abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 september 2008 @ 17:07:39 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62027917
ik heb geen rennies in huis marlieske, moet ik morgen even halen. ik heb net een beker drinkbouillon op en dat helpt ook wel iets gelukkig.
even in het kader van: lachen is gezond let goed op wat er bij producten staat
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:11:04 #252
108648 cattie
lieve moeder
pi_62028018
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef marlieske het volgende:
Zweefvliegje wat een mooie echo's! Weet je het geslacht of wilde je dat niet weten (btw ik vraag niet naar het geslacht hoor gewoon nieuwsgierig of jullie het wel weten)

DJMO maagzuur brrrrrr neem snel een rennie en inderdaad minder of stop met de koffie.

Diaan pijn bij de fysio betekent dat ze je op de goede plekken heeft behandelt. Nu even niet fijn maar de komende dagen merk je dat het zijn vruchten af gaat werpen. En ik hoop dat je baas met je mee wil denken om een goede oplossing te vinden, maar dat komt vast wel goed.

Vanmorgen intake gehad bij de vk, was allemaal prima verder niets bijzonders hele tas met leesvoer, badeendjes knuffellapjes enz mee Isa vond het geweldig
Ze vond het een goed idee om naar een andere gyn te gaan in een ander ziekenhuis, mede omdat ze mijn vorige gyn kent en haar ook een ijskonijn vind. Een mannelijke was een verstandige keuze volgens haar
en dat gaan we over 14 dagen bekijken of het gevoel nu wel goed is.
Ze vindt een mannelijke gyn beter dan een vrouwlijke? Raadt ze je dan ook aan om naar een mannelijke vk te gaan?
pi_62028732
Cattie, nee ze denkt dat ik me bij deze man beter op mijn gemak zal voelen als bij de vrouwelijk gyn die ik eerst had, ze kent ze namelijk allebei. Het gaat dus puur om de keuze voor mij persoonlijk.

En bij de vk praktijk waar ik loop heb ik vorige keer ook gelopen en daar ben ik zeer tevreden over, overigens zullen die ook niet bij de bevalling zijn, kom er dus puur voor controles en het praatje.
Mama van Isa en Ties
pi_62028752
@Marlieske, ik wil liever niet weten wat het wordt, dus dat heb ik nog even een verrassing laten blijven. Vooral omdat beide oma's mee waren, dan weet natuurlijk iedereen het direct.
M'n vriend wil het bij nader inzien toch wel graag weten, dus waarschijnlijk gaan we over een aantal weken nog een pretecho doen en ik denk dat we dan wel naar het geslacht vragen.

Als ik jullie allemaal zo lees zie ik dat jullie allemaal druk in de weer zijn de kinderkamers op orde te brengen, leuk hoor! Ons streven is om eind november alles klaar te hebben. De babykamer is aangeschaft, maar deze is nu opgeslagen omdat de slaapkamer nog even goed schoongemaakt en leeggeruimd moet worden.

Diaan en Dakota sterkte met jullie bekkens, hopelijk kan iemand jullie verlichting van de pijn geven want zo schiet het natuurlijk ook niet op!

Verder vliegen er hier termen over het forum waar ik (nog niks) van begrijp..
Zoals dus die harde buiken (als ik het zo lees ben ik blij dat ik daar nog geen "last" van heb gehad) en nu van DJMO Candida.
Even googelen helpt me verder en dat klinkt allemaal niet prettig, bleh.. ook sterkte DJMO!
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:42:38 #255
108648 cattie
lieve moeder
pi_62028925
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:35 schreef marlieske het volgende:
Cattie, nee ze denkt dat ik me bij deze man beter op mijn gemak zal voelen als bij de vrouwelijk gyn die ik eerst had, ze kent ze namelijk allebei. Het gaat dus puur om de keuze voor mij persoonlijk.

En bij de vk praktijk waar ik loop heb ik vorige keer ook gelopen en daar ben ik zeer tevreden over, overigens zullen die ook niet bij de bevalling zijn, kom er dus puur voor controles en het praatje.

Oooh, oke. Je bedoelde deze mannelijke gyn en niet in het algemaan.
pi_62029322
zooooo net terug van de Vk en alles is perfect,meiske ligt exact op schema (nu een buikje van 24cm )

bloeddruk uiteraard oke en volgende week mijn ijzerprikkie.
Daarna moet ik om de 2 weken (morgen ben ik 28 weken)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62029896
Dakota, nu al zo snel weer naar de VK? Ik ben nu pas toe aan elke 2 weken, en ben morgen 32 weken! Vorige keer was 3 weken terug, daarvoor ook 3 weken, daarvoor 4 of 5 weken! Is dat bij elke VK anders?

Fijn dat alles goed is, trouwens!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 september 2008 @ 18:34:21 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62030087
ik vroeg me hetzelfde af Reinhilde, ik ben ook 28weken nu, maar kijk wel wat de arts vrijdag zegt in het ziekenhuis
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 30 september 2008 @ 19:00:26 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62030717
Nou Diaan, zeker wel luisteren hoor naar wat de fysio zegt, dus luisteren naar je lichaam! Rustig aan hoor meis!
Fijn dat alles goed was Dakota en Marlieske!

Vanmorgen de verf in huis gehaald en kwam thuis uit zijn werk dat hij morgen lekker vrij is, zodat hij morgen mooi kan gaan schilderen
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:43:22 #260
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62033711
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:00 schreef Marie79 het volgende:
Nou Diaan, zeker wel luisteren hoor naar wat de fysio zegt, dus luisteren naar je lichaam! Rustig aan hoor meis!
Fijn dat alles goed was Dakota en Marlieske!

Vanmorgen de verf in huis gehaald en kwam thuis uit zijn werk dat hij morgen lekker vrij is, zodat hij morgen mooi kan gaan schilderen
Bedankt voor jullie lieve reacties. Mn werkgever kennende zullen ze niet zo moeilijk doen, kan ook niet omdat het echt puur medisch/lichamelijk is. Ik ga echt proberen rustiger aan te doen, al is het moeilijk is een beetje de aard van het beestje... ik denk dat minder werken al een stuk beter voor me is. Peaceman steunt me ook waar hij kan en ontlast me ook een beetje met Twan. De kast die ik nog wilde afschilderen, ga ik ook niet meer doen maar doet mn vader nu voor me.

Vanmiddag ook nog eens hele erge keelpijn gekregen... zo maar een kop thee en dan lekker naar bed denk ik. Ik heb niet zo'n zin in de griep erbij.

Marie wat fijn dat je morgen vrij is, kan hij mooi gaan schilderen

Dakota, super dat alles weer goed was bij de VK.

Ow ja ik moet na donderdag ook al om de 3 weken gaan komen bij de VK. Ik ben donderdag 25 weken en 4 dagen... Ik moet ook rond 30 weken met anti-D spuitje halen....
Make love, not war ☮
pi_62034683
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:27 schreef Reinhilde het volgende:
Dakota, nu al zo snel weer naar de VK? Ik ben nu pas toe aan elke 2 weken, en ben morgen 32 weken! Vorige keer was 3 weken terug, daarvoor ook 3 weken, daarvoor 4 of 5 weken! Is dat bij elke VK anders?

Fijn dat alles goed is, trouwens!
vanaf week 30/31 om de 2 weken.
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 september 2008 @ 21:37:47 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62035412
ik heb mijn oude kaart er eens bij gepakt, maar ik hoefde pas vanaf 28 weken om de drie weken, week 36 kreeg ik een 2 weekse afspraak, en vanaf week 38 wekelijks.. dat is dan toch wel veranderd, of ligt dat gewoon aan het ziekenhuis/vk waar je controles krijgt??

dinsdag 30 september 2008 @ 21:57:54 #263
108648 cattie
lieve moeder
pi_62036081
Volgens mij is het standaard 8,12,16,20,24,27,30,32,34,36,38,39,40. Maar soms komt het anders uit (ik heb nu 8,12,17,21,25) en sommigen wijken af. Toen bij mijn vorige zwangerschap het op het einde goed ging en er niets bijzonders was, ben ik om de 2 weken blijven gaan, 38, 40, 42. Ik ben bevallen op de dag dat ik de laatste afspraak had staan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 september 2008 @ 22:00:46 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62036181
ik geloof wel, ook afgaande op mijn oude kaart, dat ik dat eerste ritme had cattie, ik beviel toen ook op de dag van de laatste afspraak en t was ook de uitgerekende datum .. ik zei nog tegen die miep aan mijn bed (was nog geen arts of vk) dat ze mijn afspraak moest cancelen

pi_62037678
Ik moet nu om de 3 weken heen. (15 oktober mag ik weer)
Ik klop vast af, maar het gaat beter met mn nek/schouder!
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:59:39 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62038044
Ik heb het alweer helemaal gehad met mijn werk! Weer zoveel pijn vandaag, geen 5 minuten kunnen zitten, geen avondeten gehad
Tot overmaat van ramp de bus gemist en toen ik daarna ook nog de andere bus had gemist barste ik in huilen uit op de bushalte Ik zie het eventjes helemaal niet meer zitten met dat stomme werk. En als zij hun best niet voor mij doen, waarom zou ik dan nog mn best doen voor hun?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62038149
Diaan wat rot zeg... hopelijk gaat het snel wat beter met je... en goed naar je lichaam luisteren, he?

Raissa & Zweefvliegje, wat een mooie echo's... leuk om te zien altijd weer... super!

Kan verder even niet bijlezen (moet hoognodig naar bed... ben super moe), maar even voor iedereen gewoon een ...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_62039621
Tjee Tex, jij hebt een *piep* dag gehad zeg.
Ik zou toch eens met je werkgever gaan praten zo kan het ook niet wel dan?
Mama van Isa en Ties
pi_62040070
Vandaag had ik de eerste echo; ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Echter was het vruchtje niet te zien Wel het vruchtzakje en de dooier maar meer niet, ook niet na lang zoeken.
Volgende week heb ik weer een echo om te zien of er dan wel een vruchtje te zien is. Tevens werd ik gewaarschuwd dat ik een miskraam kan krijgen en dat ik naar de SEH moet als ik te heftig vloei.

Ik voel me zo rot; het kostte zoveel moeite óm zwanger te raken (MMM), we waren zo blij en dan nu dit nieuws. Ik probeer positief te blijven maar eigenlijk voel ik me hartstikke verdrietig en onzeker. Ik wil dit kindje niet kwijt!
pi_62040102
Kinderwens maar 6 weken is toch ook nog heel vroeg voor een echo, normaal is er dan toch ook vaak nog geen kloppend hartje ofzo te zien? En misschien ben je wel korter zwanger als gedacht?
Ik hoop echt dat de volgende echo het tegendeel bewijst en dat je kindje het goed maakt.
Mama van Isa en Ties
pi_62040298
Oh lieve kinderwens!
Ik hoop zo dat je volgende week een goeie echo hebt!
Sterkte deze week..

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62040378
Ik ben zwanger geraakt middels IUI, op 31 augustus was de inseminatie en toen had ik mijn eisprong al gehad...dus 6 weken klopt wel denk ik. Volgens de arts was het 6 weken en 3 dagen. Het protocol in het ziekenhuis is dat echo's met 6 en 8 weken worden gemaakt omdat de zwangerschappen niet spontaan zijn ontstaan en omdat er medicatie is gebruikt (hormonen voor eisprong etc). Bij de 6 weken echo wordt er gekeken of er een vruchtje in het vruchtzakje zit en of het geen bb zwangerschap is. Een hartje is dan idd nog niet te horen. Het was ook een vaginale echo trouwens.

Nou ja ik moest het even kwijt, ondanks dat ik sterk en positief probeer te zijn/denken, hakt het er nu even in. Ik hoop dat het kindje in wording gewoon verstoppertje speelde vandaag en dat er volgende week wel een vruchtje te zien is.

Tis gewoon dat de arts meteen begon over een miskraam en de eerste hulp, dat heeft me wel bang gemaakt.
pi_62040603
Daar kan ik me iets bij voorstellen Kinderwens dat is niet een reactie die je wilt horen van een arts en al wat er daarna nog aan positiefs gezegd word helpt dan ook niet meer, ik duim en bid voor jullie mee.
Ik wens je veel sterkte met het wachten dit zal vast een enorm lange week voor jullie worden,
ik hoop dat je toch een beetje kan slapen vannacht
Mama van Isa en Ties
pi_62041326
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:15 schreef Kinderwens het volgende:
Vandaag had ik de eerste echo; ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Echter was het vruchtje niet te zien Wel het vruchtzakje en de dooier maar meer niet, ook niet na lang zoeken.
Volgende week heb ik weer een echo om te zien of er dan wel een vruchtje te zien is. Tevens werd ik gewaarschuwd dat ik een miskraam kan krijgen en dat ik naar de SEH moet als ik te heftig vloei.

Ik voel me zo rot; het kostte zoveel moeite óm zwanger te raken (MMM), we waren zo blij en dan nu dit nieuws. Ik probeer positief te blijven maar eigenlijk voel ik me hartstikke verdrietig en onzeker. Ik wil dit kindje niet kwijt!

Ik had een echo met 7 weken en 3 dagen en toen was er alleen een dooiertje te zien (zonder hartactiviteit) meestal is er nog niets te zien met 5/6 weken.. iig succes
wanna rub mah puppeh?!
pi_62041334
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:37 schreef DJMO het volgende:
ik heb mijn oude kaart er eens bij gepakt, maar ik hoefde pas vanaf 28 weken om de drie weken, week 36 kreeg ik een 2 weekse afspraak, en vanaf week 38 wekelijks.. dat is dan toch wel veranderd, of ligt dat gewoon aan het ziekenhuis/vk waar je controles krijgt??
blijkbaar anders nu..
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 07:13:08 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_62042107
kinderwens, ik hoop dat alles goed is, wat rot en moeilijk zeg.
stormy waters...
sailin'
pi_62042173
Kinderwens, wat naar... Het is wel echt een grensgebied meis, ik duim dat je de volgende keer toch een mooie echo hebt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62042273
Kinderwens wat naar, ik hoop ook dat je volgende week gewoon een goede echo hebt!
pi_62042460
Kinderwens wat naar inderdaad, positief blijven denken!

Ik heb gister ook mijn 20 weken echo gehad!!
Dat wat we konden zien was goed want eigenlijk moesten we de maag nog zien en het gezichtje, maar onze kleine was erg koppig en wilde niet op een andere manier gaan liggen. Na wat geduw aan mijn buik bleef ie volhouden, ik draai niet
Na 5 keer duwen hebben we het opgegeven. Dus volgende week donderdag moet ik weer terug om de rest te bekijken, als ie dan gedraaid is.........
Geslacht weten we wel (ook met moeite).
We hebben dus een koppig kindje gemaakt.....dat voor de rest wel gezond is!!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:13:29 #280
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62042478
kinderwens mijn duimen draaien. Die onzekerheid is hartstikke moeilijk. Ik hoop dat de week voorbij vliegt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62042496
Kinderwens, ik wil je even een hart onder de riem steken. Ik had ook hele vroege echo's met 6 weken i.v.m. mijn suikerziekte en bij ons was er met 6 weken ook niks te zien. Ook wij werden voorbereid op een miskraam, maar gelukkig was er een week later een hartje en vruchtje te zien. Ik wil je geen valse hoop geven, maar houd de moed er nog even in (ook al weet ik dat dat heel moeilijk is). Sterkte de komende week .
And so the lion fell in love with the lamb
pi_62042573
Koningin... je schrijft 'ie......
pi_62042617
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 08:20 schreef Reinhilde het volgende:
Koningin... je schrijft 'ie......
Je bent net mijn broer
Die denkt ook bij ieder woordje wat ik gebruik te weten wat het wordt...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:26:57 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62042667
Kinderwens, wat een rotnieuws zeg... Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch alsnog goed zit!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:42:16 #285
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62042898
Kindereens wat rot... Ik duim mee dat er volgende week gewoon een vruchtje te zien is! Sterkte met wachten...

Koningin wat een eigenwijs! Op zich wel leuk dat jullie volgende week nog een keer naar jullie kindje mogen spieken
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 oktober 2008 @ 08:59:59 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62043153
sterkte kinderwens

fijn dat alles goed koiningin en leuk dat je weet wat het is

ik heb redelijk geslapen, maar blijf verkouden ondanks de medicijnen en werd dus met (lichte) hoofdpijn wakker en een verstopte neus. wel slaap ik beter en heb ik minder last van mijn rug/schouder. net als ingrid dus fijn meis dat het minder is geworden.

vandaag moeten we naar de gemeente, en volgende week ga ik de papieren aanvragen om (gratis) te trouwen wel eng ineens, komt wel heel dichtbij nu dat ik ineens mijn eigen achternaam afleg en voortaan officieel als Mevrouw ... door het leven ga.. (terwijl ik altijd antihuwelijk ben geweest) ik zal me nog veel vergissen denk ik

woensdag 1 oktober 2008 @ 09:15:47 #287
114177 Diaan73
pi_62043385
Tex wat een akelige dag heb je gehad zeg, maar je kunt die pauze en avondeten gewoon eisen hoor. Dan moet de rest maar even wachten.... ik weet het, lastig om te zeggen maar wel gewoon doen hoor.

Kinderwens, wat schrikken zeg. Ik hoop voor jullie op een mooie echo volgende week. Ik vind 6 weken trouwens ook wel erg vroeg voor een echo. Bij ons was hij ook later en ik heb ook IUI gehad. TOch vreemd hoe elk ziekenhuis het anders doet.

Koningin geweldig dat jullie kind gezond is en leuk dat je volgende week weer mag Als hij/zij nu al eigenwijs is, wordt dat nog wat voor de toekomst.

Mijn vader is boven aan het sausen en ik mag/kan niet helpen. Ga straks wel even kijken ....
Make love, not war ☮
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:19:04 #288
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62043451
Sterkte kinderwens! Vreselijk dat wachten nu. Ik zal ook duimen.

Nou straks om 12.00 uur toch weer naar de vk he! Vorige week hoopte ik nog deze afspraak niet te halen :-) Maarja.. is ook wel erg voorbarig allemaal.. ik ben tot slot nog niet overtijd.
Ik hoop echt dat hij besluit snel te komen, ik vind het vanaf nu 'altijd' een beetje eng worden. Hij beweegt niet zoveel meer en het wordt toch steeds minder voor ze in de buik. Ik vind na 42 weken inleiden (mocht dat nodig zijn) dan ook wel een beetje lang. Mijn zoontje was destijds een week te laat en die had al zo'n droge huid!! zo zielig. Zal het er straks is over hebben met de vk.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_62043500
Miffy!
ik zag je naam staan en dacht.. die is begonnen!
maar nee,lekker gewoon naar de controle dus
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:23:01 #290
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62043512
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Tex wat een akelige dag heb je gehad zeg, maar je kunt die pauze en avondeten gewoon eisen hoor. Dan moet de rest maar even wachten.... ik weet het, lastig om te zeggen maar wel gewoon doen hoor.
Het vervelende daarvan is dat mijn collega's dan alleen maar harder moeten werken. Want er is vaak gewoon echt geen tijd. Maar ja, zo hou ik het ook niet lang vol natuurlijk
©Dumbo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:37:11 #291
197301 Miffy1984
pi_62043738
Haha, en jij ook al niet Marit! Nou zal leuk zijn als we het dan op dezelfde dag proberen :-)
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:46:05 #292
114177 Diaan73
pi_62043917
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:23 schreef texelonia het volgende:

[..]

Het vervelende daarvan is dat mijn collega's dan alleen maar harder moeten werken. Want er is vaak gewoon echt geen tijd. Maar ja, zo hou ik het ook niet lang vol natuurlijk
Nee precies... en dan loop je ook veel meer het risico dat je helemaal uitvalt en daar zit jij maar ook je baas natuurlijk niet op te wachten.... zijn ze nog verder van huis.
Make love, not war ☮
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:46:36 #293
114177 Diaan73
pi_62043925
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef Miffy1984 het volgende:
Haha, en jij ook al niet Marit! Nou zal leuk zijn als we het dan op dezelfde dag proberen :-)
Jaaaaa en datumtweeling zou leuk zijn
Make love, not war ☮
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:47:19 #294
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62043945
Kinderwens, wat ontzettend naar en spannend! Ik hoop op goed nieuws voor jullie, sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:08:23 #295
197301 Miffy1984
pi_62044417
Mijn gevoel zegt al een tijdje 04 oktober (heeeeeeel veel verjaardagen van bekenden/familie op die dag en natuurlijk dierendag :-)) En aangezien Marit dan is uitgerekend....
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:16:47 #296
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62044580
Kinderwens ik duim voor je hoor, en sterkte deze week

Tex, kun je niet met je baas gaan praten dat je toch echt je pauzes nodig hebt omdat je het anders niet meer trekt met werken? (ik neem aan dat hij liever ziet dat je wat langer door kan werken dan dat je straks heel snel in de ziektewet zit)

Koningin een eigenwijs kindje, dat wordt nog wat

Diaan, dat gaat de goede kant op! Je vader lekker aan de klus en jij relaxen
Hier is nog niet aan de klus want we zijn nu ong. een kwartiertje ons bed uit denk ik...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62044772
Oh trouwens, ik heb de baby vannacht heel goed gevoeld! Mijn blaas is ernstig mishandeld, ik heb de WC vaak gezien maar ik vind het wel een lief idee dan ik nu het hoofdje van uk kan aaien aan de bovenkant van m;n buik
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62044932
Kinderwens, wat schrikken. Ik duim heel hard mee dat er volgende week een goede echo is voor jou!

Koningin, eigenwijze kindjes zijn heul lief hoor. We hebben hier ook zo'n exemplaar en ook buiten de buik behoorlijk eigenwijs .
Fake it till you make it...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:36:23 #299
114177 Diaan73
pi_62045038
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef Marie79 het volgende:
Kinderwens ik duim voor je hoor, en sterkte deze week

Diaan, dat gaat de goede kant op! Je vader lekker aan de klus en jij relaxen
Hier is nog niet aan de klus want we zijn nu ong. een kwartiertje ons bed uit denk ik...
Tja buiten het feit dat ik ook niet (meer) mag, kan ik ook niet helpen... hij doet dat het liefst alleen. Morgen ga ik wel helpen met behangen omdat dat op patroon moet en dat vindt hij maar niets. detail: mn vader is schilder/behanger...
Make love, not war ☮
pi_62045235
Kinderwens, ook hier draaien de duimen. Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')