.

Nog even over het prenatal gebeuren ik vind (persoonlijk) dat je een heel verkeerd signaal afgeeft naar je kind toe ongeacht hoe klein ze nu nog is.
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:21:06 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62016314
Raissa, een meisje, wat leuk!
pi_62016460
Wat leuk Raissa, een meisje!!!
en Ienieniemie, gefeliciteerd!!

ik ga een paar dagen op vakantie (laatste vakantie samen ) dus tot over een paar dagen maar weer!
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:44:28 #207
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62016517
Fijne vakantie! Geniet daarvan! Daarna worden de vakanties... eh anders :-)
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:44:34 #208
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62016521
Veel plezier, juttertje!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:50:25 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62016569
José wat fijn dat alle bloedwaardes weer goed waren!! Raissa een meisje, super zeg

Verder Juttertje een hele fijne - laatste met zn tweetjes- vakantie. Probeer er lekker van te genieten.

Verder wel gelezen, maar vergeten....

Gelukkig vandaag maar tot 13:30 uur werken..... en dan twee dagen vrij. Morgen en overmorgen met de babykamer verder. Ow en donderdag moet ik ook alweer naar de verloskundige. Time flies.
Make love, not war ☮
pi_62016694
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:44 schreef Miffy1984 het volgende:
Fijne vakantie! Geniet daarvan! Daarna worden de vakanties... eh anders :-)
hahahaha
mooi gesproken

Maar, ging jij niet bevallen ?!

Kersjes, wat leuk dat je even kwam spieken!
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:45:05 #211
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62017514
Oh jee, weer een hele hoop gelezen, hoop het onthouden te hebben
Raissa, een meisje
Bij José was alles goed bij de VK
Uhm... Diaan gaat morgen weer verder met de babykamer!
Juttertje gaat met vakantie, heerlijk
En Tex sterkte met je bekken

Ik ga straks nog even langs de Gamma, we hadden muurverf te kort, dus dat ga ik even bijhalen dan kan vanavond het laatste muurtje schilderen. Dan komende week nog de deur, radiator en kozijnen en dan is het klaar! Dan kan ik gaan inrichten...
Zaterdag gaan we de commode en kledingkast bij een vriendin ophalen en dan is het kamertje compleet. Vandaag ook nog even een klein busje huren om dit in te vervoeren!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 september 2008 @ 09:46:44 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62017535
goeiemorgen !!

juttertje fijne vakantie!

hier beter geslapen dan welke afgelopen nacht ook, "maar" twee keer uit bed geweest, amper gehoest (terwijl ik groot gedeelte van de nacht op mijn rug gelegen heb), weinig jeuk en vrij kunnen ademen dankzij de neusspray heb nu alleen een beetje hoofdpijn, ik denk te diep geslapen ach ja, een mens kan niet alles heben

fijne dag allemaal en tot vanmiddag/vanavond ergens !!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62018348
Dank jullie wel allemaal!! Nu echt weg...
pi_62018495
Wij zijn weer bij de gyn geweest!
Heerlijk mens, ben er echt blij mee Ukkepuk ligt nu in een stuit, mijn vruchtwater is nog steeds ruim (vindt ze, wel minder erg dan eerst, maar ruim). Gevolg hiervan is dat is uk dus echt niet voel, behalve heel laag onderin (nou dat klopt dan wel met stuit )
Over 2 weken krijgen we weer een uitgebreide opmeet echo en gaan ze alles weer bekijken. En verder blijf ik nu onder controle van de gyn, wat ik zelf wel heel fijn vind moet ik zeggen. We hebben nog even snel met de echo gespiekt, uk was aan het slapen dus weinig actie, maar wel even fijn om te zien.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:44:08 #215
114177 Diaan73
pi_62018695
Fuente wat fijn dat je bij je heerlijke gyn onder controle mag blijven en natuurlijk dat alles goed is. Leuk dat jullie nog even snel met de echo hebben gekeken.

Leuk Marie, nog wel even die kamer showen hè?

DJMO, wat fijn dat je goed hebt geslapen vannacht, dat scheelt toch een heel stuk.
Make love, not war ☮
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:21:05 #216
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62019456
Fijn dat je bij deze gyn mag blijven Fuente, zeker als je nu al zo blij met haar bent. Het voelt gewoon zoveel beter als je een goed gevoel hebt over iemand waarmee je straks waarschijnlijk toch wel een weer heel belangrijke gebeurtenis in je leven moet/mag delen.

Lag Saar eerst ook niet in een stuit of verwar ik de boel weer?

Fijne vakantie Juttertje!

Raissa een meisje

DJMO ik hoop dat je smeerseltje snel helpt! Candida is
Oh en BTW heb je nog steeds zo'n last van je verkoudheid? Ik ga nu voor veel mensen misschien iets ontzettend goors voorstellen maar heb je wel eens van een "nasal shower" of Neti-/Nati-pot gehoord? Dan vul je een potje/flesje/dingetje met een (gewone) zoutoplossing, je houd je hoofd scheef en laat het water de ene kant je neus inlopen en (als het goed is) loopt het er door het andere neusgat weer uit.
Ik had er al eens eerder van gehoord en later zag ik het nog eens Bij Oprah Winfrey *zie hier de slideshow van die aflevering* en *hier* staat een Nederlandse uitleg.
Het klinkt en IS gewoon erg raar (vooral als je het voor het eerst doet ) maar het werkt wel! Ik gebruik het ook (een leeg Zwitsal-shampooflesje) als ik merk dat ik snotterig word en ik heb werkelijk al in tijden geen vol voorhoofd meer gehad!

Ingrid heb je nu nog steeds last van je rug of lees ik het verkeerd? Kun je niet naar een fysio?
(ik mail,pm,dinges je zo nog ff, ook over zondag enzo )

Het is echt erg met me. Ik moest gister werken en normaal doe ik 's ochtends gewoon mijn ding en ga dan rustig naar het werk. Man, man, man, ik was alles kwijt inclusief mezelf Ik stond op een gegeven moment mezelf uit te lachen om mijn chaotische gedoe.
Dit word nog wat zo.. *proest*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62019594
Neti-pot Dat ding werkt echt geweldig, ook als het weer pollentijd is!

Fijn dat je bij de gynaecoloog onder controle mag, Fuente. Ik vind het ook leuk om een positieve noot te lezen tussen alle kwalen en ongemakken. Niet naar bedoeld tegenover de "ongemakkelijke" zwangeren, maar op een gegeven moment is het lastig om nog te reageren
pi_62019899
Net weer bij de VK geweest. Bloeddruk was goed; (130/70). Vingerprikje gehad voor ijzer: nog steeds 6.9 dus ook goed! Ik ben niet aangekomen de afgelopen 3 weken, prima !
En weer hadden de VK en de stagiaire compleet andere ligging in hun hoofd.
Stagiaire: in stuit, met de rug links.
VK: compleet ingedaald, rug rechts.

Ik ga maar uit van de VK, want ik voel het meeste getrappel aan de linkerkant. .
Ze zij ook dat waar ik zondag zo'n last van had, de hele dag harde buiken en erge buikpijn, dat dat de indalingsweeen zijn geweest !! Want, baby ligt volledig ingedaald, en is flink gegroeid de laatste weken. Waar ze baby eerst nog aan de kleine kant vond, vond ze hem/haar nu aan de grote kant!

Anyway, ik ga vanmiddag lekker even tukken, lief moest er al om 04:30 uit vanochtend en ik heb daarna nog ruim een uur wakker gelegen. En als het me lukt qua energie, ga ik straks het plafond van de babykamer verven.

Raissa wat leuk een meisje! Gefeliciteerd!
Marit, ga eens bevallen!
Fuente, fijn dat je bij de gyn blijft!
En verder voor iedereen die het nodig heeft:

[ Bericht 7% gewijzigd door Reinhilde op 30-09-2008 12:09:30 ]
pi_62019948
Die arme stagiaire! Maar ik zou ook lekker de verloskundige geloven. Ingedaald met het koppie naar beneden is toch een stuk prettiger dan in stuit!
pi_62020033
Ja, de vorige keer had ze het ook helemaal mis .
pi_62020124
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:21 schreef Noli. het volgende:

Ingrid heb je nu nog steeds last van je rug of lees ik het verkeerd? Kun je niet naar een fysio?
(ik mail,pm,dinges je zo nog ff, ook over zondag enzo )
Nou, meer van mijn nek/schouder/sleutelbeen. Nu dus 3x per dag 2 paracetamol nemen. Ik heb wel een stuk beter geslapen! Onderrug ook nog wel, maar dat ben ik wel gewend. Kun je toch niet veel aan doen.

Ik wacht met smart op de pm/mail.oid.

Fuente fijn dat je nu onder controle kan blijven bij de gyn. Je wordt goed in de gaten gehouden!

[ Bericht 5% gewijzigd door _Ingrid_ op 30-09-2008 12:03:09 ]
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:12:25 #222
114177 Diaan73
pi_62020430
Reinhilde, ik zou ook van de VK uitgaan.... wel bijzonder verschil trouwens.

Die neti-pot helpt dat ook tegen het niezen? Ik nies heel erg hard en de laatste tijd heel erg veel, vooral 's morgens ligt aan het weer denk ik.
Make love, not war ☮
pi_62020650
Noli, Saartje heeft niet in een stuit gelegen. Maar deze heeft ook nog alle tijd om te draaien. Vond het wel grappig dat mijn eigen gevoel klopt, als ik wat voel, is het helemaal onderin, waa de voetjes zitten
Chaos door zwangerschapshormonen? Klinkt bekend Ik ben blij dat ik niet meer werk hahahaha

Owlet, ik ben er zelf ook echt blij mee. Ik vind het heel jammer dat ik deze uk zo weinig voel, maar zij gaf ook aan dat ik echt gewoon moet bellen voor een CTG als ik geruststelling nodig heb. Juist omdat ik uk zo weinig voel is het moeilijk te bepalen voor mij of het goed of niet goed is. Maar ik voel me echt een stuk blijer en positiever
Hoe gaat het eigenlijk met jou?

Reinhilde, ben je een beetje gerustgesteld nu i.v.m. vroeggeboorte? Ik weet nog van Sara dat indalen echt rot kan voelen, wee-achtig inderdaad..

Ingrid, is fysio niet wat? of een ander kussen in bed?

Ik heb echt nog nooit gehoord van neti-pot, ik vind het eigenlijk nogal eng klinken hahahaha
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62020878
Fuente, ik ben nog niet helemaal gerust gesteld, zeker omdat baby dus al helemaal 'klaar' ligt, en zo heel hard gegroeid is de afgelopen 3 weken. Maar met stressen schiet ik ook niets op, dus ik ga echt proberen me niet meer zo druk te maken en weer te gaan genieten van de zwangerschap...
pi_62021116
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:23 schreef Fuente het volgende:

Owlet, ik ben er zelf ook echt blij mee. Ik vind het heel jammer dat ik deze uk zo weinig voel, maar zij gaf ook aan dat ik echt gewoon moet bellen voor een CTG als ik geruststelling nodig heb. Juist omdat ik uk zo weinig voel is het moeilijk te bepalen voor mij of het goed of niet goed is. Maar ik voel me echt een stuk blijer en positiever
Hoe gaat het eigenlijk met jou?
goed, dank je! Op wat harde buiken na (die verder ook niet vervelend zijn maar alleen een signaal zijn dat ik sommige dingen maar beter even wat rustiger kan doen) voel ik me fitter dan voor de zwangerschap. Heerlijk!
Nog drie avonden studeren en dan kan ik na volgende week lekker thuis blijven. Hopelijk is dan snel de babykamer in orde, dat is nu nog een soort verzamelplaats van alle babyspullen. Het is allemaal in huis maar daar is ook alles mee gezegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')