Mensen zijn het hier van mij gewendquote:
Ja, inderdaad:quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Het is goed te merken dat er wel e.e.a. aan wijn in de kaasfondue zat trouwens.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef eer-ik het volgende:
Zouden ze nog mods nodig hebben op fora waar toch niemand komt?
Een beetje blauw in de winter kan ik wel weer gebruiken.
Ik haat grijs.
Dat is zo normaalquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef eer-ik het volgende:
Zouden ze nog mods nodig hebben op fora waar toch niemand komt?
Een beetje blauw in de winter kan ik wel weer gebruiken.
Ik haat grijs.
Ik merkte het toen ik het 'kut' vond dat z'n crew optiefte.quote:
Nou ja, Chase en Cameron hebben een mindere grotere rol gekregen.... Maar 13 isquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik merkte het toen ik het 'kut' vond dat z'n crew optiefte.
Dacht toen: heh nee, vind ik het echt leuk?
13 is alex uit The OC.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, Chase en Cameron hebben een mindere grotere rol gekregen.... Maar 13 is![]()
Yepquote:
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep![]()
De so-called lesbische fase van Cooper..
en ik vond het donkere haar beter staan bij Cameron.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies.
en blond.
[ afbeelding ]
Ik vind donker haar beter bij d'r staan eerlijk gezeit.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik vond het donkere haar beter staan bij Cameron.
Omdat het Fransen zijn...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
Waarom spreken Fransen geen woord Engels
Je zat in een antiek dorp ergens verstopt in de bergen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
Waarom spreken Fransen geen woord Engels
Thaz zhe fallen madonna withz the big boobiezquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zat in een antiek dorp ergens verstopt in de bergen?
Alle fransen die ik ken (dat zijn er nogal wat) spreken engels, behalve de ouderen.
Dat ze het niet goed spreken is een ander verhaal maar hoor eens een duitser engels praten
Nee, stond hier een gezin aan de deur, op zoek naar een kampeerplaatsquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zat in een antiek dorp ergens verstopt in de bergen?
Alle fransen die ik ken (dat zijn er nogal wat) spreken engels, behalve de ouderen.
Dat ze het niet goed spreken is een ander verhaal maar hoor eens een duitser engels praten
haren in het putje is niet ergquote:
Als het echt veel moeite is hoeft het niet hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
En ik ga proberen de OP erin te prutsen maar kan wel 20 min duren....dit internet is slooooom
Ja, je hebt er altijd uitzonderingen tussen zitten maar Engels is nu net zoals hier een verplicht vak.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, stond hier een gezin aan de deur, op zoek naar een kampeerplaats
En zelfs de dame van nog geen 30 snapte er helemaal niks vanHaar broer/vriend wel gelukkig
Dan hadden we hier een uitzonderingquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:00 schreef eer-ik het volgende:
Ja, je hebt er altijd uitzonderingen tussen zitten maar Engels is nu net zoals hier een verplicht vak.
Al zeker 10 jaar.
Het hoeft ook niet goed te zijn, maar een paar woordjes is al genoeg. Kun je er tenminste iets van makenquote:Alle jongeren tot zo'n beetje 25 en sommigen erboven spreken prima (voor zover je daarvan kan spreken bij fransen) engels.
Klink alleen nog vaak zoals Allo Allo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, je hebt er altijd uitzonderingen tussen zitten maar Engels is nu net zoals hier een verplicht vak.
Al zeker 10 jaar.
Alle jongeren tot zo'n beetje 25 en sommigen erboven spreken prima (voor zover je daarvan kan spreken bij fransen) engels.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
O en de onbeveiligd netwerk wil mijn computer binnen komen dus even eraf dan maar
Praat eens engels met een griek, italiaan, duitser, kroaat, turk, you name it.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klink alleen nog vaak zoals Allo Allo.
Spanjaarden zijn ook niet al te bestquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Praat eens engels met een griek, italiaan, duitser, kroaat, turk, you name it.
Wij praten nou eenmaal beter engels dan anderen, veel anderen.
Engelsen uitgezonderd uiteraard
Ik heb het geluk dat ik vrij fatsoenlijk frans spreek maar het is idd wel erg gemakkelijk als andere volkeren ook gewoon engels spreken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan hadden we hier een uitzondering
[..]
Het hoeft ook niet goed te zijn, maar een paar woordjes is al genoeg. Kun je er tenminste iets van maken
De meeste scandinavische landen toch wel?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn ook niet al te best
Vooral Zweden en wij goed Engels.
Scandinavische landen zeker.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De meeste scandinavische landen toch wel?
Maar oostenrijk, zweden, italie, franrijk, duitsland, spanje, portugal, zelfs belgen, zijn er niet echt goed in
quote:
quote:hadden er minstens 6 moeten zijn :$
Toch ook ruim gewonnenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:59 schreef Milou__ het volgende:
Dat is waar.. maar we waren wel beter
Nee, niet dat van vanmiddagquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef G.Fawkes het volgende:
En waar vermaak je je zoal mee Piles
En ze is niet de enigequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iets vroeg, toch redelijk acceptabel.
Ook leukquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet dat van vanmiddag![]()
![]()
Ben 3FM-fragmenten aan het knippen![]()
Ik ga het ook niet laat maken hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze is niet de enige
Milou ook al![]()
Ik ga 't ook niet al te laat maken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze is niet de enige
Milou ook al![]()
Ieder z'n hobby zeg maarquote:
Uhm, neequote:Wie gaat et debat McCain - Obama kijken vannacht
Dat ga ik ook proberenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga het ook niet laat maken hoor
ieder zijn hobby zegmaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ieder z'n hobby zeg maar
[..]
Uhm, nee
Waar is Cue, we gingen webcammenquote:
Ik wacht wel op de samenvatting van... The Daily Showquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook leuk
Wie gaat et debat McCain - Obama kijken vannacht
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat dat vroeg slapen maar zitten dan
De reden waarom ik hier zit natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat dat vroeg slapen maar zitten dan
Lange avond dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De reden waarom ik hier zit natuurlijk
Tja je moet er wat voor over hebbenquote:
Als het zo doorgaat welquote:
quote:Ach, ze is er niet
en ik denk niet dat ze nog komt.
Ach, ze is er niet
en ik vraag me af waarom,
ik niet gewoon terug naar huis loop.
Blof ja
Dat is waar!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben
quote:
Verschil moet er zijn hequote:
Ik ga mezelf zo wel in slaap huilenquote:
Zelfs ik verveel me nietquote:eigenlijk zit ik ook voor me uit te staren
Zit tv te kijken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zo wel in slaap huilen
[..]
Zelfs ik verveel me niet
Ik doe mijn best maar kom niet in slaapquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zo wel in slaap huilen
haal je broek nou eens opquote:[..]
Zelfs ik verveel me niet
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar kom niet in slaap
[..]
haal je broek nou eens op
gelukkig wel zeg. Ik heb weer dumpert footagequote:
Gekke nerd fokt met broek op zijn knieënquote:
I knowquote:
Maar ze is er netquote:
Heyquote:
Een bed is overratedquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
had toch gezegd.. geen cam als ik in bed lig
Tijd om op te staan dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
had toch gezegd.. geen cam als ik in bed lig
je zei net dat je het niet in bed wildequote:Op vrijdag 26 september 2008 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Een bed is heerlijk na wat wijntjes
dan zal het morgen maar moeten hequote:Op vrijdag 26 september 2008 23:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je zei net dat je het niet in bed wilde
och, ga lekker slapen meid en neem je knuffeltje meequote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan zal het morgen maar moeten he
Heb je hem al een naam gegeven?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Die ligt lekker bij medus dat moet wel goed komen zometten
Hoi mash_ wil je een kusje?quote:
Dus als ik zo niet meer reageer slaap ikquote:
Ben benieuwdquote:Nee nog geen naam, zit er nog even over te denken..
Hierbij doop ik je in de naam van Stage SC, Giliquote:
Dan niet, je weet niet wat je mistquote:
Preciesquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan niet, je weet niet wat je mist
quote:
Succes alvastquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Weltrusten ik ga slapen. Kijken of ik vannacht wkkr kan worden voor het debat
Wij gaan zometeen wel slapne ja.. even nog tv kijken en naar de wc.. en dan slapenquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij gaan zometeen wel slapne ja.. even nog tv kijken en naar de wc.. en dan slapen
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig
Je tips van gisteren hielpen niet genoeg, en om 4 uur liep mn wekker ook nog af
Dus ik denk dat ik vandaag wel lekker slaap![]()
2 wekenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja
en nog 2 weken!Dan pas vakantie
ligt er aan! bij sommige 2 weken bij de anderen 3quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
2 weken
Wist helemaal niet dat het al zo snel was![]()
Ga zo weer oefenenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
je moet het trainen he! werkt ook niet altij gelijk.
Moest iets opnemen van de radio, dus ff aanzetten en weer slapen tot 7. Al duurde dat ook weer een half uurquote:4 uur?wtf!!! die van mij liep niet af
werd 20 min te laat wakker, gelukkig niet ernstig..
quote:morgen jammergenoeg weer vroeg eruit jij..
Das idd mooi baggerquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef mash_ het volgende:
En bij mij dus 2 en bij me lief 3
kut zooi
nouja 1 voordeel. ik heb elke woensdag vrij en op maandag tot donderdag kan ik "vrij nemen" als het echt nodig isquote:
Gelukkig maar danquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
nouja 1 voordeel. ik heb elke woensdag vrij en op maandag tot donderdag kan ik "vrij nemen" als het echt nodig is
Ga ik ook een poging wagenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Succes Pili.. ik ga lekker slapen zo met Gili..
truste![]()
![]()
Hoe lang ben je onderhand al ziekquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
pff, moet zo gaan werken maar ik voel me beroerd en heb nul komma nul fut.
quote:
Grapjasquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe lang ben je onderhand al ziek
Griepblowtjes blijken toch niet het antwoord
Werken op zaterdag? Not done als loonslaafquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half drie erin, 8 uur eruit en kwart voor negen bij de baas.
Warme douche, kop soep en slapenquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Grapjas
Nou sinds donderdag is het toch echt allemaal bergafwaarts aan het gaan.
Ik doe al jaren niet meer aan werk op zaterdag.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Werken op zaterdag? Not done als loonslaaf
127%quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Werken op zaterdag? Not done als loonslaaf
127? waarom niet 130 of 125? Ik kreeg bij mijn weekend baan al 150% en op zondag 200%quote:
dat lijkt me dan ook niet meer dan normaal.. 127 op aterdagquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
127? waarom niet 130 of 125? Ik kreeg bij mijn weekend baan al 150% en op zondag 200%
idd!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat lijkt me dan ook niet meer dan normaal.. 127 op aterdag
Eventjes snel heen er weer rennen dan. Je kunt de ochtend niet beginnen zonder ontbijtquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen..
ik heb geen ontbijtmoet naar de super
Wat is dan nou weer voor een kadoquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow ik kan goed zonder m'n ontbijt is dan ook meestal gelijk de lunch.. Maar toch.. de super
En moet nog kado halen, waar haal ik in godsnama een electrische papierversnipperaar die gewoon ergnes in de winkel ligt
Altijd handigquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.vd.nl/vendWebS(...)School/KantoorBoeken
Ik had gelijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.vd.nl/vendWebS(...)School/KantoorBoeken
Ja je bent goedquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik had gelijk![]()
Heb dan ook 5 jaar in totaal voor de v&d gewerkt
quote:
Collect call ftw!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:03 schreef eer-ik het volgende:
20 minuten mobiel bellen naar hawaii, zal dat duur zijn?
quote:
Geen ideequote:
Douchsequote:Op zaterdag 27 september 2008 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Blegh geen zi om op te staan, wil verder slapen
ga maar douchen ofzo
www.dealextreme.com uit Amerika Hongkong en ja, je dient met Credit Card te betalen, helaas. Maar met paypal of zo zou ook kunnen. Maar daar heb je dacht ik ook een CC voor nodig.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Waar zit te toko? En moet je met CC betalen?
Dealextreme komt uit Azie.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
www.dealextreme.com uit Amerika en ja, je dient met Credit Card te betalen, helaas. Maar met paypal of zo zou ook kunnen. Maar daar heb je dacht ik ook een CC voor nodig.
Controleer wel de paypal us dollar rate.. Want 1 euro = 1,70 dollar werd opeens 1 euro en 1,61 dollar..quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben ff wat spullen aan het uitzoeken voor mij Wii van www.dealextreme.com (goedkoop in dollarsen wereldwijd gratis
levering)
Met de mediamarktquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb opeens een financiele meevaller van ruim 800 euro... gekregen van de IBG...
Maandag toch maar even bellen.
Ik heb opeens een lening?quote:
Ik heb geen idee. Ik ben af van de ibg. Falende overheidsinstantie numero uno. Ik kreeg ook maar 90 euro per maandquote:
Ik kreeg ook altijd maar 90... en keek vandaag om mijn afschrift..... + 819 euro.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben af van de ibg. Falende overheidsinstantie numero uno. Ik kreeg ook maar 90 euro per maand
Ik kijk het vanavond wel even rustig na. Moet nu mijn sporttas in pakken, lunchen, eten klaar maken.. richting Schoorl.. voor een wedstrijdquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
uhm dat kan.. als je stuffie afgelopen is, willen ze het wel eens automatisch omzetten in een lening.. kijk op www.ib-groep.nl en log in zou ik zeggen
mijn broer besteld via CC.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Controleer wel de paypal us dollar rate.. Want 1 euro = 1,70 dollar werd opeens 1 euro en 1,61 dollar..
Ik heb er wel aantal malen iets besteld. Als je onder de 22 euro besteld, blijf je bij de douane onder de radar.. Daarboven willen ze nog wel eens kijken en dan moet je opeens heffing gaan betalen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]gevestigd in Hongkong zie ik nu.
Kan dat dan ook? Ik dacht altijd via PayPal?quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn broer besteld via CC.
en dat melden ze niet ff van te voren?quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd maar 90... en keek vandaag om mijn afschrift..... + 819 euro.
hij zei dat je via CC kon betalen en aangezien hij er één heeft en ik niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan dat dan ook? Ik dacht altijd via PayPal?
Misschien hebben ze dat wel gedaan... maar niks ontvangen ofzo? Vanavond dan ook maar even mijn administratie doorspitsen. Aangezien ik ook niet mijn DigiD meer weetquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dat melden ze niet ff van te voren?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er wel aantal malen iets besteld. Als je onder de 22 euro besteld, blijf je bij de douane onder de radar.. Daarboven willen ze nog wel eens kijken en dan moet je opeens heffing gaan betalen.
Paypal is kut maar ga nu mijn haar laten knippen en daarna de stad inquote:
Uiteraard, maar tochquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn pappie komt me ook wel halen als het echt nodig is hoor
5 km lopen, of 1 km lopen, stukje met de bus en nog 2 km lopenquote:Alleen is hier de optie van openbaar vervoer groter en zijn afstanden nog te lopen
En terechtquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ouders die je komen halen bij een lekke band
Moet ook wel, met al die mensen uit het oosten die aan het strand willen liggen, maar er te ver vandaan wonenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
De buurjongen wil vast ook niet helpen, die hebeen zelf ook camping, net als alle mensen in zeeland
* heeft helemaal geen campingquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
De buurjongen wil vast ook niet helpen, die hebeen zelf ook camping, net als alle mensen in zeeland
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ook wel, met al die mensen uit het oosten die aan het strand willen liggen, maar er te ver vandaan wonen
Zeeland is hetzelfde als Zuid-Spanje alleen iets minder ver rijdenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ook wel, met al die mensen uit het oosten die aan het strand willen liggen, maar er te ver vandaan wonen
Nou, blijf dan maar lekker wegquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nee dan gaan we naar zeeland.. in your dreams
Doe ik toch alquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, blijf dan maar lekker weg![]()
Tssss
idd. als je niet wil. blijf dan maar wegquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, blijf dan maar lekker weg![]()
Tssss
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
Gelukkig
Zijn we beiden blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
wat had je gegeten?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:29 schreef Piles het volgende:
Net gegeten, maar nog steeds wel honger eigenlijk
Over een uurtje misschien nog maar iets maken
Voor ik er ben is het wel klaar denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet je hier komen, moet nog eten en ga lasagne EN lasagnette maken
ristorante pizza's zijn de lekkerstequote:Op zaterdag 27 september 2008 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Pizza
Ristorante, van Dr. Oetker geloof ik
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ristorante pizza's zijn de lekkerste![]()
![]()
Ook lekkerquote:Ik ga zo iets van Foo yong hei (of zo) en Kip Madras (of zo) eten.
Zoiets wordt het dan jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, kan je zo alvast vertrekken en dan ben je misschien nog net op tijd voor het avondeten bij Cue morgen
das dan wel opwarm en minder lekkerquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, kan je zo alvast vertrekken en dan ben je misschien nog net op tijd voor het avondeten bij Cue morgen
Als ik nu zou komen moet je het ook opwarmenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
das dan wel opwarm en minder lekker
dan wacht ik nog wel een paar uur met kokenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik nu zou komen moet je het ook opwarmen![]()
* checkt reisplanner. Aankomst: 1:05 uurquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
dan wacht ik nog wel een paar uur met koken
Smakelijkquote:
Op z'n snelst om 11 uurquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
1 uur ja?
![]()
dacht hoogstens uurtje of 10. maar das wel heel erg.
toch maar met de auto danquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Op z'n snelst om 11 uurMaar dan moet ik via Rotterdam, en met de metro in het weekend kan ik niet
Als ik nu heel hard fiets ben ik er om 12 uur, via Goes
Inderdaadquote:
Mjaquote:
Waarom denk je dat ik zo stil wasquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Piles heb jij de porno ook al gezien?
Ze zijn leuk hequote:Op zaterdag 27 september 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo stil was
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
ik haat die afkortingen, maar gelukkig heeft de tvgids me geholpen
Ik ook, geen idee waar ze het over hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
ik haat die afkortingen, maar gelukkig heeft de tvgids me geholpen
Dat wil je ook niet wetenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ook, geen idee waar ze het over hebben
quote:
Que?quote:
Die was toch al een eind afquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Shit.. m'n verslag, hopelijk kan ik vanavond eens wat aan nachtwerk gaan doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |