abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61939699
Welkom in deel 5!

Vorige delen
Canada
Canada - deel 2
Canada - deel 3
Canada Deel 4! 574 days and counting!

Vaste gasten:
tevebe
Koploperkopper
Irrem
WooZ

Maar de rest is ook welkom
pi_61939726
Fipo!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_61939767
Ik heb mezelf overtroffen met de OP.
Om toch maar een beetje OT te zijn.. ik kreeg vandaag een aanbieding van Brussel naar Toronto tot 31december voor 200euro + taxes. Nadeel: een TA moet mee en ik ben dan introduce.
pi_61939818
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:31 schreef tevebe het volgende:
Ik heb mezelf overtroffen met de OP.
Om toch maar een beetje OT te zijn.. ik kreeg vandaag een aanbieding van Brussel naar Toronto tot 31december voor 200euro + taxes. Nadeel: een TA moet mee en ik ben dan introduce.
200?

Dan nog even voor 200 CAD een binnenlandse vlucht naar Vancouver pakken.

Wat is een TA?

OP ziet er goed uit, niet teveel gedoe, eenduidige en simpel.
pi_61939872
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:32 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

200?

Dan nog even voor 200 CAD een binnenlandse vlucht naar Vancouver pakken.

Wat is een TA?

OP ziet er goed uit, niet teveel gedoe, eenduidige en simpel.
Ja, TA is TravelAgent en die krijgen ziekelijke aanbiedingen waarvan een introduce ook soms kan profiteren. Laatst kreeg ik een aanbieding naar Curacao voor 325 incl taxes. Alleen niet geldig in de herfstvakantie en ik heb alleen dan tijd
pi_61940014
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:35 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja, TA is TravelAgent en die krijgen ziekelijke aanbiedingen waarvan een introduce ook soms kan profiteren. Laatst kreeg ik een aanbieding naar Curacao voor 325 incl taxes. Alleen niet geldig in de herfstvakantie en ik heb alleen dan tijd
Neem je gewoon ATV dagen op toch?

Maar dat zijn best leuke kortinkjes. Dat zijn wel de grote voordelen van in de reis- en luchtvaartindustrie werken. Ken iemand waarvan z'n moeder stewardess is, die vliegt ook overal en nergens naartoe voor 20 euro bij wijze van spreken in Business/First class als er nog plek beschikbaar is.
pi_61940122
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:41 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Neem je gewoon ATV dagen op toch?

Maar dat zijn best leuke kortinkjes. Dat zijn wel de grote voordelen van in de reis- en luchtvaartindustrie werken. Ken iemand waarvan z'n moeder stewardess is, die vliegt ook overal en nergens naartoe voor 20 euro bij wijze van spreken in Business/First class als er nog plek beschikbaar is.
Ja alleen die gast is al zo'n beetje altijd in het buitenland Maar het heeft zeker z'n voordelen ja. Mss moet ik ook maar de overstap maken naar de reis-luchtvaartbranche. Al is het maar voor die stewardessen.
pi_61944382
Mwah, die stewardessen zijn tegenwoordig niet eens MILF meer hoor. Daar hoef je het niet voor te doen.
pi_61944474
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Mwah, die stewardessen zijn tegenwoordig niet eens MILF meer hoor. Daar hoef je het niet voor te doen.
Daar gaat mn kans om lid te worden van de Mile High Club
pi_61944545
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:41 schreef tevebe het volgende:

[..]

Daar gaat mn kans om lid te worden van de Mile High Club
Alcohol schijnt een groter effect te hebben op cabinedruk hoogte.

Slechts een tip.
pi_61944849
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:44 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Alcohol schijnt een groter effect te hebben op cabinedruk hoogte.

Slechts een tip.
En anders zeggen ze met GHB ook geen nee

Ontopic: Hoe zit het eigenlijk met al die voeten die zijn gevonden de laatste maanden? Is er een vriend van Robert Pickton actief?
pi_61950710
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:59 schreef tevebe het volgende:

[..]

En anders zeggen ze met GHB ook geen nee O-)

Ontopic: Hoe zit het eigenlijk met al die voeten die zijn gevonden de laatste maanden? Is er een vriend van Robert Pickton actief?
_O-

Was toch laatst iets bekend over geworden? Ben het alleen weer vergeten. :') Misschien dat ik me het verbeeld.

Wat is het trouwens steenkoud buiten.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
SERVICE        FROM                TO                     DEPART  ARRIVE
-------------- ------------------- --------------------- -------- -------
KLM ROYAL DUTCH AIRLI - KL 681
THU 27SEP      AMSTERDAM NL        VANCOUVER BC           1530     1615
               SCHIPHOL            INTL
NON STOP                           TERMINAL M             DURATION 9:45
               RESERVATION CONFIRMED - V ECONOMY
               ON BOARD: MEAL/SNACK
               EQUIPMENT:BOEING (DOUGLAS) MD-11

Vorig jaar was deze dag leuker. ;(
pi_61950811
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Was toch laatst iets bekend over geworden? Ben het alleen weer vergeten. Misschien dat ik me het verbeeld.

Wat is het trouwens steenkoud buiten.
[ code verwijderd ]

Vorig jaar was deze dag leuker.
Koud? Het zonnetje schijnt! Het is rond de 20 graden hier. Achja, het zonnige zuiden

Vorig jaar had ik net voor het eerst het noorderlicht gezien! Dat is echt heel mooi om te zien. Jammer dat het maar bij 1x was. gebleven Ik was trouwens vorig jaar in Dawson City. Ik werkte daar op een boerderij en om op die boerderij te komen moest je 2x een kano nemen over de rivier. Toen vond ik -12 al koud
pi_61950906
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:48 schreef tevebe het volgende:

[..]

Koud? Het zonnetje schijnt! Het is rond de 20 graden hier. Achja, het zonnige zuiden

Vorig jaar had ik net voor het eerst het noorderlicht gezien! Dat is echt heel mooi om te zien. Jammer dat het maar bij 1x was. gebleven Ik was trouwens vorig jaar in Dawson City. Ik werkte daar op een boerderij en om op die boerderij te komen moest je 2x een kano nemen over de rivier. Toen vond ik -12 al koud
Doe mij dat zonnige zuiden eens. Toen ik vanmorgen hier in de auto stapte was het 8 graden.

Noorderlicht zal allemaal wel prachtig zijn enzo, maar -12 daarvoor trotseren gaat me te ver, ik kijk er wel naar op TV.

Huis weer tip top in orde trouwens?
pi_61951042
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:54 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Doe mij dat zonnige zuiden eens. Toen ik vanmorgen hier in de auto stapte was het 8 graden.

Noorderlicht zal allemaal wel prachtig zijn enzo, maar -12 daarvoor trotseren gaat me te ver, ik kijk er wel naar op TV.

Huis weer tip top in orde trouwens?
Whehe hier strakblauwe lucht!

Vergeet niet dat de kou daar anders is he Al was het toen de eerste keer dat ik -12 meemaakte en ik vond het ijskoud! Later wen je eraan. Ik baal er nog steeds van dat ik geen goede foto had kunnen maken. Mss had ik toch maar de beschrijving moeten doorlezen ipv gewoon wat knopjes proberen

Huis ziet er weer mooi uit. M'n zus is langsgekomen om mee te helpen
  Moderator zaterdag 27 september 2008 @ 14:07:01 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_61951080
Hierbij een 'doorbreek tevebe en koploperkopper bilateraal gesprek'-post. Ik denk dat ik de drukte van de Olympische Spelen 2010 niet fysiek ga meemaken, maar dit topic wil ik wel blijven volgen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_61951170
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Hierbij een 'doorbreek tevebe en koploperkopper bilateraal gesprek'-post. Ik denk dat ik de drukte van de Olympische Spelen 2010 niet fysiek ga meemaken, maar dit topic wil ik wel blijven volgen.
Kaartjes gaan volgende week vrijdag de verkoop in. Hopelijk weten niet teveel mensen dat. Dan is de kans groter dat ik kaartjes kan krijgen De Oval is al klaar en er wordt momenteel flink gewerkt aan het olympisch dorp.
pi_61952495
verhuizen verhuizen verhuize

net in het zwembad gelegen bij m'n ouders, nu ff te drogen in de zon
pi_61953715
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef tevebe het volgende:

[..]

Kaartjes gaan volgende week vrijdag de verkoop in. Hopelijk weten niet teveel mensen dat. Dan is de kans groter dat ik kaartjes kan krijgen De Oval is al klaar en er wordt momenteel flink gewerkt aan het olympisch dorp.
Ik zou het schaatsen daar echt wel willen zien, heb nog wel wat adresjes in Vancouver waar ik kan verblijven Ik vermoed dat de kaartjes voor het hockey wel snel weg zullen zijn.
pi_61978021
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:04 schreef tevebe het volgende:

[..]

Whehe hier strakblauwe lucht!

Vergeet niet dat de kou daar anders is he Al was het toen de eerste keer dat ik -12 meemaakte en ik vond het ijskoud! Later wen je eraan. Ik baal er nog steeds van dat ik geen goede foto had kunnen maken. Mss had ik toch maar de beschrijving moeten doorlezen ipv gewoon wat knopjes proberen

Huis ziet er weer mooi uit. M'n zus is langsgekomen om mee te helpen
Alles waar ik een jas bij aan moet is te koud.

Zo te zien heeft de rest ons ook weer gevonden. !
pi_61978414
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik zou het schaatsen daar echt wel willen zien, heb nog wel wat adresjes in Vancouver waar ik kan verblijven Ik vermoed dat de kaartjes voor het hockey wel snel weg zullen zijn.
De kaartjes gaan niet op 'first come first serve' basis. Dat is wel fijner, maar er willen zoveel mensen kaartjes dat ik de kans klein acht dat ik eraan kom.
Oh en ik heb een slaapplaats in North Van en Whistler
pi_62146953
Iemand al zijn/haar aanvraag ingediend voor de Spelen?
pi_62148064
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:26 schreef tevebe het volgende:
Iemand al zijn/haar aanvraag ingediend voor de Spelen?
Bedoel je voor kaartjes?
pi_62148215
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:20 schreef Irrem het volgende:

[..]

Bedoel je voor kaartjes?
Oh had m'n zin weer ns niet afgemaakt, maar ik bedoel idd voor de kaartjes. De 1e ronde duurt tot 11 november meen ik.
pi_62148368
TVP.
“The court rejected our request for forensic tests and exhumation!"
pi_62154176
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:29 schreef tevebe het volgende:

[..]

Oh had m'n zin weer ns niet afgemaakt, maar ik bedoel idd voor de kaartjes. De 1e ronde duurt tot 11 november meen ik.
Ik zit te twijfelen of ik het ga doen. Nog even over nadenken.
pi_62154606
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:13 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik zit te twijfelen of ik het ga doen. Nog even over nadenken.
Je hebt nog even, maar er staat nog niks op de site van de ticketpartner in Nederland. Morgen een mailtje sturen. Kijken of ik aan alle kaartjes kan komen die op mijn verlanglijstje staan. Ik ga er echter niet van uit..
pi_62208616
Wow, da's trouwens wel duur! Zit erover na te denken om naar het schaatsen te gaan maar moet je toch wel minstens $95 dollar voor neer leggen, als ik het goed heb bekeken.
pi_62209070
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:29 schreef Irrem het volgende:
Wow, da's trouwens wel duur! Zit erover na te denken om naar het schaatsen te gaan maar moet je toch wel minstens $95 dollar voor neer leggen, als ik het goed heb bekeken.
Ja en dan heb je ook nog 'mindere' plaatsen. En het is of mannen of vrouwen
pi_62217521
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:46 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja en dan heb je ook nog 'mindere' plaatsen. En het is of mannen of vrouwen
De keuze tussen mannen en vrouwen is snel gemaakt, vind mannen leuke om te volgen, en dat worden dus echt de lange afstanden, geen sprint. Vaak zijn de mindere plaatsen ook niet echt heel erg, is er ergens een plattegrond ofzo.

Natuurlijk moet ik ook even de prijzen van de vluchten checken want die zullen ook wel omhoog schieten.
pi_62236427
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:58 schreef Irrem het volgende:

[..]

De keuze tussen mannen en vrouwen is snel gemaakt, vind mannen leuke om te volgen, en dat worden dus echt de lange afstanden, geen sprint. Vaak zijn de mindere plaatsen ook niet echt heel erg, is er ergens een plattegrond ofzo.

Natuurlijk moet ik ook even de prijzen van de vluchten checken want die zullen ook wel omhoog schieten.
De oval wordt dit jaar voor het eerst gebruikt dus er zal ook wel een plattegrond (binnenkort) online staan. Ik wil zelf ook kaartjes proberen te krijgen voor de 1500m en 5k.
pi_62480417
Weet iemand toevallig of je 2x een werkvisum kunt krijgen? School bevalt niet en ik heb het ook niet echt na mijn zin hier en wil even weten wat mijn opties zijn. Ik ben ook van plan om naar de emigratiebeurs te gaan in maart volgend jaar om een idee te krijgen wat de mogelijkheden zijn.
pi_62487410
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:27 schreef tevebe het volgende:
Weet iemand toevallig of je 2x een werkvisum kunt krijgen? School bevalt niet en ik heb het ook niet echt na mijn zin hier en wil even weten wat mijn opties zijn. Ik ben ook van plan om naar de emigratiebeurs te gaan in maart volgend jaar om een idee te krijgen wat de mogelijkheden zijn.
Ik heb mij laten vertellen, dat het maar eenmalig is, anders had ik het wel geweten! Ben jaloers op al die australiers, die kunnen lekker 2 jaar blijven

Ben ook van plan naar die emigratiebeurs te gaan
pi_62488163
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik heb mij laten vertellen, dat het maar eenmalig is, anders had ik het wel geweten! Ben jaloers op al die australiers, die kunnen lekker 2 jaar blijven

Ben ook van plan naar die emigratiebeurs te gaan
Ja die hebben het zo makkelijk he! Die hoeven maar een mailtje te sturen en ze hebben een visum! Ik heb sinds 2 weken echt een dipje. Ofja het begon met een dipje maar is nu een dip
pi_62488937
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:21 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja die hebben het zo makkelijk he! Die hoeven maar een mailtje te sturen en ze hebben een visum! Ik heb sinds 2 weken echt een dipje. Ofja het begon met een dipje maar is nu een dip
Ik had al een dip verwacht in de week na mijn terugkomst maar die bleef uit, hoop maar niet dat die nog moet komen.

Even kijken wat voor kansen ik maak om naar Canada te verhuizen, denk niet dat er veel zijn, maar kan het natuurlijk gewoon even proberen. Als ik een kans maak zou ik het serieus overwegen
pi_62489031
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:58 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik had al een dip verwacht in de week na mijn terugkomst maar die bleef uit, hoop maar niet dat die nog moet komen.

Even kijken wat voor kansen ik maak om naar Canada te verhuizen, denk niet dat er veel zijn, maar kan het natuurlijk gewoon even proberen. Als ik een kans maak zou ik het serieus overwegen
Ik had soms wel een dagje dat ik me wat minder voelde, maar zo als nu heb ik me nog niet eerder gevoeld. Ik ben nu al bijna 8 maanden thuis! Ik word gek

Zonder HBO denk ik ook niet echt veel kans te maken, maar de school is momenteel niet motiverend. Daarom wil ik er ook heengaan. Dan mogen zij me vertellen hoe en wat. Al word ik vrachtwagenchauffeur ofzo. Als ik er maar heen kan.
pi_62493569
Ik heb geen HBO dus dat is al een minpunt. Maar inderdaad vrachtwagenchauffeuts zoeken ze daar heel veel.

Hoewel ik daar heel veel te horen kreeg dat ik met mijn militaire achtergrond misschien wel een goede kans maak voor de RCMP. Ze recruteren al mensen vanuit Engeland om hun te kort aan te vullen. Misschien maar even proberen Al denk ik dat het in werkelijk niet zo makkelijk zal zijn.
pi_62494197
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:21 schreef Irrem het volgende:
Ik heb geen HBO dus dat is al een minpunt. Maar inderdaad vrachtwagenchauffeuts zoeken ze daar heel veel.

Hoewel ik daar heel veel te horen kreeg dat ik met mijn militaire achtergrond misschien wel een goede kans maak voor de RCMP. Ze recruteren al mensen vanuit Engeland om hun te kort aan te vullen. Misschien maar even proberen Al denk ik dat het in werkelijk niet zo makkelijk zal zijn.
Ik heb ook nog geen HBO. Ik ben net enkele weken geleden begonnen, maar de school zelf is tot nu toe slecht. Mede daardoor wil ik gewoon terug.
Ze hebben ook agenten nodig. En agenten in Vancouver verdienen super goed.
pi_62501352
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:47 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik heb ook nog geen HBO. Ik ben net enkele weken geleden begonnen, maar de school zelf is tot nu toe slecht. Mede daardoor wil ik gewoon terug.
Ze hebben ook agenten nodig. En agenten in Vancouver verdienen super goed.

Agent in Canada lijkt me ook veel beter dan hier, in Canada mag je tenminste nog wat doen als agent zijnde. Erg leuk als ik die verhalen van een oom van me hoor, maken veel mee.
pi_62501491
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:14 schreef Irrem het volgende:

[..]

Agent in Canada lijkt me ook veel beter dan hier, in Canada mag je tenminste nog wat doen als agent zijnde. Erg leuk als ik die verhalen van een oom van me hoor, maken veel mee.
lekker polen doodtaseren
pi_62501920
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:22 schreef WooZ het volgende:

[..]

lekker polen doodtaseren
Ach, je heb af en toe wat incidenten
pi_62512125
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:42 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ach, je heb af en toe wat incidenten
Af en toe een verdwaalde voet, af en toe een hoertje dat vermist wordt en af en toe een varkensboer die minimaal 50 mensen om heeft gebracht..

Normaal zou ik nooit bij de politie willen, maar in Canada wel.
pi_62553009
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:37 schreef tevebe het volgende:

[..]

Af en toe een verdwaalde voet, af en toe een hoertje dat vermist wordt en af en toe een varkensboer die minimaal 50 mensen om heeft gebracht..

Normaal zou ik nooit bij de politie willen, maar in Canada wel.

Of iemand die zin heeft in een volle bus iemands hoofd eraf te snijden en daarna een stukje van die persoon lekker opeten

Ik heb een idee dat de politie daar iets meer respect krijgt en meer mag dan in NL.
pi_62559977
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Irrem het volgende:

[..]

Of iemand die zin heeft in een volle bus iemands hoofd eraf te snijden en daarna een stukje van die persoon lekker opeten

Ik heb een idee dat de politie daar iets meer respect krijgt en meer mag dan in NL.
Behalve die Mounties. Die kleren die ze aanhebben zien er niet uit.

Oh en Surrey zou wel eens de 1e highrise farm kunnen krijgen!

Metro Vancouver eyes highrise greenhouses

Vertical farms and 'urban agriculture' may be the way of the future

METRO VANCOUVER - Rooftop gardens and vertical greenhouses could be a sign of the times in Metro Vancouver as the region wrestles with ways to tackle a global food crisis and the effects of climate change.

And Surrey could lead the trend, with at least one developer considering building a so-called vertical farm in Whalley, which is slated to become the region's second downtown.

Vertical farms could potentially be as high as 30 storeys, with glass walls, solar panels and an irrigation system to grow beds of produce inside.

http://www.canada.com/van(...)0a-b7d2-f0f7f98dd768 voor het hele verhaal
pi_62561572
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:05 schreef tevebe het volgende:

[..]

Behalve die Mounties. Die kleren die ze aanhebben zien er niet uit.

Oh en Surrey zou wel eens de 1e highrise farm kunnen krijgen!

Metro Vancouver eyes highrise greenhouses

Vertical farms and 'urban agriculture' may be the way of the future

METRO VANCOUVER - Rooftop gardens and vertical greenhouses could be a sign of the times in Metro Vancouver as the region wrestles with ways to tackle a global food crisis and the effects of climate change.

And Surrey could lead the trend, with at least one developer considering building a so-called vertical farm in Whalley, which is slated to become the region's second downtown.

Vertical farms could potentially be as high as 30 storeys, with glass walls, solar panels and an irrigation system to grow beds of produce inside.

http://www.canada.com/van(...)0a-b7d2-f0f7f98dd768 voor het hele verhaal

Surrey is dat niet waar al die aziaten wonen?

Leuk plan, gebouwen van 30 hoog als kas gebruiken, ben benieuwd

Canada besteedt wel heel erg veel aandacht aan de voedsel crisis/climate changes. Ik weet nog dat het in juni/juli echt elke keer headline news was, terwijl er in NL nauwelijks aandacht aan werd gegeven. Mensen daar worden toch iets sneller bang gemaakt heb ik een idee.
pi_62561717
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:20 schreef Irrem het volgende:

[..]

Surrey is dat niet waar al die aziaten wonen?

Leuk plan, gebouwen van 30 hoog als kas gebruiken, ben benieuwd

Canada besteedt wel heel erg veel aandacht aan de voedsel crisis/climate changes. Ik weet nog dat het in juni/juli echt elke keer headline news was, terwijl er in NL nauwelijks aandacht aan werd gegeven. Mensen daar worden toch iets sneller bang gemaakt heb ik een idee.
Surrey zit vol met Pakistanen. Richmond is vol met Chinezen.

Je hebt ook erg veel organic farms in Canada. Misschien ook wel goed dat ze er daar veel meer aandacht aan besteden.
pi_62563972
Weer terug van ban.
pi_62564464
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Weer terug van ban.
Welcome back!

Ban waarvoor?
pi_62564614
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef tevebe het volgende:

[..]

Welcome back!

Ban waarvoor?
Dank

Iets simpels, maar daarna had ik fijn zitten klonen dus kwam er 2 weken bij.

Ceausescu bijvoorbeeld.
pi_62564717
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dank

Iets simpels, maar daarna had ik fijn zitten klonen dus kwam er 2 weken bij.

Ceausescu bijvoorbeeld.
Hehe

Ga je ook naar de emigratiebeurs toe? Ik heb een topic geopend TRV maar de modjes hebben het verplaatst naar KAA.
pi_62564784
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef tevebe het volgende:

[..]

Hehe

Ga je ook naar de emigratiebeurs toe? Ik heb een topic geopend TRV maar de modjes hebben het verplaatst naar KAA.
Oeh, link? En waar is het?
pi_62564866
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Oeh, link? En waar is het?
Emigratiebeurs 2009 In Nieuwegein of all places
pi_62565311
Owh, maart 2009 pas. Kan ik best wel wat tijd en ruimte vinden om naartoe te gaan dan.
pi_62675950
And now for something completely different!

Hier geldt eigenlijk hetzelfde als voor heel Frankrijk, prachtig, alleen jammer dat er fransen wonen.
pi_62676243
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:59 schreef Koploperkopper het volgende:
And now for something completely different!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hier geldt eigenlijk hetzelfde als voor heel Frankrijk, prachtig, alleen jammer dat er fransen wonen.
So true
pi_62676471
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:10 schreef tevebe het volgende:

[..]

So true
Toch zou ik wel hier linksonder, en van het midden wel een appartamentje willen hebben. Want waar fransen zijn, zijn ook franse chicks.

Edit: moet ik wel het plaatje toevoegen.
pi_62678478
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:20 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Toch zou ik wel hier linksonder, en van het midden wel een appartamentje willen hebben. Want waar fransen zijn, zijn ook franse chicks.

[ afbeelding ]

Edit: moet ik wel het plaatje toevoegen.
In de winter hadden ze teveel kleren aan
pi_62679044
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:53 schreef tevebe het volgende:

[..]

In de winter hadden ze teveel kleren aan
Die gaan toch vanzelf magisch uit na 3 breezers? Of wat drinken die daar.
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:20:19 #59
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62682739
stiekeme TVP, volgend jaar winter hoop ik voor een paar maanden in Canada te zitten en misschien ook wel Vancouver
The line is a dot to you!
pi_62683660
Montreal

Ben er niet in de winter geweest maar in de zomer is het in ieder geval erg gezellig En gelukkig kunnen ze daar ook Engels spreken
pi_62688429

Doe mij hier maar een town house.
pi_62689140
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij hier maar een town house.
Doe mij maar een condo in Coal Harbour

Wie weet hoeveel geld je minimaal nodig hebt voor emigratie?
pi_62689189
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:15 schreef Irrem het volgende:
Montreal

Ben er niet in de winter geweest maar in de zomer is het in ieder geval erg gezellig En gelukkig kunnen ze daar ook Engels spreken
Montreal zou ik graag in de zomer willen zien. In de winter is het er te rustig behalve als er ijshockey is :p En iedereen spreekt er gelukkig (goed) Engels.
pi_62689407
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:07 schreef tevebe het volgende:

[..]

Doe mij maar een condo in Coal Harbour

Wie weet hoeveel geld je minimaal nodig hebt voor emigratie?
Maar dit is realistisch, die huizenprijzen in Montrael en de rest van Quebec zijn spotgoedkoop.

Ik dacht dat het 30.000 CAD was zodat je self supporting bent voor in iedergeval een jaar.

Heb je inmiddels al kaartjes voor de OS trouwens?
pi_62689553
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Maar dit is realistisch, die huizenprijzen in Montrael en de rest van Quebec zijn spotgoedkoop.

Ik dacht dat het 30.000 CAD was zodat je self supporting bent voor in iedergeval een jaar.

Heb je inmiddels al kaartjes voor de OS trouwens?
Ja das wel zo alleen trekt BC me veel meer. En op vakantie in Frankrijk vielen de franse chicks vies tegen
Hm 30k is dus rond de 20k in euro's. Dan moet ik nog wel wat sparen
ATP hoopt begin 2009 kaartjes te hebben. Dan zijn de goedkopere kaartjes wsl amml al weg Ik acht de kans klein dat ik nog aan kaartjes kan komen
pi_62689814
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja das wel zo alleen trekt BC me veel meer. En op vakantie in Frankrijk vielen de franse chicks vies tegen
Hm 30k is dus rond de 20k in euro's. Dan moet ik nog wel wat sparen
ATP hoopt begin 2009 kaartjes te hebben. Dan zijn de goedkopere kaartjes wsl amml al weg Ik acht de kans klein dat ik nog aan kaartjes kan komen
Ik heb dat deel van Canada nog niet gezien, maar als ik zo de foto's zie lijkt het me toch wel mooi. Misschien een wat saaier landschap dan BC.
pi_62689889
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:26 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik heb dat deel van Canada nog niet gezien, maar als ik zo de foto's zie lijkt het me toch wel mooi. Misschien een wat saaier landschap dan BC.
Ja het landschap is imo stukken saaier, maar ik zou er best nog eens heenwillen hoor. In de zomer
pi_62692043
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:28 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja het landschap is imo stukken saaier, maar ik zou er best nog eens heenwillen hoor. In de zomer
Ga ik mee.

Wel balen dat je nog geen tickets hebt voor de OS btw. Hadden ze ze bij Ticketbox/master niet?
pi_62692959
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:30 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ga ik mee.

Wel balen dat je nog geen tickets hebt voor de OS btw. Hadden ze ze bij Ticketbox/master niet?
Niet na gekeken, want op de site staat alleen ATP als partner En ticketmaster/box.ca bestaat niet.
pi_62693371
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:28 schreef tevebe het volgende:

[..]

Verderop in Quebec is Parc de la Gaspé, mooie omgeving, met een erg leuk hostel, ik hoorde dat het noorden van Quebec ook erg mooi is, maar het is zo erg afgelegen. Het nadeel is inderdaad dat ze buiten de grote steden geen enkel woord engels meer spreken

pi_62694516
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:14 schreef Irrem het volgende:

[..]

Verderop in Quebec is Parc de la Gaspé, mooie omgeving, met een erg leuk hostel, ik hoorde dat het noorden van Quebec ook erg mooi is, maar het is zo erg afgelegen. Het nadeel is inderdaad dat ze buiten de grote steden geen enkel woord engels meer spreken

[ afbeelding ]

Je plaatje doet t niet bij mij. Quebec City lijkt me in de zomer btw ook wel leuk. In de winter was het daar ook te rustig. En sneeuwstormen verpesten ook wel het nodige
pi_62694613
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef tevebe het volgende:

[..]

Je plaatje doet t niet bij mij. Quebec City lijkt me in de zomer btw ook wel leuk. In de winter was het daar ook te rustig. En sneeuwstormen verpesten ook wel het nodige
Bij mij doet tie het wel.

Ben in de zomer ook naar Quebec City gegaan, maar waar het in de winter misschien te rustig is, is het in de zomer echt zo druk! Zo toeristisch veel nederlandse toeristen.
pi_62695215
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:57 schreef Irrem het volgende:

[..]

Bij mij doet tie het wel.

Ben in de zomer ook naar Quebec City gegaan, maar waar het in de winter misschien te rustig is, is het in de zomer echt zo druk! Zo toeristisch veel nederlandse toeristen.
Echt? Ik was zowat de enige die er rondliep.
pi_62697539
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:19 schreef tevebe het volgende:

[..]

Echt? Ik was zowat de enige die er rondliep.
Ik liep er ook 's avonds rond en toen was het ook lekker rustig en nog veel mooier trouwens (ze weten die gebouwen goed te belichten). Maar overdag
pi_62698662

Welcome to Quebec City!

Linker auto was de huurauto. Ik kon niet zomaar wegrijden. Er moest wat gegraven worden
pi_62699196

Was, het apart van het graven, nog een beetje te doen om te rijden daar! Ik zag het niet zo zitten om te gaan rijden in de sneeuw
pi_62699397
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:23 schreef Irrem het volgende:

Was, het apart van het graven, nog een beetje te doen om te rijden daar! Ik zag het niet zo zitten om te gaan rijden in de sneeuw
Ja de wegen werden goed bijgehouden. Soms kwam je terecht in een sneeuwstorm en moet je gewoon rustig rijden, maar ik heb geen glijpartijen gehad en mijn moeder vond het ook wel meevallen. Die had voor vertrek naar Canada al gevraagd of sneeuwkettingen nodig waren en of we wel konden rijden enzo .
ik heb trouwens wel met m'n eigen auto opweg naar Jasper of Banff een glijpartij gehad. Toen wou ik remmen voor een bocht die je met 30 moest nemen, maar toen ik remde reed ik op ijs en toen ging de auto rechtdoor richting betonvangrail en ravijn
pi_62700973
Bedenk me net nog een serieuze glijpartij
Ik ging in januari naar Calgary en het was echt vreselijk slecht weer. Heel veel sneeuw en een aantal auto's lagen op de kop op weg naar Calgary. We stonden even in de file nadat er weer een heleboel auto's van de weg waren geschoten. We zeiden nog tegen elkaar 'het zou je maar gebeuren'. Daarna reden we gewoon met het verkeer mee rond de 90km/h toen de achterkant ineens uitbrak en schoten we zo de vluchtstrook op, berm in, bijna op de andere rijbaan en kwamen we vlak voor een paaltje tot stilstand.
Hartslag van 190 en het 1e wat ik dacht was; wat zal die bestuurder achter ons wel niet gedacht hebben? We zijn nog wel naar Calgary geweest, maar de goede zin was meteen weg. Zeker omdat Calgary uitgestorven was.

Langs de snelweg.

De uitgestorven mall op een zaterdagmiddag!
pi_62702864
Tjsa, dan zou je willen dat je achterlijke amerikaanse bak gewoon 4x4 heeft zoals het hoort bij zo'n auto. (Of had-ie dat ook?) Veel van die dingen worden gewoon als RWD verkocht. Lekker nuttig.
pi_62703003
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Tjsa, dan zou je willen dat je achterlijke amerikaanse bak gewoon 4x4 heeft zoals het hoort bij zo'n auto. (Of had-ie dat ook?) Veel van die dingen worden gewoon als RWD verkocht. Lekker nuttig.
4x4 Stond uit omdat de weg na het ongeluk goed te doen was Soms moest je 4x4 wel aanzetten omdat de auto anders RWD is en je alleen maar schuift
RWD en sneeuw is wel leuk btw. Ben vaak express dwars gegaan
pi_62703175

Aahh, ik merk het al weer, niks voor mij.
pi_62703217
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:02 schreef tevebe het volgende:

[..]

4x4 Stond uit omdat de weg na het ongeluk goed te doen was Soms moest je 4x4 wel aanzetten omdat de auto anders RWD is en je alleen maar schuift
RWD en sneeuw is wel leuk btw. Ben vaak express dwars gegaan

RWD is wel leuk in de sneeuw, tenzij je ergens wil komen.

Die Escape had wel permanente 4WD, en dat op van die bergwegen, 't is net een rallystage!

Weet niet of ik 'em al eerder had gepost, maar 't blijft een leuke auto om naar te kijken. Ik zou 'em alleen voor geen goud willen kopen.

(In 1 of ander woonwagenkamp op 10km over zo'n soort rallystage rijden. )
pi_62703244
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:07 schreef Irrem het volgende:

Aahh, ik merk het al weer, niks voor mij.
Zolang je er rekening mee houdt en niet al te gekke dingen doet is het niet zo'n probleem om te rijden. En ach een beetje spanning in je leven is toch ook leuk soms
pi_62703344
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

RWD is wel leuk in de sneeuw, tenzij je ergens wil komen.

Die Escape had wel permanente 4WD, en dat op van die bergwegen, 't is net een rallystage!

Weet niet of ik 'em al eerder had gepost, maar 't blijft een leuke auto om naar te kijken. Ik zou 'em alleen voor geen goud willen kopen.

[ afbeelding ]
(In 1 of ander woonwagenkamp op 10km over zo'n soort rallystage rijden. )
Hehe ja die dag stond er ook een Beemer in de berm. Als die gas gaf zakte de achterkant alleen maar meer in de sneeuw

Escape vind ik lelijk Permanente 4x4 is ook wel handig ja. Volgende keer (als die er ooit komt ) komt er ook een auto met permanente 4x4.
pi_62703480
Wat is www.mls.ca trouwens een kutsite geworden!
pi_62703577
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:12 schreef tevebe het volgende:

[..]

Hehe ja die dag stond er ook een Beemer in de berm. Als die gas gaf zakte de achterkant alleen maar meer in de sneeuw

Escape vind ik lelijk Permanente 4x4 is ook wel handig ja. Volgende keer (als die er ooit komt ) komt er ook een auto met permanente 4x4.
Dat moet je daar niet hebben nee. Veel van die Beemers die ik zag waren ook ix uitvoeringen, 4WD dus. Ik zie ze hier ook altijd klunzen die 1 of 2 dagen per jaar dat we sneeuw hebben. Vooral die sjonnies die dan even lekker zijwaarts proberen te gaan in hun E30-je zonder TCS, ABS of wat dan ook. Gaan ze lekker onderuit.

Voor daar vind ik het wel een mooie auto, kon redelijk goed off-road, alleen bochtenwerk (met name het gebrek aan comfort) was niet te doen op de slingerige weg van Departure Bay naar Tofino, en boven de 80kmh gingen je oren bloeden zo luidruchtig.

Maar doe mij toch maar liever een groot slagschip cruiser.
pi_62703601
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef tevebe het volgende:
Wat is www.mls.ca trouwens een kutsite geworden!
Remax.ca gebruiken.
pi_62703838
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dat moet je daar niet hebben nee. Veel van die Beemers die ik zag waren ook ix uitvoeringen, 4WD dus. Ik zie ze hier ook altijd klunzen die 1 of 2 dagen per jaar dat we sneeuw hebben. Vooral die sjonnies die dan even lekker zijwaarts proberen te gaan in hun E30-je zonder TCS, ABS of wat dan ook. Gaan ze lekker onderuit.

Voor daar vind ik het wel een mooie auto, kon redelijk goed off-road, alleen bochtenwerk (met name het gebrek aan comfort) was niet te doen op de slingerige weg van Departure Bay naar Tofino, en boven de 80kmh gingen je oren bloeden zo luidruchtig.

Maar doe mij toch maar liever een groot slagschip cruiser.
Met die Explorer ben ik nooit echt offroad geweest. Wel enkele klotewegen gehad oa naar de top van een berg die ik je niet zou aanraden met een normale auto.
Bochtenwerk blijft een probleem ja met zulke wagens. Ze zijn alleen zo comfortabel. Ik heb nooit last gehad van mn rug ofzo. Zelfs niet na lange ritten.
pi_62703868
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Remax.ca gebruiken.
Ja ik zie het. Die heeft nog de oude mls indeling
pi_62703965
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:25 schreef tevebe het volgende:

[..]

Met die Explorer ben ik nooit echt offroad geweest. Wel enkele klotewegen gehad oa naar de top van een berg die ik je niet zou aanraden met een normale auto.
Bochtenwerk blijft een probleem ja met zulke wagens. Ze zijn alleen zo comfortabel. Ik heb nooit last gehad van mn rug ofzo. Zelfs niet na lange ritten.
Die uitvoering die wij hadden had van dat vinylleer, spiegelglad, en welke idioot heeft die auto in hemelsnaam van binnen ontworpen. Niet 1, letterlijk niet 1 handgreep, deurgreep of wat dan ook aan de passagier kant, ook geen hendel boven de deur, niets. Dat vond mijn rug niet echt fijn offroad, maar ook niet onroad in het constante bochtenwerk. Enige wat ik kon doen is een beetje breed zitten en mijn benen spreiden ( ) zodat ik een beetje 'klem' zat.

Rampzalig.
pi_62704152
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Die uitvoering die wij hadden had van dat vinylleer, spiegelglad, en welke idioot heeft die auto in hemelsnaam van binnen ontworpen. Niet 1, letterlijk niet 1 handgreep, deurgreep of wat dan ook aan de passagier kant, ook geen hendel boven de deur, niets. Dat vond mijn rug niet echt fijn offroad, maar ook niet onroad in het constante bochtenwerk. Enige wat ik kon doen is een beetje breed zitten en mijn benen spreiden ( ) zodat ik een beetje 'klem' zat.

Rampzalig.
Haha ja ik had ook van dat spiegelgladde (creme ) leer. En soms miste ik idd ook de handgreep! De audio was wel erg goed. Het grootste nadeel van de auto was toch wel de verlichting. Zelfs met grootlicht aan zag je niks
pi_62704432
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef tevebe het volgende:

[..]

Haha ja ik had ook van dat spiegelgladde (creme ) leer. En soms miste ik idd ook de handgreep! De audio was wel erg goed. Het grootste nadeel van de auto was toch wel de verlichting. Zelfs met grootlicht aan zag je niks
Ze zullen me altijd blijven verbazen die auto's. Het lijkt alsof niemand dat ding goed heeft doorgedacht. Waar je in Europese en Japanse auto's slimme foefjes zult vinden, een Amerikaanse auto bedenken nadat-ie in productie is ingegaan dat dit en dat wel handig geweest zou zijn. Zo voelt het.

Die weg naar Tofino zou ik nog wel eens over willen doen in een krachtige Europese auto, vlot inhalen, lekker door de bochten.
pi_62704542
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:39 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ze zullen me altijd blijven verbazen die auto's. Het lijkt alsof niemand dat ding goed heeft doorgedacht. Waar je in Europese en Japanse auto's slimme foefjes zult vinden, een Amerikaanse auto bedenken nadat-ie in productie is ingegaan dat dit en dat wel handig geweest zou zijn. Zo voelt het.

Die weg naar Tofino zou ik nog wel eens over willen doen in een krachtige Europese auto, vlot inhalen, lekker door de bochten.
Die Nissan die ik had toen ik naar Vancouver Island ging was ook bagger. Niet eens n middenarmsteun!
Die Explorer had wel enkele handige dingen. Zodra je de motor start gaan de lichten aan. En de huurauto die we 7 jaar geleden hadden had elektrische deuren

Maar die weg zou ik inderdaad overdag wel eens willen doen in een snelle wagen. Met airbags graag.
pi_62704699
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:43 schreef tevebe het volgende:

[..]

Die Nissan die ik had toen ik naar Vancouver Island ging was ook bagger. Niet eens n middenarmsteun!
Die Explorer had wel enkele handige dingen. Zodra je de motor start gaan de lichten aan. En de huurauto die we 7 jaar geleden hadden had elektrische deuren

Maar die weg zou ik inderdaad overdag wel eens willen doen in een snelle wagen. Met airbags graag.
Ja, sommige van die bakken in Amerika hebben van die dingen die al zo standaard zijn geworden in hun cultuur, echt in alle auto's vind je airco bijv. Hier vind je die dingen pas echt standaard sinds de afgelopen paar jaar, en voor '95 mag je in je handjes knijpen dat ze erin zitten.

P.S. Voetbediende handremmen.

Maar ja, eerst hier maar eens een auto kopen. Ik heb misschien vanaf woensdag werk, kan ik er eindelijk een kopen.
pi_62704826
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:47 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ja, sommige van die bakken in Amerika hebben van die dingen die al zo standaard zijn geworden in hun cultuur, echt in alle auto's vind je airco bijv. Hier vind je die dingen pas echt standaard sinds de afgelopen paar jaar, en voor '95 mag je in je handjes knijpen dat ze erin zitten.

P.S. Voetbediende handremmen.

Maar ja, eerst hier maar eens een auto kopen. Ik heb misschien vanaf woensdag werk, kan ik er eindelijk een kopen.
Ja met sommige dingen lopen ze wel voor ja. Alleen de explorer had dan achter weer geen hoofdsteunen. Wel weer een beetje vreemd En die handrem werd eigenlijk zelden/nooit gebruikt.

Wat voor werk en wat voor auto? Ik ben van het idee afgestapt om een auto te kopen. Ik verdien momenteel te weinig om er een te kunnen onderhouden. Student zijn
pi_62705052
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:51 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja met sommige dingen lopen ze wel voor ja. Alleen de explorer had dan achter weer geen hoofdsteunen. Wel weer een beetje vreemd En die handrem werd eigenlijk zelden/nooit gebruikt.

Wat voor werk en wat voor auto? Ik ben van het idee afgestapt om een auto te kopen. Ik verdien momenteel te weinig om er een te kunnen onderhouden. Student zijn
Cateringbelader voor vliegtuigen op Schiphol.

Denk dat het een Saab 9-3 of 9-5 wordt, betrouwbaar, goedkoop, comfortabel, solide, en heel makkelijk snel te maken.

Voor 300 euro heb je een BSR Stage 1 bestaande uit een nieuwe luchtfilter en andere ECU-software. Van 150pk voor een 2.0 turbo naar 215pk.

Turbo vervangen door een Mitsubishi exemplaar, andere riolering onder de auto, opnieuw een chip en je zit al tegen de 260 aan. Misschien handig om tegen die tijd ook wat aan de remmen te gaan doen.
pi_62705184
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Cateringbelader voor vliegtuigen op Schiphol.

Denk dat het een Saab 9-3 of 9-5 wordt, betrouwbaar, goedkoop, comfortabel, solide, en heel makkelijk snel te maken.

Voor 300 euro heb je een BSR Stage 1 bestaande uit een nieuwe luchtfilter en andere ECU-software. Van 150pk voor een 2.0 turbo naar 215pk.

Turbo vervangen door een Mitsubishi exemplaar, andere riolering onder de auto, opnieuw een chip en je zit al tegen de 260 aan. Misschien handig om tegen die tijd ook wat aan de remmen te gaan doen.
Hehe twee broodjes voor jullie, een voor mij

9-5 zijn wel stoer ja. Alleen beetje duur in verzekering? Neem je ook aandelen in Michelin? 260pk op de voorwielen zal wel lekker roken

Om toch nog een beetje OT bezig te zijn. Er zijn de laatste dagen weer flink wat mensen vermoord in BC. BC
pi_62705308
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef tevebe het volgende:

[..]

Hehe twee broodjes voor jullie, een voor mij

9-5 zijn wel stoer ja. Alleen beetje duur in verzekering? Neem je ook aandelen in Michelin? 260pk op de voorwielen zal wel lekker roken

Om toch nog een beetje OT bezig te zijn. Er zijn de laatste dagen weer flink wat mensen vermoord in BC. BC
Dat is juist het leuke van die 2.0t, ze zijn voor de verzekering gewoon maar 150pk. Die banden gaan misschien wel een probleem worden ja.

Is er weer een voetafhakker bezig? Of had een boer z'n varkens weer honger? Toch raar om te lezen dat Vancouver de 'murder capital of Canada' is. Hoor 't wel vaker.
pi_62705509
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dat is juist het leuke van die 2.0t, ze zijn voor de verzekering gewoon maar 150pk. Die banden gaan misschien wel een probleem worden ja.

Is er weer een voetafhakker bezig? Of had een boer z'n varkens weer honger? Toch raar om te lezen dat Vancouver de 'murder capital of Canada' is. Hoor 't wel vaker.
In East Van is er een gebouw opgeblazen met een vrouw nog in het gebouw. In Abby (waar ik 3 maanden heb gewoond) is een vent doodgeschoten voor de gym. Eentje is op twijfelachtige manier gevonden. Ze wachten op de autopsy om te bepalen of t een misdrijf is of niet.
Ja er woorden wel veel moorden gepleegd in GVA, maar ik heb me er nooit onveilig ofzo gevoeld.
pi_62705643
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:10 schreef tevebe het volgende:

[..]

In East Van is er een gebouw opgeblazen met een vrouw nog in het gebouw. In Abby (waar ik 3 maanden heb gewoond) is een vent doodgeschoten voor de gym. Eentje is op twijfelachtige manier gevonden. Ze wachten op de autopsy om te bepalen of t een misdrijf is of niet.
Ja er woorden wel veel moorden gepleegd in GVA, maar ik heb me er nooit onveilig ofzo gevoeld.
Ja nee ik ook niet. En in feite kan het je ook hier over komen, aangezien de murderrates in Canada even hoog liggen als in Nederland, erg laag dus eigenlijk. Zeker in verhouding met landen als Amerika.
pi_62705663
http://www.cbc.ca/bc/features/shootings/
Map met het huidige aantal schietpartijen en de locaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')