abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 16:07:25 #76
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61972601
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

euhmm .... nou

Trainen voor jihad - Hoe voor te bereiden ?

you tell me
Iemand wiens username is afgeleid van een Chino-Pakistaanse straaljager is inderdaad een risicootje
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 28 september 2008 @ 16:39:57 #77
211797 Esses
Splendide mendax
pi_61973546
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:20 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Heeft de Taliban hier een accountje dan?
[..]

Ik ben altijd beleefd. Ook als ik iemand naar de hel wens.
U voor een persoon schrijf je enkel aan 't begin van een zin met een hoofdletter .
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 28 september 2008 @ 16:44:21 #78
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61973649
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef Esses het volgende:

[..]

U voor een persoon schrijf je enkel aan 't begin van een zin met een hoofdletter .

Ik ben nog van voor de nieuwe spelling

Voor mij is u een letter, en U een persoon. Niet elke vernieuwing is een verbetering.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_61974858
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:46 schreef Pumatje het volgende:
beetje overtrokken allemal.. Elke natie heeft hiermee te kampen.
Yanks rijden ook met hun Abraham M1a2 tanks op een aanlegger achter een vrachtwagen rond door Bhagdad.

Maargoed, dit is geen nieuws ofzo hoor..
Beetje overtrokken allemaal? Beetje kortzichtig antwoord.... Zo'n brief word niet voor niks geschreven, en je weet net zo goed als ik dat er in die brief niks overdreven word.

Leuk dat de yanks ook problemen hebben, maar dat zal me aan mn kont roesten. Feit blijft gewoon dat er asap onderdelen moeten komen, het is gewoon te idioot voor woorden dat we mensen de poort uit sturen met afgekeurd materiaal!
  zondag 28 september 2008 @ 19:07:55 #80
211797 Esses
Splendide mendax
pi_61976963
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik ben nog van voor de nieuwe spelling

Voor mij is u een letter, en U een persoon. Niet elke vernieuwing is een verbetering.
dan ben jij wel van een hele oude nieuwe spelling
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 28 september 2008 @ 21:22:57 #81
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61981234
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:07 schreef Esses het volgende:

[..]

dan ben jij wel van een hele oude nieuwe spelling
Ik ben van de enige juiste nieuwe spellling. Die ene die logisch is, maar die vervangen moest worden omdat een paar Neerlandici hun eigen taal niet konden schrijven.

Back on topic!
- Privacy Matters
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:57:37 #82
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_62029253
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef Bouke-p het volgende:
Feit blijft gewoon dat er asap onderdelen moeten komen, het is gewoon te idioot voor woorden dat we mensen de poort uit sturen met afgekeurd materiaal!
ik zie twee problemen;

1) matige bevoorrading& uitrusting troepen op uitzending .
2) verkeerde afwegingen bij aanschaf nieuw materieel.

Voorual punt 2 is mij een doorn in het oog. niet alleen nu maar ook zonder uitzendingen staat zo`n groot percentage van onze voertuigen stil te wachten op onderhoud en onderdelen. Ik ken de officiële cijfers niet hoor maar we hebben iets van 90 F-16s over, het zou me verbazen als 50% binnen een uur inzetbaar is. Volgens mij is dat geen uitzondering maar een algemeen defensie-beeld.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')