Zegt niks hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Nou, hier zal 'ie iig niet komen omdat 'ie dan Schiphol zou hinderen...
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt niks hoor
Helicopter zit zo laag
Goed bezigquote:
Je zit snel op de 450 m (max hoogte die je rondom Schiphol mag vliegen) hoor, daar vergis je je echt heel snel in... Desondanks toch verwacht ik hem meer richting Utrecht...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt niks hoor
Helicopter zit zo laag
Maar wat een lekker teringherrie!quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooooooooooooo, wat een teringherrie!
Boriszquote:
Ah, zo dichtbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.
Als ik uit het raam kijk dan denk ik wel eens dat ze bij mij naar binnen komen vliegen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.
Woon ik toch aan de goede kant van A'dam op dat gebiedquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik uit het raam kijk dan denk ik wel eens dat ze bij mij naar binnen komen vliegen.
Smakelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |