Mensen zijn het hier van mij gewendquote:
Ja, inderdaad:quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Het is goed te merken dat er wel e.e.a. aan wijn in de kaasfondue zat trouwens.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef eer-ik het volgende:
Zouden ze nog mods nodig hebben op fora waar toch niemand komt?
Een beetje blauw in de winter kan ik wel weer gebruiken.
Ik haat grijs.
Dat is zo normaalquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef eer-ik het volgende:
Zouden ze nog mods nodig hebben op fora waar toch niemand komt?
Een beetje blauw in de winter kan ik wel weer gebruiken.
Ik haat grijs.
Ik merkte het toen ik het 'kut' vond dat z'n crew optiefte.quote:
Nou ja, Chase en Cameron hebben een mindere grotere rol gekregen.... Maar 13 isquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik merkte het toen ik het 'kut' vond dat z'n crew optiefte.
Dacht toen: heh nee, vind ik het echt leuk?
13 is alex uit The OC.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, Chase en Cameron hebben een mindere grotere rol gekregen.... Maar 13 is![]()
Yepquote:
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep![]()
De so-called lesbische fase van Cooper..
en ik vond het donkere haar beter staan bij Cameron.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies.
en blond.
[ afbeelding ]
Ik vind donker haar beter bij d'r staan eerlijk gezeit.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik vond het donkere haar beter staan bij Cameron.
Omdat het Fransen zijn...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
Waarom spreken Fransen geen woord Engels
Je zat in een antiek dorp ergens verstopt in de bergen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
Waarom spreken Fransen geen woord Engels
Thaz zhe fallen madonna withz the big boobiezquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zat in een antiek dorp ergens verstopt in de bergen?
Alle fransen die ik ken (dat zijn er nogal wat) spreken engels, behalve de ouderen.
Dat ze het niet goed spreken is een ander verhaal maar hoor eens een duitser engels praten
Nee, stond hier een gezin aan de deur, op zoek naar een kampeerplaatsquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zat in een antiek dorp ergens verstopt in de bergen?
Alle fransen die ik ken (dat zijn er nogal wat) spreken engels, behalve de ouderen.
Dat ze het niet goed spreken is een ander verhaal maar hoor eens een duitser engels praten
haren in het putje is niet ergquote:
Als het echt veel moeite is hoeft het niet hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
En ik ga proberen de OP erin te prutsen maar kan wel 20 min duren....dit internet is slooooom
Ja, je hebt er altijd uitzonderingen tussen zitten maar Engels is nu net zoals hier een verplicht vak.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, stond hier een gezin aan de deur, op zoek naar een kampeerplaats
En zelfs de dame van nog geen 30 snapte er helemaal niks vanHaar broer/vriend wel gelukkig
Dan hadden we hier een uitzonderingquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:00 schreef eer-ik het volgende:
Ja, je hebt er altijd uitzonderingen tussen zitten maar Engels is nu net zoals hier een verplicht vak.
Al zeker 10 jaar.
Het hoeft ook niet goed te zijn, maar een paar woordjes is al genoeg. Kun je er tenminste iets van makenquote:Alle jongeren tot zo'n beetje 25 en sommigen erboven spreken prima (voor zover je daarvan kan spreken bij fransen) engels.
Klink alleen nog vaak zoals Allo Allo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, je hebt er altijd uitzonderingen tussen zitten maar Engels is nu net zoals hier een verplicht vak.
Al zeker 10 jaar.
Alle jongeren tot zo'n beetje 25 en sommigen erboven spreken prima (voor zover je daarvan kan spreken bij fransen) engels.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
O en de onbeveiligd netwerk wil mijn computer binnen komen dus even eraf dan maar
Praat eens engels met een griek, italiaan, duitser, kroaat, turk, you name it.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klink alleen nog vaak zoals Allo Allo.
Spanjaarden zijn ook niet al te bestquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Praat eens engels met een griek, italiaan, duitser, kroaat, turk, you name it.
Wij praten nou eenmaal beter engels dan anderen, veel anderen.
Engelsen uitgezonderd uiteraard
Ik heb het geluk dat ik vrij fatsoenlijk frans spreek maar het is idd wel erg gemakkelijk als andere volkeren ook gewoon engels spreken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan hadden we hier een uitzondering
[..]
Het hoeft ook niet goed te zijn, maar een paar woordjes is al genoeg. Kun je er tenminste iets van maken
De meeste scandinavische landen toch wel?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn ook niet al te best
Vooral Zweden en wij goed Engels.
Scandinavische landen zeker.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De meeste scandinavische landen toch wel?
Maar oostenrijk, zweden, italie, franrijk, duitsland, spanje, portugal, zelfs belgen, zijn er niet echt goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |