Verzoekje aan de modjes: mag het in de op?quote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
We krijgen een héél eigenwijs meisje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:44 schreef Miffy1984 het volgende:
Fijne vakantie! Geniet daarvan! Daarna worden de vakanties... eh anders :-)
Nou, meer van mijn nek/schouder/sleutelbeen. Nu dus 3x per dag 2 paracetamol nemen. Ik heb wel een stuk beter geslapen! Onderrug ook nog wel, maar dat ben ik wel gewend. Kun je toch niet veel aan doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:21 schreef Noli. het volgende:
Ingrid heb je nu nog steeds last van je rug of lees ik het verkeerd? Kun je niet naar een fysio?
(ik mail,pm,dinges je zo nog ff, ook over zondag enzo)
goed, dank je! Op wat harde buiken na (die verder ook niet vervelend zijn maar alleen een signaal zijn dat ik sommige dingen maar beter even wat rustiger kan doen) voel ik me fitter dan voor de zwangerschap. Heerlijk!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:23 schreef Fuente het volgende:
Owlet, ik ben er zelf ook echt blij mee. Ik vind het heel jammer dat ik deze uk zo weinig voel, maar zij gaf ook aan dat ik echt gewoon moet bellen voor een CTG als ik geruststelling nodig heb. Juist omdat ik uk zo weinig voel is het moeilijk te bepalen voor mij of het goed of niet goed is. Maar ik voel me echt een stuk blijer en positiever![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jou?
Het is ook niet erg. Maar wel een teken dat je het niet drukker moet makenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Veel harde buiken zijn op zich toch niet erg? Zou niet weten hoe ik het rustiger aan kan doen namelijk.
Ik mag donderdag ook weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:10 schreef cattie het volgende:
Ik mag donderdag weer op controle. Ik ben benieuwd. Hier gaat alles eigenlijk nog boven verwachting goed! Natuurlijk wel wat standaard klachten, maar niets extreems. En morgen weer naar mijn lekkere fysiovoor wat baloefeningen.
Ja, dat is echte en verschil ten opzichte van een eerste zwangerschap! Maar aan de andere kant heb ik ook het gevoel dat het me geestelijk fitter houdt. No móet ik wel fietsen met een peuter achterop en ik móet haar wel tillen. het gaat ook allemaal zo veel sneller dat ik bijna geen tijd heb om stil te staan bij eventuele ongemakjes, er is altijd wel iets te doen met een peuterquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:10 schreef cattie het volgende:
Fijn dat je je energieker voelt dan voor je zwangerschap Owlet! Qua harde buiken, heb jij net als ik dat de zorg voor een peuter er soms ook in hakt? Als Ive een jengeldag heeft en ik veel energie aan hem kwijt ben en met hem loop te sjouwen, merk ik dat direct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |