Je bent net mijn broerquote:
Het vervelende daarvan is dat mijn collega's dan alleen maar harder moeten werken. Want er is vaak gewoon echt geen tijd. Maar ja, zo hou ik het ook niet lang vol natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Tex wat een akelige dag heb je gehad zeg, maar je kunt die pauze en avondeten gewoon eisen hoor. Dan moet de rest maar even wachten.... ik weet het, lastig om te zeggen maar wel gewoon doen hoor.
Nee precies... en dan loop je ook veel meer het risico dat je helemaal uitvalt en daar zit jij maar ook je baas natuurlijk niet op te wachten.... zijn ze nog verder van huis.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het vervelende daarvan is dat mijn collega's dan alleen maar harder moeten werken. Want er is vaak gewoon echt geen tijd. Maar ja, zo hou ik het ook niet lang vol natuurlijk
Jaaaaa en datumtweeling zou leuk zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef Miffy1984 het volgende:
Haha, en jij ook al niet Marit! Nou zal leuk zijn als we het dan op dezelfde dag proberen :-)
Tja buiten het feit dat ik ook niet (meer) mag, kan ik ook niet helpen... hij doet dat het liefst alleen. Morgen ga ik wel helpen met behangen omdat dat op patroon moet en dat vindt hij maar niets. detail: mn vader is schilder/behanger...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef Marie79 het volgende:
Kinderwens ik duim voor je hoor, en sterkte deze week![]()
Diaan, dat gaat de goede kant op! Je vader lekker aan de klus en jij relaxen![]()
Hier isnog niet aan de klus want we zijn nu ong. een kwartiertje ons bed uit denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |