Behalve als er 6,5 tot 7 jaar tussenzit, ik heb bijna alles weer nieuw "moeten" kopen. Komt ook bij dat een groot gedeelte van Twan al weg is naar mn neefjes... Ach en ik vind het eigenlijk wel leuk, heb nu een hele andere smaak dan toen. Vooral wat aankleding van de babykamer betreft.quote:Op maandag 29 september 2008 15:23 schreef marit1978 het volgende:
dat scheelt echt stukken bij een tweede he ?!
ingrid, allemaal leuke winkels om te slagen!!
Daarom stonden mijn woorden goed nieuws ook tussen ""quote:Op maandag 29 september 2008 15:30 schreef marit1978 het volgende:
ohja Diaan, dat is inderdaad alleen handig bij kleiner leeftijdsverschil ja
Ik zie de controle van vandaag niet als "geen goed nieuws" hoor.. het is gewoon even ontnuchterend als je tóch stiekem zit te hopen op aanstaande-zijnde bevalling.
Ach, waar praten we over. Over 3wkn is de baby er sowieso.
Ik ben alleen al heel gelukkig met nogsteeds redelijke nachten, niet echt verergerende bekkenklachten en het besef dat we het qua opvang met ilse ook deze week weer prima geregeld hebben!
Wat valt er nog te zeuren?
Ohja..het weer ! Laten we het daar eens over hebben
Maffemuts, beterschap, Hopelijk kom je er nu goed doorheen en kun je woensdag gewoon zelf naar de controle!!quote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef Fruppel het volgende:
Maffemuts wat naar dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je snel opknaptt en het dan echt achter de rug hebt!
Net bij de supermarkt vroeg de kassadame hoelang ik zwanger benjoepie, vond het zo leuk dat ze het ondanks mijn beetje dikke (dicht geritste) jas toch mijn buik zag!
Ben meteen weer apetrots op mijn buik!
Onwijs zere rug vandaag dus heb besloten de rest van de dag maar niet veel meer te doen, het scheelt dat ik vrij was vandaag.
Net als Diaan moet ik toch wel toegeven dat ik 5 hele dagen werken best een beetje zwaar vind op het moment.
quote:Op maandag 29 september 2008 16:54 schreef Dakota het volgende:
Verder heb je bij de zeeman op het moment idd erg veel leuk spulik heb er 3 complete outfitjes vandaan gesleept. een grijs en roze pakje (hetzelfde pakje in verschillende maten) Dat bestaat uit een broekje, truitje met een beertje erop die uit sterretjes bestaat en een vestje met capuchon met sterretjes erin. voor 7.99
en een lichtblauw pakje (met rokje) en een vestje.
En je hebt er ook schattige rompertjes op t moment (aangezien ik elk meisjesrompertje van de Hema op t moment al heb
ik haat dat pluizige spul..maar dit beertje is gewoon grijs, stempelachtig en bestaat uit heeeeeel veel kleine sterretjes..beetje stoer dusquote:Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Tja, van beertjes en sterretjes moet je houdenWat ik wel een nadeel vind aan het goedkope spul is dat het zo slecht blijft in de was. Had zelf een serie shirtjes van de Wibra enzo voor de eerste, maar dat is echt na een keer of twee drie wassen al helemaal vaal.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Mibos2 het volgende:
Ieniemienie van de Wibra weet ik het niet want die hebben we hier niet in de buurt maar ik weet wel dat de Zeeman broekjes en shirtjes langer meegaan dan die van de C&A in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |