Nee, niet doen anders lopen we dit soort Meki topics misquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Meki wat ben je toch dom jonge.
Altijd je bron checken.
De Nederlanders zijn geen spat veranderd.quote:‘een klaeghlyck kercktorengeschrey in den morghenstonde’.”
Dus nu kan de clash of cultures beginnen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
Dit is de bewijs dat gescheidenis ook een complot is.. eerst even ons voorliegen he
Weet je trouwens hoe Meki's Persbureau heet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:47 schreef beertenderrr het volgende:
bron: meki's persbureau voor foutieve berichten
Dan kan hij nog steeds moslim zijn, die gaan in Amsterdam ook regelmatig naar de hoeren toch meki?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:35 schreef Innisdemon het volgende:
lol ik dacht al. Willem van O neukte nl. alles wat los en vast zat, dus dit KAN niet waar zijn
DIE VERDAMTE SWYNEVLEESCHquote:Zijn zoon en opvolger, Maurits van Oranje, voelde weinig voor het nieuwe geloof van zijn vader. Volgens geschreven bronnen uit zijn hofhouding was dat toe te schrijven aan zijn liefde voor ‘wyn ende swynevleesch’.”
Ik eis eerherstel voor Balthasar Gerards!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Balthazar Gerardts was dus een held en Willem van Oranje een landverrader.
Weten we dat ook weer. Bedankt Meki!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef Meki het volgende:
aach ja dit ontkennen jullie ook alweer
Ik weet 100 % dat hij moslim is, kijk maar naar de OP en TT
"dat staat geschreven" reli-kneuzen...quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef Meki het volgende:
aach ja dit ontkennen jullie ook alweer
Ik weet 100 % dat hij moslim is, kijk maar naar de OP en TT
Moslims trekken ook weleens frikandellen uit de muur vooral jonge jongens zoals meki.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |