Ze vindt een mannelijke gyn beter dan een vrouwlijke?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef marlieske het volgende:
Zweefvliegje wat een mooie echo's! Weet je het geslacht of wilde je dat niet weten (btw ik vraag niet naar het geslacht hoor gewoon nieuwsgierig of jullie het wel weten)
DJMO maagzuur brrrrrr neem snel een rennie en inderdaad minder of stop met de koffie.
Diaan pijn bij de fysio betekent dat ze je op de goede plekken heeft behandelt. Nu even niet fijn maar de komende dagen merk je dat het zijn vruchten af gaat werpen. En ik hoop dat je baas met je mee wil denken om een goede oplossing te vinden, maar dat komt vast wel goed.
Vanmorgen intake gehad bij de vk, was allemaal prima verder niets bijzonders hele tas met leesvoer, badeendjes knuffellapjes enz mee Isa vond het geweldig![]()
Ze vond het een goed idee om naar een andere gyn te gaan in een ander ziekenhuis, mede omdat ze mijn vorige gyn kent en haar ook een ijskonijn vind. Een mannelijke was een verstandige keuze volgens haar![]()
en dat gaan we over 14 dagen bekijken of het gevoel nu wel goed is.
Oooh, oke. Je bedoelde deze mannelijke gyn en niet in het algemaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:35 schreef marlieske het volgende:
Cattie, nee ze denkt dat ik me bij deze man beter op mijn gemak zal voelen als bij de vrouwelijk gyn die ik eerst had, ze kent ze namelijk allebei. Het gaat dus puur om de keuze voor mij persoonlijk.
En bij de vk praktijk waar ik loop heb ik vorige keer ook gelopen en daar ben ik zeer tevreden over, overigens zullen die ook niet bij de bevalling zijn, kom er dus puur voor controles en het praatje.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Mn werkgever kennende zullen ze niet zo moeilijk doen, kan ook niet omdat het echt puur medisch/lichamelijk is. Ik ga echt proberen rustiger aan te doen, al is het moeilijk is een beetje de aard van het beestje... ik denk dat minder werken al een stuk beter voor me is. Peaceman steunt me ook waar hij kan en ontlast me ook een beetje met Twan. De kast die ik nog wilde afschilderen, ga ik ook niet meer doen maar doet mn vader nu voor me.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:00 schreef Marie79 het volgende:
Nou Diaan, zeker wel luisteren hoor naar wat de fysio zegt, dus luisteren naar je lichaam! Rustig aan hoor meis!![]()
Fijn dat alles goed was Dakota en Marlieske!
Vanmorgen de verf in huis gehaald enkwam thuis uit zijn werk dat hij morgen lekker vrij is, zodat hij morgen mooi kan gaan schilderen
vanaf week 30/31 om de 2 weken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:27 schreef Reinhilde het volgende:
Dakota, nu al zo snel weer naar de VK? Ik ben nu pas toe aan elke 2 weken, en ben morgen 32 weken! Vorige keer was 3 weken terug, daarvoor ook 3 weken, daarvoor 4 of 5 weken! Is dat bij elke VK anders?
Fijn dat alles goed is, trouwens!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:15 schreef Kinderwens het volgende:
Vandaag had ik de eerste echo; ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Echter was het vruchtje niet te zienWel het vruchtzakje en de dooier maar meer niet, ook niet na lang zoeken.
Volgende week heb ik weer een echo om te zien of er dan wel een vruchtje te zien is. Tevens werd ik gewaarschuwd dat ik een miskraam kan krijgen en dat ik naar de SEH moet als ik te heftig vloei.
Ik voel me zo rot; het kostte zoveel moeite óm zwanger te raken (MMM), we waren zo blij en dan nu dit nieuws. Ik probeer positief te blijven maar eigenlijk voel ik me hartstikke verdrietig en onzeker. Ik wil dit kindje niet kwijt!
blijkbaar anders nu..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:37 schreef DJMO het volgende:
ik heb mijn oude kaart er eens bij gepakt, maar ik hoefde pas vanaf 28 weken om de drie weken, week 36 kreeg ik een 2 weekse afspraak, en vanaf week 38 wekelijks.. dat is dan toch wel veranderd, of ligt dat gewoon aan het ziekenhuis/vk waar je controles krijgt??
Je bent net mijn broerquote:
Het vervelende daarvan is dat mijn collega's dan alleen maar harder moeten werken. Want er is vaak gewoon echt geen tijd. Maar ja, zo hou ik het ook niet lang vol natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Tex wat een akelige dag heb je gehad zeg, maar je kunt die pauze en avondeten gewoon eisen hoor. Dan moet de rest maar even wachten.... ik weet het, lastig om te zeggen maar wel gewoon doen hoor.
Nee precies... en dan loop je ook veel meer het risico dat je helemaal uitvalt en daar zit jij maar ook je baas natuurlijk niet op te wachten.... zijn ze nog verder van huis.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het vervelende daarvan is dat mijn collega's dan alleen maar harder moeten werken. Want er is vaak gewoon echt geen tijd. Maar ja, zo hou ik het ook niet lang vol natuurlijk
Jaaaaa en datumtweeling zou leuk zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef Miffy1984 het volgende:
Haha, en jij ook al niet Marit! Nou zal leuk zijn als we het dan op dezelfde dag proberen :-)
Tja buiten het feit dat ik ook niet (meer) mag, kan ik ook niet helpen... hij doet dat het liefst alleen. Morgen ga ik wel helpen met behangen omdat dat op patroon moet en dat vindt hij maar niets. detail: mn vader is schilder/behanger...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef Marie79 het volgende:
Kinderwens ik duim voor je hoor, en sterkte deze week![]()
Diaan, dat gaat de goede kant op! Je vader lekker aan de klus en jij relaxen![]()
Hier isnog niet aan de klus want we zijn nu ong. een kwartiertje ons bed uit denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |