abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61934296
Mijn 1e post op dit forum dus voorstellen lijkt me wel zo netjes. Jaap-Wim, 25 jaar en al enige tijd geïnteresseerd in horloge's. Heb meerdere horloge's gehad, van Rolex tot Omega, van IWC tot Minerva en van Jaeger-LeCoultre tot van der Klaauw. Veel verkocht in die jaren en nu dus ook deze Omega Seamaster!

Ben veelal te vinden op Horlogeforum.nl en had/heb ook een profiel op Dezinvanluxe.nl, ben dus geen vreemde op het web.

1. Merk: Omega
2. Model: Seamaster midsize Quartz
3. Diameter: 36mm
4. Prijs: 850 euro, dit is inclusief nog 9 maanden garantie!!
5. Leeftijd: De verkoper bij Kamerbeek vertelde mij dat deze 2/3 jaar geleden gekocht is door een vaste klant en deze de Seamaster heeft ingeruild op een Planet Ocean. Leeftijd zal dus zo 2005/2006 zijn.
6. Aanwezigheid van papieren en doos: Alles zit er bij! Gekocht als 2e hands maar wel inclusief 12 mnd garantie gekregen waarvan er nu ongeveer 3 voorbij zijn.
7. Kosten verzending; gratis
8. Hoogte: 10 mm
9. Uurwerk:
10. Conditie: In goede staat. Lume werkt nog zoals het hoort evanals de wijzers en datumfunctie. Wel enkele krasjes door het dragen op de sluiting maar dit is simpel weg te poetsen met Brasso of Zilverpoets oid.

Hier wat foto's van de website waar ik ze vandaan heb. Foto's zijn dus van het desbetreffende horloge!! Alleen niet door mij genomen.

Deze foto's zijn wel door mij genomen:

Voor vragen graag contact via een PM of mailtje. Prijs is een vraagprijs. Biedingen zijn toegestaan!
pi_61953860
Ik heb al een bod via de mail van 600,- Euro. Wie bied 750,- Euro?
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:28:59 #3
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_61954222
spijtig dat het de quartz is...

succes!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_61955920
Mwah, hoezo spijtig? Is 'ie dan niet mooi ofzo? Kwa uiterlijk is het exacte hetzelfde als de automaat namelijk. Ik heb in dit geval expres voor een kwarts gekozen omdat dit type horloge's een schroefkroon hebben en aangezien ik weleens wissel vind ik het lastig om dan iedere keer weer de kroon te ontschroeven en dicht te schroeven als je het horloge wil gaan dragen. En aangezien dit een waterdicht horloge is, lijkt het me niet bevordelijke voor de waterdichtheid om steeds open en dicht te schroeven voor bijvoorbeeld het schroefdraad. Net zoiets als bij bijvoorbeeld een Rolex 6694, waterdicht horloge dat je met de hand op moet winden. Met een kwarts heb je dit probleem niet, die blijft gewoon altijd lopen!
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:36:10 #5
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_61956580
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:04 schreef JW206 het volgende:
Mwah, hoezo spijtig? Is 'ie dan niet mooi ofzo? Kwa uiterlijk is het exacte hetzelfde als de automaat namelijk. Ik heb in dit geval expres voor een kwarts gekozen omdat dit type horloge's een schroefkroon hebben en aangezien ik weleens wissel vind ik het lastig om dan iedere keer weer de kroon te ontschroeven en dicht te schroeven als je het horloge wil gaan dragen. En aangezien dit een waterdicht horloge is, lijkt het me niet bevordelijke voor de waterdichtheid om steeds open en dicht te schroeven voor bijvoorbeeld het schroefdraad. Net zoiets als bij bijvoorbeeld een Rolex 6694, waterdicht horloge dat je met de hand op moet winden. Met een kwarts heb je dit probleem niet, die blijft gewoon altijd lopen!
Vast wel mooi...maar niet voor mij, dat is alles...Ik prefereer mechanich handopwind of automaat...that's all...
maw, als het een automaat was geweest was het wel wat voor mij geweest,...

Overigens, weet je zeker dat een Rolex Oysterdate een screw-in kroon heeft?
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_61957261
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:36 schreef ForrestX het volgende:

[..]

Overigens, weet je zeker dat een Rolex Oysterdate een screw-in kroon heeft?
De oude 6694 wel ja, handopwinder met schroefkroon.
Ever higher. Ever better.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')