Mijn 1e post op dit forum dus voorstellen lijkt me wel zo netjes. Jaap-Wim, 25 jaar en al enige tijd geïnteresseerd in horloge's. Heb meerdere horloge's gehad, van Rolex tot Omega, van IWC tot Minerva en van Jaeger-LeCoultre tot van der Klaauw. Veel verkocht in die jaren en nu dus ook deze Omega Seamaster!
Ben veelal te vinden op Horlogeforum.nl en had/heb ook een profiel op Dezinvanluxe.nl, ben dus geen vreemde op het web.
1. Merk: Omega
2. Model: Seamaster midsize Quartz
3. Diameter: 36mm
4. Prijs: 850 euro, dit is inclusief nog 9 maanden garantie!!
5. Leeftijd: De verkoper bij Kamerbeek vertelde mij dat deze 2/3 jaar geleden gekocht is door een vaste klant en deze de Seamaster heeft ingeruild op een Planet Ocean. Leeftijd zal dus zo 2005/2006 zijn.
6. Aanwezigheid van papieren en doos: Alles zit er bij! Gekocht als 2e hands maar wel inclusief 12 mnd garantie gekregen waarvan er nu ongeveer 3 voorbij zijn.
7. Kosten verzending; gratis
8. Hoogte: 10 mm
9. Uurwerk:
10. Conditie: In goede staat. Lume werkt nog zoals het hoort evanals de wijzers en datumfunctie. Wel enkele krasjes door het dragen op de sluiting maar dit is simpel weg te poetsen met Brasso of Zilverpoets oid.
Hier wat foto's van de website waar ik ze vandaan heb. Foto's zijn dus van het desbetreffende horloge!! Alleen niet door mij genomen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze foto's zijn wel door mij genomen:
![]()
![]()
![]()
Voor vragen graag contact via een PM of mailtje. Prijs is een vraagprijs. Biedingen zijn toegestaan!