Iemand wiens username is afgeleid van een Chino-Pakistaanse straaljager is inderdaad een risicootjequote:Op zondag 28 september 2008 15:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
euhmm .... nou
Trainen voor jihad - Hoe voor te bereiden ?
you tell me
U voor een persoon schrijf je enkel aan 't begin van een zin met een hoofdletterquote:Op zondag 28 september 2008 14:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heeft de Taliban hier een accountje dan?
[..]
Ik ben altijd beleefd. Ook als ik iemand naar de hel wens.
quote:Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef Esses het volgende:
[..]
U voor een persoon schrijf je enkel aan 't begin van een zin met een hoofdletter.
Beetje overtrokken allemaal? Beetje kortzichtig antwoord.... Zo'n brief word niet voor niks geschreven, en je weet net zo goed als ik dat er in die brief niks overdreven word.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:46 schreef Pumatje het volgende:
beetje overtrokken allemal.. Elke natie heeft hiermee te kampen.
Yanks rijden ook met hun Abraham M1a2 tanks op een aanlegger achter een vrachtwagen rond door Bhagdad.
Maargoed, dit is geen nieuws ofzo hoor..
dan ben jij wel van een hele oude nieuwe spellingquote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben nog van voor denieuwe spelling
Voor mij is u een letter, en U een persoon. Niet elke vernieuwing is een verbetering.
Ik ben van de enige juiste nieuwe spellling. Die ene die logisch is, maar die vervangen moest worden omdat een paar Neerlandici hun eigen taal niet konden schrijven.quote:Op zondag 28 september 2008 19:07 schreef Esses het volgende:
[..]
dan ben jij wel van een hele oude nieuwe spelling
ik zie twee problemen;quote:Op zondag 28 september 2008 17:37 schreef Bouke-p het volgende:
Feit blijft gewoon dat er asap onderdelen moeten komen, het is gewoon te idioot voor woorden dat we mensen de poort uit sturen met afgekeurd materiaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |